KİTABINIZI TEMİN ETMEK İSTİYORUM
SELAM KOLAY GELSİN, Kitabınızın Olduğunu Bu sabah ki Okuduğum Yorumlardan Yeni Öğrendim Okumak İstiyorum Nereden Temin Edebilirim Yardımcı Olurmusunuz Lütfen TEŞEKKÜRLER
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
SELAM KOLAY GELSİN, Kitabınızın Olduğunu Bu sabah ki Okuduğum Yorumlardan Yeni Öğrendim Okumak İstiyorum Nereden Temin Edebilirim Yardımcı Olurmusunuz Lütfen TEŞEKKÜRLER
Merhaba, Atasehir de satilik ofis alternatifleri olarak My Office projesinde m2 satis fiyatları 5500 USD, kiralik m2 fiyatları da 23-26 USD civarinda. Varyap Meridien Business binasinda ise m2 satis fiyati ise 5000 USD, henuz kiralama fiyatları net olmamakla birlikte 20-22 USD civarinda olacak gibi duruyor. My Office projesi teslim edilmis bir proje ve icinde kiraci oturan ve gorece olarak buyuk ofis alternatifleri sunuyor (150 - 200 m2 brut). Varyap ta ise 50 - 120 m2 arasi alternatifler mevcut. Teslimat icin 2014 basi soyleniyor. Bu iki alternatif proje konusunda ne dusunursunuz ? Hangisi yatırım icin daha uygun sizce ? Tesekkurler Can Yengul
Merhaba Ahmet Bey, Esenyurt Fi-side'da annemin üzerine olan 66 m2 ev için 446 tl/yıl vergi ödemesi yapmaktayız.Fakat site de bulunan benzer daire ve neredeyse iki katı büyüklükteki ev sahipleri 40-50 tl arası ödeme yapmaktadır. Örneğin: evimiz 66 m2 olup, 1+1 olarak fiside b blokta yer almaktadır, vergi ödemesi 446 tl/ay olarak yapılmaktadır Komsularımızdan biri , 2+1, 120 m2 2013 yılı için 53,40 ödemiştir. Evimiz komsunun neredeyse yarısı kadar olmasına ragmen yıllık 8 kat fazla vergi ödememizin sebebi nedir? Bunun gibi bir çok örnek verebilirim. Nasıl telafi edilir? Eğer belediyeden kaynaklı bir sorun ise geriye dönük fazla ödemeler alınabilir mi? Yardımlarınız için teşekkür eder iyi günler dilerim
tebernüş bey oncelıkle merhaba fıkırtepede mahdur olanlardan bırıyım nasıl olduguna gelınce 2003 yılında yenı yapılan bır bınadan mutahıtten bır daıre satın aldık arsa tapulu 15 metrekare hıssesı var bıze 4.14 ımardan bıle 34 metrekare yer dusuyor ımar duserse alacagımız yerde dusuyor mutahıt fırmadan eksık metre kare alma yoluna gıdelım dıyoruz onuda satmaya yaklasmıyor bızım bınamız yenı depreme dayanıklı kac kez beledıyeye sehırcılık bakanlıgına mail attık bizim kayıplarımız buyuk arsası olan gecekondusu olan avantaslı saglam bınamız olsun bur daıremız olsun dıyenın dunyası karardı en azından depremden sonra yapılan yenı ımarlı projeli binaların bazı kazanımları olsun dedık ama gorunuyorkı bızım gıbı olan ınsanlara hıc degılimemıs adamızdada cogunluk verdı sayılır bız magduruyemız gıderılsın yada bızım bınamıza dokunmayın dıyoruz ne yapabılırız bıze bır yol gesterın lutfen
Innovia 2 den e3 bloktan 2 ev aldım . Teslimleri bana 5 aralık 2012 de yapıldı. Ancak tapu Ocaktan sonra denildi. Hep 15 gün sonra yalanlarıyla buraya kadar geldi. Duyumuma göre arsa sahiplerinden biri dava açmış o vakit almış ancak kazanıldı deniliyor. Ama yine de tapuların verilmesine başlanamadı. Ne önerirsiniz ve gerekliyse avukat ismi rica edeyim
Tebernüş bey, sizi gerçekten kutlarım. Her yazıya cevap veriyorsunuz. Vera Group dan yetkililer beni arayıp ilgilendiler ve sorunlu noktalarını düzelteceklerini bildirdiler. Mail olarak Vera Vizyon için Ruhsatın kopyasını gönderdiler. Ayrıca Esenyurt belediyesini tekrar arayıp durumu izah ettim. Belediye, evrakların arşivde olduğunu ve bilgisayara henüz işlenmediğini fakat ruhsatın alındığını ve bir sorunun olmadığını söyledi. Bu durumda İnşaatın bitmesini beklemek kalıyor.
Ankara Sinpaş Altınoran Projesinden ev adım ancak gün itibariyle danıştayın projeyi durdurma kararı aldığını öğrendim. Altınoran ofisinden ise bu durdurmanın onları etkilemediği; kararın 2005deki proje için çıktığı bilgisini veriyorlar. Bu kararın benim ve benim gibi binden fazla Altıorandan daire almış insan için bağlayıcılığı nedir acaba? Süreç nasıl işleyecek?
Merhaba Tebernüş Bey Yeni yapılacak havalimanına kargo pistlerininde eklenmesiyle yeşilbayırdaki depolama arsalarında önemli miktarda fiyat artışı olacağı görüşündeyim.Sizcede yeni havalimanı hadımköy yesilbayırı bir lojistik merkezi haline getirip arsalarına önemli ölçüde prim yaptırmaz mı?Şimdiden teşekkürlerimi sunar iyi günler dilerim.
benim şöle bir sorum olucak.. yeni bir daire aldım ama henüz iskanı alınmamış, ve haliyle bu binada iskan alınana kadar şantiye suyu kullanılcak. bu şantiye suyu için iskiye yapılacak olan binanın su aboneliği müteahhitemi aittir yoksa binada daireleri satın alan vatandaşlar bu paraları ortak olarak toplayıpta mı yapılcak. binada toplam 22 daire var ve müteahhit 500 tl para istiyo abonelik ücreti diye.şuanda binanın suyu açılmış ama kimin adına açıldığını ben kendi şahsım adına bilmiyorum. ama müteahhit 500 tl abonelik parası istiyo bu ne parası anlayamadım bizler zaten iskan alındıktan sonra herkes kendi dairesi adına abonelik yaptırıcak. bu parayı bizimmi vermemiz gerekir.. şimdiden teşkrlr...
beylife 1 den 60m2 daire için yarısını peşin verip kalanınıda mayısta ödemek koşuluyla sözleşme imzaladım.Osmanlı İnşaat yetkilisine sorduğum soruyu biraz daha rahatlamak için size soruyorum.Sn Tebernüş Bey sizce dairelerimiz geçte olsa teslim edilecekmi? kalan tutarı mayıs ayında ödeyeyim mi? cevabınız sadece