Ay ışığı halting 1+1 ev alma
Ay ışığı haltingden 1+1 daire satın alıcam tebernüş bey fiyati 260.000 tl sizce mantıklı bir yatırım mı ? Şimdiden teşekkür ederim saygılarımla...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Ay ışığı haltingden 1+1 daire satın alıcam tebernüş bey fiyati 260.000 tl sizce mantıklı bir yatırım mı ? Şimdiden teşekkür ederim saygılarımla...
Benim üstüme arsa tapusu var ve benim ödemekte olduğum kredi var ben arsayı satmak istiyorum bi başkasına borcum olduğu için sıkıntı olurmu tabu devrinde
Merhaba Serdar bey, Ulukent 9 Eylül mahallesinden mi Menemen Uğur Mumcu semtinden mi daire almamı önerirsiniz. Ulukent teki daireler 10 000 TL daha pahalı. Onun dışındaki özellikler benzer. Daireyi yatırım amaçlı almak istiyorum. Emekli ikramiyemin üzerine borçlanarak alabiliyorum. Hangi bölgeden almamı tavsiye edersiniz. Teşekkür ederim.
Ben kendi daireme kiraci buldum dairem dolu icinde ben varim kendimin bu ay sonunda cikicagimi ama simdiden temiz br kiraci aradigimi soledim kiside tamam sartlar bana uyar ben size bir miktar kapora vereyim sizde evi kiraya vermeyin bende ay basinda gelip tasinaym dedi ve kisi kaporayi 1 hafta getrmedi ama biz ole krtasiyede satilan kontrati imzaladik guven olsun diye sonra bu parayi getrdi ben vermek istemedigimi beyan ettim ama yalvardi bende o an kirmadim ama bu kisiye vermek istemiyoruz ne yapmam gerekiyor
Merhabalar Ekim ayi basinda dkyada ile on mutabakat anlasmasi yapmak uzere daire icin anlastik,bi kisim odeme yaptim ve yine ekim ayi sonunda ruhsat alinacagi buna mutakip ikinci odemeyi yapip sozlesme imzaicaktik.Ancak her gecen ay ruhsatin alinmadigi soylendi yilbasi sonrasina kaldi denildi malesef hala ruhsat yok ve mart ayini gecicegi soyleniyor.Biz kendi aramizda dkyada ile nezaman ruhsat alinirsa odeme yapip sozlesmeyi imzalicaktik.ayrica evlerin 2018 aralikda teslim edilecegi soylendi son durumda ise ruhsat alindikdan sonra 36 ay sonra teslim dediler.(Bunlarin hic biri satis vaadi sozlesmesi on mutabakatta gecmiyor)sozlesmemi fesh etmek istiorum sozlesmede %2 kesinti yapip 60 gun icinde hesabima yatacagi kismi var bunu kesintisiz almam mumkunmu bunun icin ne yapmam gereklidir.Tesekkurederim
Merhaba. Özel bir yurtla 1 senelik sözleşme yaptım.Ücretini aylık taksit şeklinde ödüyorum yurttan memnun değilim sözleşmeyi nasıl iptal edebilirim.İptal edersem ne olur.
Merhabalar Tebernüş bey Engin bilgi ve deneyimlerinizden faydalanmak üzere değerli vaktinizi birkaç sorum için ayırmanızı rica ediyorum. Sitenizdeki yazılarınızı olabildiğince okudum.Ancak yanıt bulamadığım yada yorumlayamadığım netlik kazandırmak istediğim birkaç sorum olacak size. Öncelikli olarak oturduğumuz konut ile ilgili detayları yazıyorum. 4 Bloklu her blok 32 daireden oluşan yeni yapılmış ama müteahhitler in özensiz çalıştığı hafif ve ağır kusurları olan bir yapıdır. 4 blok sakinlerinle kısmen toplanıp öncelikle herkesin kendi bloğunu yönetmesi düzene sokması daha sonra ilerleyen yıl veya yıllarda site yönetimine geçilmesi konuşularak sözlü karar alındı. Buna istinaden blok sakinleri olarak toplantı düzenledik yönetime aday olarak seçim yapıldı. Yönetici, yönetici yardımcısı ve denetçi seçildi.Karar defteri ve işletme defteri noterden onaylatıldı.Ancak bu süreç içerisinde çeşitli bilgilere ulaştık.Yönetici ya tek kişiden yada 1 yönetici 3 denetçi olması gerektiği söylendi. Ama yönetici seçilen arkadaş yardımcı olarak seçilen şahsım için defterleri tutmamı tüm para işlerini tarafımca yapılması ricasında bulundu yaptığım incelemede bunu n kanuni isminin muhasip üye adı altında öğrendim haliyle sorumluluk gerektiğini kanaat ettim. Şimdi sizden öğrenmek istediğim konu; İçerisinde muhasıp üye olmak kaydıyla blok yönetimini kaç kişiden oluşturmamız gerekiyor.Bu kişilerin kanuni isimleri nelerdir. Çünkü bloktaki 6 daire maliklerine ulaşılamıyor yasal yollar ile apartman giderlerinin tahsili yöntemine gideceğiz.Bundan dolayı herşeyin usulünce olmasını istiyoruz. Cevaıbınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba; şubat 2016 da toplamda 220.000tl kredi kullandık.Kenarda hiç birikimimiz olmadığı için ozamanki dönemde kanunen %75 olan kredi oranın üzerine kalan %25'i babam kendi evinide ipotek göstererek ekspertizin belirttiği tutarın tamamını kredi olarak çekebildik..Krediyi babam çekti.Yani hem almış olduğumuz hem de kendi oturduğu evi ipotek göstererek paranın tamamını kredi olarak çektik.Sorun şu; Evi 200.000 tl'ye aldık.Tapuda da 200.000 tl olarak gösterdik.Yalnız krediyi 220.000 tl çektiğimiz için aradaki 20.000 tl yanlış beyan gözükür, vergi dairesinden ceza yiyebilirsiniz diye söylentiler var çevremizden.Halbuki yanlış beyan söz konusu değil.Vergi dairesi incelemesine takılırsak bunun izahını yapabilirmiyiz? Geriye kalan parayı da evin tadilatına ve çift ipotek olduğu için banka kesintilerine gitti zaten.Bu konuda bir sıkıntı yaşar mıyız ?
Hocam merhaba, 13 dairelik bir binada 10 daire ile kat karşılığı inşaat sözleşmesi imzaladık. Bina riskli yapı sınıfına girmiş ve raporu var. şuanda 3 kişi muhalif durumda. Bina boşaltılmış durumdadır. 10 kişi ile imzalanan sözleşme ile bina yapımına başlayabilir miyiz? yani belediye nezdinde çalışmaları başlatılıp projeler onaylanır mı? paralelinde de 6306 sayılı yasa bakanlıkça işletilerek içe satış süreci devam ettirilecek. İnşaatı başlatmak istiyoruz. Nasıl ilerlemeliyiz? Belediyeler imzaların tamamı atılmaz ise başlayamayacağımızı söylemektedirler. Yasada bu sıkıntıyı aşacak madde var mı? Saygılarımla, Ali ERCAN
Yaklaşık 30 yıl önce alınmış bir arsamiz var. Komşumuz evini yaparken 1 metre eninde 15 metre boyunda bir parcayi evine kattı. Daha sonra imar sırasında bizim arsa bir yana taşındı aramıza başka bir arsa girdi. Şimdi 2 ayrı tapuda biri 15 m2 diğeri 115 m2 iki tapu gözüküyor. Ben bunları birleştirmek için ne yapabilirim yardimci olursaniz sevinirim. Teşekkürler. Kolay gelsin.