Bilgi Edinme

Soru

Merhaba Tenernüş Bey, Şuan Hadımköy Kiptaş 2. Etap Ömerli Konutlarında oturuyoruz. Evimizi satarak ya da satmadan biraz zorlayarak Bahçeşehir Dumankaya Modern'den almayı düşünüyoruz. Yalnız Dumankaya Modern konut fiyatlarının diğerlerine nazaran uygun fiyatlı olması kafamızı karıştırdı. Yorumunuz bizim için önemli olacaktır. Cevaplarsanız çok memnun oluruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2013 | 11:18 Safiye EKER ALTUĞ 743 Kişi okudu

Reklam

Soru

Merhaba tebbernüs bey size sorum atv . star. kanad D gibi bir television programina konut reklami vermenin mahliyeti yaklasik nekadar tutar ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2013 | 22:19 hakan yılmaz 744 Kişi okudu

özak hayattepe

Soru

hayattepeden oturum amaçlı ev almayı düşünüyorum.ama konutların yapılacağı alanın küçük olduğunu düşünüyorum zira yeşil alanıda az gözüküyor.birde bu konutların dez avantajı toplu taşımanın araba ile ulaşım çok rahat ama özel aracınla gelirsen diğer şekilde biraz zor görünüyor.zira ora avm nin kapanma nedenlerinde biri de bu. buradab ev alma konusunda ne dersiniz acaba ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2013 | 23:10 zehra göncü 744 Kişi okudu

Yeni imar kanunu

Soru

Merhaba Basinda yeni imar kanunundan bahsediliyor. Bu kanun cikarsa Besiktasda imar artisi olabilirmi. Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2012 | 11:43 Burak Cal 744 Kişi okudu

nmerkez

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, malumunuz Esenyurt Belediye Başkanının açıklamalarına göre Esenyurt ta herşey harika, imarla ilgili bir sorun yok! İBB nin açıklamalarına bakarsak, Esenyurtta iş yapan ve projesinde emsal oranını aşan firmaların, emsalden fazla yaptığı inşaat kadar inşaat yapılabilecek bir arsayı satın alarak kamuya devretmeleri şartıyla, imarla ilgili sorunların çözüleceğini söylüyor...Özyurtlar inşaattan Tamer Özyurt un 2 ay önceki açıklamalarına hatırlarsanız, İBB nin aldığı bu son kararlar Özyurtlar inşaatın beklediği , hatta istediği kararlar...Çünkü kendileri Esenyurt sınırları içinde daha önceden satın alınmış arsalarının olduğunu ve bu arsaları hemen İBB ye devredip biran önce inşaata başlamak istediklerinin söylemişti... Ancak sizin yayınladığınız videolarda açıkça görüldüğü üzere inşaatlar kaplumbağa hızında ilerliyor...Burada birleri FENA HALDE YALAN MI SÖYLÜYOR? Yoksa biz mi olayı anlayamıyoruz? Sizin herzamanki objektif görüşlerinizi merak ediyorum...Sağlıkla kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2012 | 17:40 bülent bağcı 743 Kişi okudu

Kayaşehir'de gitmek ya da Halkalı Atakent'te kalmak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Eşim ile birlikte, Atakent Soyak Olimpiakent 94m2 2+1 de banka kredisi ile satın almış olduğumuz evde 3 senedir oturmaktayız. Borç bitimine 6 seneye yakın bir süre kaldı. Evimizi satarak teslimi bir ay sonra yapılacak olan Kayaşehir 17. Bölge'de 198m2 3+1 bir ev alma niyetindeyiz. Aylık ödeme miktarımız hemen hemen aynı kalacak ve 5 sene sonra daha büyük bir eve sahip olacağız. Bölgenin uzak olması bizim için sorun değil. Fakat Toki nin inşaat kalitesinden ve Kayabaşı bölgesi'nin geleceğinden çok emin olamadığım için kararsızım. Bilgi ve deneyimlerinizden yararlanmak ve görüşlerinizi almak isterim. Şimdiden teşekkür ederim, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2012 | 23:55 Afife Esra ERDOGAN 744 Kişi okudu

Makro İnşat Kayaşehir projesi

Soru

Merhabalar, Makro İnşaat'ın yaptığı ve işletmesini KDM Yönetim'e verdiği Merkez Kayaşehir'in 23 Nisanda açılacağı duyurulmuştu. AVM içindeki süpermarket açıldı fakat mağazalar halen açılmadı. Satış ofisine gidildiğinde onlar da bilgi veremiyor ve birçok satılık mağaza olduğunu duyuyoruz. Sizin konu hakkında bilginiz var mı? Bir de ihalesini gene Makro'nun aldığı Kayaşehir girişindeki arsaların projesi ya da konsepti belli oldu mu? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Haziran 2012 | 16:56 Murat Kastan 743 Kişi okudu

Çorlu Vakıflar ıslah OSB olacak

Soru

merhaba tebernüş bey...geçen hafta çorlu vakıflar köyünden 12 dönüm tarla aldık..buranın ıslah osb alanı olacağı söyleniyor...eğer osb alanı olursa bizim tarlanın durumu ne olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2012 | 09:35 cemal kahveci 743 Kişi okudu

evviva yasam merkezi

Soru

evvivayasam merkezi insaatinin durduruldugu yaziliyor ben yurt disinda yasiyorum bilginiz varmi sorun nedir saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2012 | 16:08 bektas suluk 743 Kişi okudu

Esenyurt Garden City

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Esenyurtta bulunan Gardencity'den 3+1 142 m2 daireyi 160 bin TL'ye 100 bin TL kredi ile almak üzereyim ve oturmak amacıyla kullanmak istiyorum. Sizce fiyat - performans açısından değerlendirdiğimde uygun bir seçenekmidir. Saygılarımla....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 13:37 Kemal Duman 744 Kişi okudu