Askerde ölen abim
Merhaba, site içeriği dışında olduğunun farkında olduğum sorumu cevaplamzsanız sizi anlarım, fakat ben yine de soracağım 1974 yılında Kıbrıs çıkartmasında Çanakkale-Gelibolu'da askerliğini yapan abim ,arkadaşının bilerek!sıktığı kurşunlarla vefat etti!!! Günümüzde şehitlik mertebesine layık görülenleri görünce-izleyip okuyunca , o dönem bize teskeresine 20 gün kala ölen''abiminZAİYAT olarak bildirilen vefatı ve de şu soru aklıma geliyor Benim abim de askerlik görevini ifaa ederken hayatını kaybetti, dolayısı ile O da ŞEHİT sayılmaz mı?? NE yapmalıyız????????????? ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
