elektrik aboneliği alamadim sikintidayim ne yapmalıyım
efendim.. benim su ve doğalgaz aboneğim mevcut yanliz elektrik abonesi alamiyorum.. 2015 emlak beyannam var ama 2004 istiyorlar dairem ruhsatsiz 12 000 tl para cezasi aldım ve suan dada taksitli sekilde ödüyorum ne yapmaliyim.. saygilarimla
