Apartman yönetimin oluşturulması hakkında
Merhaba; 2016 yılından bir konut satın aldım. Konutun kat mülkiyeti alınmış ve kat mülkiyetli tapum var. Binayı yapan muteahhit kat mülkiyetini oluştururken apartman yönetmi oluşturması geriyormuydu ? Yönetimi birisine devretmesi gerkiyormuydu müteahhitin ? (Şu anda apartmanımızda oluşturulmuş resmi bir yönetim yok. 14 dairelik bir apartman. )
