Halkalı'da hangisi?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, halkalı da ikamet etmekteyiz...yine bu civarda yatırım amaclı bir daire almayı planlıyoruz.sorumu nasıl sorsam bilemiyorum ama soyle acıklamaya calısayım 1+1 daire dusunuyoruz dumankaya, soyak evostar ve park aparts, lounge ve elite city den...soyak ve dumankaya uygun..digerleri daha pahaylıydı ama karar veremedik..elitecity de 250 .000 tl olmus 1+1 ler..bu saatten snr sanki top seviyeymiş gibi geldi bize daha ne kadar artabilir ki diye dusunduk..biz 150.000 tl lik bir ücreti rahatlıkla odeyebiliriz. ama biraz daha sıkıntıya girip elite ya da biraz daha odeyerek inanlar ın terrace tema projesini mi dusunelim...hangisi daha karlı olur prim yapar sizce..tskler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2012 | 03:41 ikbal unsal 771 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, Pendik Gözdağı civarından 3+1 ev b

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Pendik Gözdağı civarından 3+1 ev bakıyoruz. Ekşioğlu Gözdağı Evleri adında bir siteden birkaç tane satılık daire bulduk. Yer olarak yeni açılan devlet hastanesine yakın. Daireler 1-1.5 önce teslim edilmiş ve kooperatif evleriymiş. Kooperatifler tarafından yapılan evlerle ilgili birçok olumsuz şeyler duyuyoruz, bilhassa sağlamlık açısından iyi olmadığı söyleniyor, bu nedenle aklımızda soru işaretleri var tabi ki. Bu site hakkında bilginiz varsa ve paylaşabilirseniz çok sevinirim. Bir de Sadi Özata'nın yaptığı Gözdağı Evleri ile ilgili düşüncelerinizi almamız mümkün mü?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 14:49 Uğur Şen 772 Kişi okudu

hisse payının satışı ve devri.

Soru

Veraset intikali yapılmış taşınmazımızın o/o50 si anneme aittir.Geriye kalan o/o50 si ise 4 kardeşe aittir.kardeşlerimden biri hissesini bana satış yapmak istiyor.Tapu dairesinden yapılacak satış sonrasında satan kardeşimin ilk eşinden olan çocuklarının satışa itraz etme hakları varmıdır. cevap verirseniz çok sevinirim.iyi çalışmalar dilerim.

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2017 | 16:55 Yaşar Denk 771 Kişi okudu

Merhaba, işim ve oğlumun okulu şişli de. Oğlumun oynayabilec

Soru

Merhaba, işim ve oğlumun okulu şişli de. Oğlumun oynayabileceği site içinde bir ev bakıyoruz. En yakın ve en güzel site olarak Avrupa Konutları Tem' i gördük. Orda ise fiyatlar çok pahalı. 3+1 daireler masrafla beraber 530 000-550 000 arasında.Yaklaşık olarak 300 000 kredi çekmek durumundayız.Şu anda kirada oturuyoruz. Sizce bu rakamlarla oradan ev almak mantıklı mı? Şişli' ye yakın başka önerebileceğiniz yerler var mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2011 | 17:48 zuhal sonmez saylan 772 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba ,benim sorum şu idi :ilk mesajımdaki and

Soru

Tebernüş Bey merhaba ,benim sorum şu idi ilk mesajımdaki andığım özellikteki , evideadaki evi andığım sebebler yüzünden satın almak mı yoksa , evideanın karşısında suryapının yapacağı projeye topraktan girip , değer artışındanistifade etmek mi .yatırımlık olduğu içinmalzeme kalitesi ile ilgilenmiyorum , ancakmalzemede Suryapı projeleri gezdiğimden biliyorum bir gömlek daha üstün .Burada belirleyici olan Suryapının m2 fiyatları olacak elbette , buna göre iseetrafındaki bitmiş sitelerde m2 fiyatları2500-3000 tl seyreder iken , lansmandane kadarlık m2 fiyattan itibaren böylebir girişim düşünülebilir ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 22:16 YAVUZ ÇİFTÇİ 772 Kişi okudu

tebernüş bey mrb ikebana evlerine misafirliğe gittik siteyi ç

Soru

tebernüş bey mrb ikebana evlerine misafirliğe gittik siteyi çok begendik ama satılık daire yok o bölgede eviza konakları başlamış projeyi begendik ama yapan firmayı tanımıyoruz bilginiz varmı önerebileceginiz ikebana tarzında proje varmı tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2011 | 21:50 kemal dinçer 772 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Ataşehir de Ataşehir Bulvarı üzerinde

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Ataşehir de Ataşehir Bulvarı üzerinde bir daire aidım. Daire emlak Bankasının yaptırdığı ilk bloklar olan Mimoza konutlarında.310.000 TL ye aldım. Daire 3+1, 117m2 dir. . Kirası sanıyorum 1200-1500 TL arasıdır. Yazılarınızda hep Batı Ataşehir'in çok prim yaptığı ve yapacağı bilgisini okuyorum ve pratikde de bu yorumlarınızın gerçekleştiğini de görüyoruz tabii.Size sorum şudur; Eski Ataşehir de Batı ataşehir gibi prim yapmaya devam edecek mi? yoksa binaların eskiliği nedeniyle fiyat alınan oranda enflasyona göre mi aratacak sadece? Bu iyi bir yatırım mı sizce? yoksa Batı ataşehir de daha küşük bir ev mi almalıydım bunun yerine. Eski Ataşehir in prim yapması konusundaki yorumlarınız rica ederim. Teşekkür ederim. Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 21:12 Ayşenur demkan 771 Kişi okudu

Tebernüş Bey, sitenizi yeni keşfettim, çok değerli bilgilerl

Soru

Tebernüş Bey, sitenizi yeni keşfettim, çok değerli bilgilerle dolu, teşekkürler.Sorum Sinanoba Rose Marin'le ilgili. Şu anda m2 fiyatları 2.500-3.000 tl civarında, satılıkların sayısı da her gün artıyor. Biraz bekleyince daha uygun fiyata alınır gibi geliyor. Fikrinizi öğrenemek isterim. Kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2010 | 13:43 Sinan Bozkurt 771 Kişi okudu

Konu: Kiptaş Maltepe Seyrantepe teslim tarihi hakkında..Kipta

Soru

Konu Kiptaş Maltepe Seyrantepe teslim tarihi hakkında..Kiptaşa yazdım, beyaz masaya yazdım, başkana yazdım, ibb yazdım ama cevap yok... sizdende cevap alamadım ( Galiba kaderimize terkedildik.... Şaşırdık kaldık, ne yapmalıyız?Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2010 | 14:30 Emir Emre 771 Kişi okudu

meraba tebernüş bey ben izmir bayraklıda kirada oturuyorum izm

Soru

meraba tebernüş bey ben izmir bayraklıda kirada oturuyorum izmir bucada yapılan toki 2.etap konutlara başvurmak istiyorum nasıl başvurabilirim birde ödeme planı bana uygunmu ne şartlarda bunu sizden öğrenmek istiyorum teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Mayıs 2010 | 13:10 burcu akgül 772 Kişi okudu