kiracı ve haklarım........
saygılar abi,kiracım işyerini çalıştıramadı bana kirayı ödiyemiyeceğini söyledi bende olur çıkabilirsin dedim ama bana inat yapıp tuvaleti eski haline getireceğini taşları ve karoları kırıp eskisi gibi bırakacağını ayrıca parkesi söküp duvar kağıtlarını da çıkartacağını söylüyor buna hakkı var mı.ben itiraz edebilirmiyim.bana boyatacağını parkenin altında eski lastik parkemin durduğunu duvarlarıda boyatacığını söylüyor.bunlara hakkı varmı.saygılar abi.
