sarkoyasagikalamis koyunde arsa alimI
iyi calismalar tebernus bey...sarkoy asagikalamis koyunde 36om2 arsa var imarli denize 500mt mesafede 75 binden 70 dusurduk ama size sormadan edemedin burayla ilgili dusunceniz nedir..5-10 sene bekleyebilirim...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
iyi calismalar tebernus bey...sarkoy asagikalamis koyunde 36om2 arsa var imarli denize 500mt mesafede 75 binden 70 dusurduk ama size sormadan edemedin burayla ilgili dusunceniz nedir..5-10 sene bekleyebilirim...
1440 mr bir aramız. Bu arsanın orjinli 2 ayru tapudur. Daha sonar tevhit ile bu tapular bizim bilgimiz dışında birleşmiş Arsanın üzerinde 1956 yılına ait 3 katlı 500 m2 lik bir köşk var. Biz bu köşke a blok dedik. Arasin ön cephesine a blok deyip 10 katlı bir bina yaptık. Her binanin arsa payı 720 m2. Bizim arsada 2/3 oranımız var. A blok taki bazı ev sahipleri bize arsa payı davası açtılar. B bloktan arsa payı alınıp A blok'a verilebilir mi? Çok teşekkürle, Deniz Yılmaz
Avcılar da okyanus kolaji civarında iskanı olmayan bir daire buldum. İskan çıkma durumu nedir alınır mı? Alınmaz mı ?
20 000 tl nakitim var hisseli yada müstakil tarla yada arsa öneriniz nedir.Kısa ve uzun vadeli olabilir
Merhaba tebernüs bey, %18 kdv dahil olan bi projede gurbetci olarak kdv muafiyetinden yararlanmak istiyorum. Lakin sirket bana kdv'yi zaten ödemedigimi söylüyor. Dahil'le haric arasindaki fark, biri projenin tesliminde digerininde sözlesme esnasinda ödenmesi degilmi? Her halükarda kdv alinmiyormu benden?
Tebernüş bey merhaba, yanıtlarsanız cok sevınırım. Evim için 13 Temmuz 2016'da yıkım kararı alındı ve 3 Ağustos 2016'da bina yıkıldı. Müteahhitin verdiye bilgiye göre de Temmuz 2015'te dairemi boşalttım. Diğer kat malikleri Eylül ayında binayı boşalttı. Riskli yapı ruhsatı alımı öncesi ve sonrasında binada oturdum. Riskli bina raporu Nisan 2015'te alındı. Riskli yapı ruhsatı alındıktan sonra defalarca Belediye'ye gidip eksik evraklarımı hazırladım. En son ikametgah değiştirmek için Belediye'ye gittiğimde benden hazır olan evraklarımı almadılar, yıkım ruhsatı alın öyle getirin dediler. Yıkım ruhsatı alıp gittiğimde ise Basvuru süresinin dolmuş oldugunu ve kira yardımı alamayacağımı söylediler. Bu süreçte defalarca Belediye'ye gittiğim halde hazır olan evraklarımı benden alıp dosya açmadılar şimdi de kira yardımımı ödemiyorlar. Ne yapabilirim? Konu hakkındaki görüşlerinizi bildirmenizi rica ederim
14.1.2017 de emlakciyla sözleşme yapıp Komisyonu ödeyerek daire aldım. Tapu 31.1.2017 ye kadar alınacak evin kirası her ayın yirmisinde ödeniyor. Kira sözleşmeden sonrami tapudan sonrami benim olur. Kural nedir. Teşekkür ederim.
Tebernüş Bey merhaba, 2010 yılında müteahhit tarafından teslim edilen dairemizi satmak istedik.Binada kat irtifakı var.Bina projede % 85 tamamlanmış gözüküyor ve binanın 5 yıllık inşaat ruhsat süresi dolmuş vaziyette. Alıcıya bu yüzden kredi çıkmayacağı söylenmiş ama benim kafama yatmadı.Bina ruhsatının kredi çıkıp çıkmamasıyla bir ilgisi olabilir mi?Konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim. Saygılarımla..
Apartmanımızın zemin katındaki 6 adet dükkandan iki tanesi apartmana ait bahçe mesafesi içindeki kısmı kapatarak dükkanlarına dahil etmişler. Apartmandan alınmış yazılı muvafakatname yok, Apartman yönetimi olarak o iki dükkandan işgaliye gibi ekstra bir aidat alınabilir mi? TEŞEKKÜRLER
Merhabalar biz 190.000 e muthaitle anlaştık konut kredisine başvurduk 140.000 çıktı 50.000 peşin para dedik muthait bugün aradi evin raic bedeli 75.000 bizde tapuda 90.000 gösterelim dedi bizde kredi tutarindan çok az ceza yeriz dedik ben siz bana özel istediklerim var diye bi yazı verirsiniz dedi 500- 600 ceza veririz bu yol nekadar doğru evi almakta istiyorum ceza çok fazla gelebilirmi