selam... tebernüş bey ikitelli ziya gökalp mah nin bize verile
selam... tebernüş bey ikitelli ziya gökalp mah nin bize verilen bilgi bu yıl sonu inşata açagız bilgisi var sizin bilginizi bana yazarsanız sevinirim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
selam... tebernüş bey ikitelli ziya gökalp mah nin bize verilen bilgi bu yıl sonu inşata açagız bilgisi var sizin bilginizi bana yazarsanız sevinirim
efendim benim sorunum bir tarla aldım bursa kestel seymen köyünden aracı dedi yolu var birde gittik kadastrodan sorduk onlarda var dediler bende tarlayı aldım sonra imar planmı için belediyeye muracaat ettim çap istediler gittim kadastrodan çap aldım çaptada yol var ,bir zaman sonra yolu açtırmak için gittim belediyeye muracaat ettim dediler il özel idareye gitttim gittim kadastroya tekrar adam yol olarak gösterdikleri yerin köy sınırı oldugunu hata yapıldıgını ve tarlamın yolunun olmadıgını söyledi bende resmi evraki gösterdim magdur oldugumu ne yapabilecegimi sordum dedi hata olmuş yapacak bişey yok şimdi ben ne yapacagım ne yapabilirim magduriyetimi veya hakkımı nasıl alabilirim ..teşekkür ederim......
Merhaba Tebernüs bey Kurtköyde minitolia adında yeni bir inşaat yapılmaktadır yatırım amaçlı bir yer almayı düşünüyorum fakat firma Anadolu inşaat ın yan kuruluşu olan Anadolum inşaat adı altında faliyet gösteriyor yani yeni bir firma ama cok iyi bir yatırım gibi gözüküyor fakat firma iflasını beyan edip gittiğinde ne olur? bu firma için yorumunuz ne olur?
Merhaba Tebernüş bey, merhaba emlak kulisi ailesi. 2015 şubattan beri emeklerinizden yararlandığım anlar oldu Allah razı olsun. Ama bilgimle çözemediğim bir durum oluştu. Kendimi sıkışmış hissediyorum. Pendik Fatih mahallesinde 4 mirasçı(biri kirada,birisi dul maaşlı 4 emekli) 247 m2 ayrık nizam köşe parsel arsamız üstünde 2 katlı müstakil evimiz var. sıfırdan 4 kat-4daire yaparsak 77 m2 yapabiliyoruz kat başına maks. 2 milyon maliyet diye düşünüyoruz Ya da 308 m2 kaks-taks a göre 3 kat/daire geniş katlar yapabiliyoruz. Ama ödeme sıkıntı olabilir geliyor zamanla ülkenin durumundan ötürü, düzgün müteahhit meselesi de var. Yan parseldeki ayrık nizam 4 kat-daireli tanış aile(çevreleri geniş gibi) apartman sahipleri 203 m2 arsalarına yeni 4kat (4 daire-her biri 64 m2) bir inşaat küçük olacağını düşündükleri için bir arkadaşımız müteahhit hibelerden yararlanacağız. Maliyetine yapacak ve arkadaşımız plan hazırlıyor dediler (geçen sene bize yarısı bizden çıktı sizde kaçırmayın diyorlardı şimdi de ibb den bahsediyorlar) Niyetleri mevcut binada ortak tek cephede 3m yerine 1 m olarak uyguladıkları ve bizim bıraktığımız 3 metre boşluğu yeni yapıya katıp yeniden geniş daireler sahibi olmak(diğer cepheleri de 2.5m boş onların,bizimki nizami) Bizim istediğimiz olası yeni yapıda yine aynı tarafta; kapımızın, bacamızın ,bahçemizin kısaca idaremizin/hak sahipliğinin yine ayrı olması(müstakil/gibi) mümkün mü nizam plan çeşitlerine göre?(bunu çözemedim) böyle bir yapı yapabilir mi müteahhit. bize göre olası plan tevhitle gelecek ve toplam 450 m2 x1.5dan 675m2. 675/8 den 84,375 m2 daireler düşüyor. zaten 675den taban oturumu da 180 m2 çıkıyor 0,40dan. Yazlıktan telefonla söylediklerine göre hibelerden sonra 6 milyon maliyetin iki tarafa kaldığı şeklinde ve bu çok uygun. Tam bilmiyorum ama eğer ayrık kısımlı/idareli veya tek girişli tek apartman yapılabiliyorsa en az 23 metrekare arsamızı onlara vereceğiz gibi. Bu durumda ödeme talep etmeyi düşünüyoruz ama bunu neye göre belirleyeceğiz bilmiyoruz. arsa m2 sine göre mi yoksa onların büyüyecek olan sıfır dairelerin değerindeki artışa göre mi?oradan gelecek parayla en az bir dairenin masrafını karşılayabilmek iyi olacak. Daha öncede kat karşılığı müteahhit bulmuşlardı teklifleri 2 size 2 bize 4 müteahhitteydi. 2 daireyi parayla alalım sizde öyle yaparsınız demişlerdi beş sene önce. Yapıp satma düşünceleri vardı yine tekrarlayabilirler. Huzurumuzu bozmadan en uygun maliyetle rahatımızı kaybetmeden nasıl çıkarılabiliriz bu işten? binalarımız 45+ yıllık. fazladan 7m2 dört dairemize yansıyacak onlara da 64 ten 84 e 20 m2 daire başına Pendikte K1 alanlarda TAKSmaks: 0.40 olup;mania planına uyarak Hmaks: 10 KAT / 30.50 M2 dir. 300 m²?ye kadar olan parsellerde KAKSmaks: 1.25 , 300 m² iLE 1000 m² arası parsellerde KAKSmaks: 1.50
merhaba avcılar ambarlı bölgesi eski site içerisinde kentsele girme ihtimali yuksek daire yatırımı için uygun mudur? butçeme uygun yatırım ıcın almak ıstıyorum. ileride kentsel de girerse düşünceleriniz nelerdir iyi çalışmalar.
Merhaba; tebernüş bey altinsehir yarımburgaz'da bizim arsamız var babam annem vefat etti Satsak satılmıyor yapalım desek izin verilmiyor Geçmişte kaçak olarak yapan kişiler var Hatta bizim arsanın üzerine bile kömürlük yapılmış ama biz yapalım dendiğinde zamanında sizde yapsaydınız dendi sanki söyledikleri çok doğru sözmüş gibi.. toki geliyor oradaki sakinler benim şu kadar dairem var ben toki ye vermiyorum diye saldırmışlar bile.. nerde bu devlet Hem utanmadan kaçak yapmışlar hemde izin vermiyorlar biz zamanında bilmiyormuyduk yapmayı hakka girmemek için yapmadık salak olduk .. gittiğimiz danıştığımız memurlar bile zamanında niye yapmadiniz diyorlar artık çok sıkıldık altınşehir yarımburgazla ilgili bir yürürlük girsin ve uygulansın depremler afetler oluyor Oranında sağlam binalar yapılması gerekiyor Bizler gibi madurlarda haklarımızı almak istiyoruz Sizden ricam bize bir bilgi verin lütfen okun yazımı
Teberrüş Bey merhabalar.... Sizden ricam İzmir Hatuniye'de aileden kalma bir kortejo ( yavuthane ) var şu an boş....ileriye yönelik burasi ile ilgili nasıl bir yol 8zlememuz gerekir acaba? İleri ki vade de oldukça değerli olacağını düşündüğüm bir bölge de ve yapı olduğunu düşünüyorum....görüşlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim...
Saros körfezindeki tesisimi arsa bedelinin bile altında satmak istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz doğru kişilere ulaşabilmem için. Teşekkürler
Merhaba 10yil önce gece kondumuz vardi babaannem baba verdi tapu tahsisi ni alıp para ödeyip tapuyu almadı arsa bi başkasına satıldı şu anda başka itiraz edebilirsiniz yada başka bi yerden yer talep edebilirmiyiz
Merhaba benim sorum şudur;Biz bir ev beğendik almak istiyoruz emlak danışmanı aracılığıyla fakat evin Ticarî kreredili ipotekli olduğunu öğrendik mal sahibine ipoteği kaldırması şartıyla satın alacağımızı söyledik durumu iyiymiş pek yanaşmadı. Bizim aile dostu emlak danışmanımızı devreye soktuk emlakcımız bazı riskleri olduğunu hiç buluşmamız gerektiğini söylüyor bizde evi çok beğendik fiyatı da makul geldi lütfen biz ipoteği kendimiz kaldırırsak fek kağıdı olsa bile ne tür riskleri olur sonrasında yada en güvenceli yolu nedir bizim açıdan bilgi verirseniz çok memnun olurum