Newista'nın imar sorunu
Tebernüş Bey merhaba,Bugün Esenyurt imar sorunu hakkındaki bilgileriniz için çok teşekkürler. Sıkıntıları son bulan tüm arkadaşlar adına çok sevindim. Darısı bizlerin de başına. Bizim projemiz Newista, daha başlangıç seviyesinde. Sizce Ağustos ayındaki Meclis toplantısında diğer projeler için nasıl bir karar çıkar? (Ağustos ayındaki toplantıdan sonra başka toplantılara erteleme olabilir mi?) Görüntü ne yönde? Sizde bu toplantıdan sonra az, çok bir izlenim oluşmuştur. Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler.İyi geceler...
