Dumankaya Su mu? Pendik Ataman Karina mı daha fazla prim yapar?

Soru

İyi günler Tebernüş Bey,Yatırım amaçlı 1+1 ev alma planımız var, yatırım amaçlı olduğundan dolayı, fiyatların çok yüksek olmadığı ancak kısa vadede getirisinin yüksek olacağı bir projeye girmek istiyoruz.Dumankaya Su projeinde 1+1 bahçe katı 110.000 TL, %6 nakit indirimli fiyatı olan bir eve karar vermişken, Ataman Karina projesi ile karşılaştım ve satış ofisindeki arkadaş, konumu ile ilgili kısa sürede daha fazla prim yapacağını, o civarlardaki metrekare fiyatlarının daha yüksek olduğu konusunda bilgi verdi, 1+1 residance daki evler min.160.000 TL,aradaki fiyat farkı yaklaşık 60.000TL, gelecekte primlenme oranlarını öngörebilecek bir uzman olarak her 2 proje ya da diğer projeler için önerileriniz konusunda yardımlarınızı rica ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2012 | 13:50 Gülcan Çiçek 799 Kişi okudu

samsun towers

Soru

Tebernüş bey telefonumu versem ne olacak ben size sorduğum soruya cevap vermenizi beklerim ben o projede olan insanlar adına size soru sordum siz buna cevap verin bırakın gereksiz ayrıntıyı. namık bey size bir telefon kadar yakın çok mu şey bekliyoruz sizden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2012 | 09:31 mehmet yaşar 800 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Öncelikle sitenizden vermiş olduğunuz b

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Öncelikle sitenizden vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim.Benim sorum belkide ismini ilk kez duyacağınız ) yıllar önce 1993 yılında başlamış kooperatif tarzı proje hakkında.Kayabaşı kiptaş konutlarının tam karşısında hala bitmeyen,1999 depreminden sonrada hiçbir çalışmanın yapılmadığı SS.Bizimkiler Arsa ve Konut Yapı Kooperatifi hakkında.Konutların parası,çevre düzenlemesi,tapu parası,kura parası vb...almadıkları para kalmadı ancak şirketten yapılan açıklama Büyükşehir Belediyesinin TOKİ vasıtasıyla bölgedeki arsaları tamamen topladığı ve imar izinlerini vermediği,inşaatıda bu yüzden yapamadıklarını söylüyorlar,ancak tam karşı tarafına KİPTAŞ 2 senede istediği şekilde 18 blokluk Kayabaşı konutlarını inşaa etti.18 yıldır tamamlanamayan,12 yıldırda hiçbir çalışması yapılamayan bu kooperatif hakkında bildikleriniz varsa eğer bizlerle paylaşırmısınız.Bunca uzun süredir en azından kooperatif yetkililerinin ortadan kaybolmayıp bizlerle gelişmeleri paylaşmasından,kooperatifin bir internet sitesi olmasından dolayı umudumuzu yitirmedik dolandırıldığımız şu bu gibi konularda,ancak işin aslınında ne olduğunu bilmek istemekteyiz.Bilseniz bilseniz sizin bir fikrinizin olacağını düşündük.Şimdiden teşekkür ederim.İyi Çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Aralık 2011 | 22:21 Murat Çonak 800 Kişi okudu

merhaba, benim küçükyalı aydınevlerde 2+1 dairem var. değer

Soru

merhaba, benim küçükyalı aydınevlerde 2+1 dairem var. değeri 130000 tl. orayı yatırım amaçlı kullanmayı istiyorum. aydınevler gelişmekte olan bir bölge.ev sıfır yaşında. orayı kiraya verip beklesemmi yoksa satıp arsamı alsam. kutköyde oturuyorum. kandıradan veya önerdiğiniz başka biyerden arsa önerirmisiniz. teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Aralık 2011 | 13:52 ömer yılmaz 800 Kişi okudu

Teşekkür ederim yorumlarınız için ama bir yandaş dedim diye

Soru

Teşekkür ederim yorumlarınız için ama bir yandaş dedim diye bana bu kadar yüklenmeyin ) halk tam olarak iktidarda mı değil mi bilmiyorum ama yapılan işler doğru mu buna bakmak gerekir. Astay medeni işler yapmak isteyebilir, bu iyi bir şey Astayı kötülemek istemem. Ancak bu 169 u mazur gösteremez. Bu binalar gökkafes neyse odur. Gökkafes duruyorsa o da durur sorun yok. Kentimizde en çok parka ihtiyaç var bu ayrı konu ama bina yapılacaksa da illa gökdelen yapmak gerekmiyor. Hem de böyle bir noktada. Yani burası anlaşalım ekonomi de lazım tarih de denilebilecek bir yer değil. Istanbul üzerine titrenmesi gereken bir dünya mirası. Projeler yapılacaksa çok dikkatli ve hassas davranmak lazım. Bunun sorumluluğu var. Siz bir de denizden bakın tarihi Istanbula. Halk ne ister biliyor musunuz? Ataköydeki plajını geri ister. Karaköydeki limanın halka açılmasını ister. Park ister bahçe ister yeşil ister. Kıyılarda yüksek duvarlarla çevrili gökdelenler istemez. Normali budur. Istanbulun silüetinin mahvedilmesini halk ister mi? Mimarlıkta, şehircilikte, enternasyonel kriterlere uyulması gerek. Sonra neden Istanbul'un turizm geliri Roma'nın fersah fersah gerisinde hayıflanmayalım. Kusura bakmayın Istanbulda iyi işler de yapılıyor ama bazı konularda ben muhalefetim. SAygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2011 | 19:31 Mert Bilgin 799 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba. Bir suredır yenıdogan oglumuz icin bir ya

Soru

Tebernus Bey merhaba. Bir suredır yenıdogan oglumuz icin bir yatırım yapma amacıyla 1+1 dairelere bakıyoruz. Biz Levent'te oturuyoruz ve buraya yakın opsiyonlara Avrupa konutları tem residance ve Agaoglu Maslak projelerine baktık. Avrupa da icinde kiracılı hazır daire brut 80 m2 ve 377.000 ve kira getirisi olarak 1.900 tl. Ancak muhit olarak uzun vadede prim getirisi olmaz diye dusunduk. Agaoglu maslak ta 70m2 394.000 tl ancak cephesi kemerburgaz yonu. Diger bir opsiyon ise cok begendigimiz Batıatasehir deki projeler. Deluxia da brut 54m2 290.000 on peyzaja bakıyor ve Varyap ta Meridianda ise 70 m2 kose daire finanspark ve grand tower yonune bakıyor ve 407.000 tl. 200.000 tl birikimimiz var ustunu kredi kullanacagız. Krediyi 60 ayda tamamlamak istiyoruz ancak odemeler bizi biraz zorlayabilir. Bu nedenle bu seceneklerde 120 ayı tercıh edecegız. Bir de 2. el secenekler var. Andromeda da ıyı bır cephede b tipi 1+1 ise 335.000 tl yaklasık 1.400 tl getirisi var. Ancak malzeme kalitesi ve prim potansiyeli meridian ve deluxia teslim edildiginde bayagı duser gıbı geliyor. Cok uzun anlattım ancak karar verebilmek icin sizin de fikrinizi almak istiyorum. 2. el secenekleri degerlendirin dediginizi duyar gibiyim ) ancak oglumuz icin en iyi prim yapacak secenegi bulmak istiyoruz. Simdiden cok tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 21:20 Abidin Daver 800 Kişi okudu

teırlı olsun..bernus bey gunaydın..benım sorum ukra cıty pro

Soru

teırlı olsun..bernus bey gunaydın..benım sorum ukra cıty projesı ıle ılgılı 1+1 40 m2 net 79 bın tl pesın alımda 71 bın tl ye gelıyor..yatırım amaclı dusunuyorum alınabılır sevıyelermı ınsaata alnını gezdım projeye 6 ay once basladıkları halde hala toprak yıgını duruyor..bıde 1 blok temelı atılmıs gıbı tamda anlayamadım..tebernus bey sızın yazılarınızda ogrendım academı aparts dan daıre almıssınız hayırlı olsun...Atılla beyı cok guvenıyor ve tanıyorum yazmıssınız cevaplarınızda sız ukra cıty den daıre almayı dusundunuz yada dusunurmuydunuz merak ettım....Sorumu yanlıs anlamayın lutfen sadece ogrenmek ıstedıgım ukra cıty e yatırım amaclı daıre alırmıydınız almazmıydınız.?..bu sorunun cevabı benım ıcın onemlı,,cunku saga sola para kaptırmaktan sıfırı tukettım elımdekı son paramlada ogluma bır daıre bırakmak ıstıyorum ..sizde babasınız benı ıyı anlarsınız dıye dusunuyorum.daha cok sey yazıcaktım ama oglum odaya geldı yazdıklarımı gormesın..bıde son olarak 70 bın cıvarında guvenılır al dedıgınız proje varsa bana maıl atarmısınız avrupa yakası olursa sevınırım.. Özur dılıyorum rahatsız ettıgım basınızı agrıttıgım ıcın.Yengeye ve cocuklara selamlar..Kendınıze ıyı bakın hayırlı gunler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2011 | 09:30 Ahmet DİNÇLİ 800 Kişi okudu

Merhabalar, İş yerim altunizade de ve şuan beşiktaş ta kirad

Soru

Merhabalar, İş yerim altunizade de ve şuan beşiktaş ta kirada oturmaktayım. Nish adalara baktım gayet güzel görünüyor. Diğer incelediğim proje ise kartal daki adanus park. Nish adaların fiyatı daha uygun duruyor, fakat doğru bir yatırım olup olmadığından pek emin değilim. Hayalet bir site olarak kalır mı yada ulaşım açısından kışın çok büyük zorluklar çeker miyim? Bir diğer sorumda nish adaların değer kazanıp kazanmayacağıdır. Eğer başka uygun tavsiyeleriniz varsa onlarıda dinlemekten memnuniyet duyarım. Yardımlarınızı bekliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2011 | 11:27 Buğra Göksel 800 Kişi okudu

Tebernüş Bey, sorum yok sadece bu saatte my world europe resiml

Soru

Tebernüş Bey, sorum yok sadece bu saatte my world europe resimlerini gördüm, hepsine teker teker baktım. Ne kadar çok resim, her detay yakalanmış. Teşekkür ederim. Yaptığınız işi layıkıyla yaptığınız için de takdirlerimi sunarım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Şubat 2011 | 01:09 Serdar Soybelli 799 Kişi okudu