Yatirim
Merhaba Tebernus bey, Ben M.Sahin 49 yasinda, dogma buyume Hollandada yasiyorum. Bu ana kadar baktim ettim cabaladim ama cesaret edip elimdeki alin terimle kazandigim paraya bir yere yatiramadim. Yasda illerledikce vatan hasretti basliyor. Bu konuda sizden yardim rica etsem. Ellimde bir miktar para var, bunu nereye ve neye yatirmami tavsiye edersiniz, lutfen bir cevap. Islerinizde baslar dilerim. Selamlar M.Sahin
