Fiyapıda iskan sorunu

Soru

Hilal hanım merhaba, Tebernüş bey'sorduğum soruyu size sormamı istedi cevaplarsanız çok sevinirim. fiyapı esenşehir konutlarında daire sahibiyim ödemelerim tamamlandı ama henüz tapumu alabilmişdeğilim. Şu an zaten iskan sorunu var ve bu nekadar sürer bilemiyorum bu adamların herşeyi yarım ve herşeyi yalan dolan, acayaip tedirginim. oturduğumuz site 816 daire var bu dairelerden 250 civarında oturum var, bize iskan alınabilmesi için tüm daire sahiplerinin iskan bedelini ödemesi gerektiğini söylediler. Bu doğru olabilirmi, daire sahiplerinin tamamına ulaşılmaz ise iskan alınamayacakmı ? İskan alınabilmesi için sadece bu sorunun çözülmesi yeterlimi ? İskan alınabilmesi için hangi durumların neticelendirilmesi lazım ? Bizim fiyapıya ne gibi yaptırımımız veya baskımız olabilir.? Bu arada sitede toprak sahiplerinin de blokları var. Bu bloklardaki dairelerin bazıları tamamlanmamış ve FİYAPI bu projeyi başka bir mutahit firmadan almış ve belediyede 2+1 olarak görünen proje şuan tüm daireler 3+1 bu negibi bir sorun yaratır ve nasıl çözümlerinir. lütfen önemle cevabınızı bekliyorum.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2012 | 04:38 cihan güzer 629 Kişi okudu

selam Tebernüş bey.Şu an yapımı devam eden tayakadına kadar

Soru

selam Tebernüş bey.Şu an yapımı devam eden tayakadına kadar yapımı biten yönü çatalca subaşı köyüne doğru olan çift yönlü bir yol gördüm.sizden ricam bu yolun başlangıç.bitiş ve kavşak noktaları hakkında bilgi verebilirmisiniz? verdiğiniz bilgiler ve emeğiniz için çok teşekkür eder başarılar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2012 | 19:00 cengiz AYDIN 629 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, Modakent Çekmeköy şantiyemizi ziyarete

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Modakent Çekmeköy şantiyemizi ziyarete geldiğinizde tanismistik. Şirkette satiş müdürü olarak kisa bir sürede ekibimle birlikte iyi bir iş çıkarttık ve artık projedeki görevimizi bitirdik. Önere bileceğiniz satış ekibine ihtiyaç duyan inşaat firmasi, proje önerisi vb. varmıdır. Hem kendim hem değerli ekibim için yeni bir proje tavsiye ederseniz sevinirim. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2011 | 21:00 Safak bamyacioglu 629 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş bey, 1+1 bır yer için bu kaçıncı soru d

Soru

Selamlar Tebernüş bey, 1+1 bır yer için bu kaçıncı soru demezsenız gene sıze bır sorum olacak. 31.12 2011 kdar kampanya yapan Selectıve Samandıra 81 m ıçın 157 ooo tl ıstemış 10 dönüm yerde 3 blok yapılacakmış.Sız hep m kare bazlı düşünün dıyorsunuz . Ataman Karına 170 000 62 m ne kadar peşın verırsenız kalanı 60 ay faızsız bolüyorlar malıyet olarak 60 ayda aşagı yukarı aynı mıktara gelıyor. lokasyonlar farklı. Üç kuruşluk mal alalım kar edelım derken yanlış yapmaktan çekınıyorz. zahmetlerınız ıçın teşekkürler . Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2011 | 19:44 fatma berber 630 Kişi okudu

Merhabalar yeni bir bombayı buradan açıklıyorum eminimki Tebe

Soru

Merhabalar yeni bir bombayı buradan açıklıyorum eminimki Tebernüş bey siz biliyordunuz kesinlikle size tüyosu gelmiştir ama bende tam olarak açıklamayacam evet Ali Ağaoğlu nun yeni bombası haramidere hangi parsel bunu açıklamayacağım yeni bilgiler pek yakında duyurulacak şu anda reklam ve proje üzerinde etüt çalışmaları sessiz sedasız devam ediyor . Ali bey neden bu projede gizliliği esas aldı bunu tahmin etmek zor deyil orası esenyurt bürokrasi biraz biliyorsunuz karışıktı bazı projeler yüzünden nitekim düzeldi size kısa süre sonra yeni bilgiler sunacağım size ve sitenizin müdayimlerine selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Eylül 2011 | 14:13 Bülent BAYINDIR 629 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, hem burada hem de bazı sosyal paylaş

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, hem burada hem de bazı sosyal paylaşım sitelerinde sürekli olumsuz yorumlar okumaktan sıkıldım Fi Yapı ve Fikret İnan hakkında. Siz hep dersiniz ki bir firmanın en büyük itibarı bitirdiği ve teslim ettiği projelerdir, ve ben de buna cani gönülden inanıyorum. Ben Fi Tower'da sözleşme imzaladığımda tek bir proje vardı Esenşehir o da devam eden durumunda idi. Şimdi siteyi inceliyorum birçok bitmiş proje var, devam eden projeler var (bildiğim kadarıyla hiçbir sözleşme vaadini geçmemiş) ve de yeni yeni oluşan iki adet yeni proje lansmanı var ve Kırıkkale'de inşaat da başladı. Daha ne yapmak lazım Fi Yapı sakinlerini rahatlatmak için. Ben Fi Tower'da henüz kabasını bile göremediğim o üvey evlat(!) D3 sakini olmama rağmen inancım tam, Kasımda evimi teslim alacağım. Bunun aksine inanmam için geçerli bir yaşanmışlık yokken, neden yani bu kadar karamsar yorumlar anlamıyorum, bizi de moral bozmaya zorluyorlar ama hayır ben hala inancımı koruyorum. Zamanı gelir teslim gerçekleşmez, sözleşme vaadleri tutulmazsa hep birlikte sitemi yapalım ama henüz erken değil mi? Tuzla 1-2-3 projelerine bakıyorum Fi Tower biten daire görüntülerine bakıyorum gayet güzel, mis gibi..Nedir yani daha fazla ne olsun? Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2011 | 12:42 Belma BULUT 629 Kişi okudu

Tebernüş Bey iyi akşamlar ;Havadanemlakvideo.com daki lansman

Soru

Tebernüş Bey iyi akşamlar ;Havadanemlakvideo.com daki lansman videoları en az projelerin fotograflar ve videoları kadar bizim gibi yatırımcılara faydalı oluyor. Çünkü o lansmanlara bizim yatırımcı olarak gidip bulunma şansımız olmadığı için inşaat şirketlerinin patronlarını daha yakından tanıma fırsatımız oluyor..Özellikle sizin gibi sözünü budaktan esirgemeyen gazetecelilerin sayısının artarak , oraya bedava yemek var diye giden gazetecilerin sayısına yaklaşması ile daha da faydalı bilgilerin patronlardan alınacağını düşünüyorum.. İnnovia Lansmanında Engin Bey in konuşmaları ve vücut diline baktığımızda biraz sıkıntılı bir ruh hali içinde , yanındaki beyfendiyi tanımıyorum ama o sanki insan ilişkileri konusunda daha başarılı bir iletişim kuruyor gibi.. Engin bey güzel güzel anlatıyordu, Ne zaman ki iş soru cevap kısmına geldi o zaman ses tonu değişti ve sinirlenmeye başladı bu açık olarak anlaşılıyor.. ) Engin Bey diyor ki Innovia 3 ün harfiyatı bir senedir devam ediyor.. Hiç kusura bakmasın şantiyedekiler onu kandırıyor demek ki.. Ben Fi-tower projesinden daire sahibiyim ve çook uzun zamandır Innovia 3 arazisi bomboş bekledi durdu.. öyle onun dediği gibi 1 senedir harfiyat felan yapılmıyor toplasanız 3 aydır bir faliyet var arazide. Bu yüzden biraz hikaye anlatıyor gibi kendileri... )Ayrıca diyor ki 18 ay var projenin teslimine biz bilerek ağır davrandık acele etmedik yetiştiririz.. ikinci komedi de bu )Ehh görecez bakalım İ3 teki komşularımız 18 ay sonra yanımıza gelecek mi yoksa Putzmeister beton pompaları ve kule vinçler ile 2013 yazına kadar komşuluk mu yapacağız Fi tower sakinleri olarak ... ) İ 2 için size sizin sorduğunuz soruya cevaplar tirajikomik olmuş.. 60 ay sıfır faiz ile daire verdim yaaa istediğim gibi orası ile burası ile oynarım projenin havasında Engin bey... Gizlice şantiyeye girip resim çekecekler sonrada sosyal paylaşım sitesinde yayınlayacaklar diye sitedeki İnnovia sayfasını kapattıracak kadar ufak hesaplar peşinde koşuyorlar ya inanılmaz bir durum !!! Siteyi sayfayı kapattıracağına şantiyenin güvenliğini sağla kimse giremesin , hem bu korku niye ne saklıyor ne gizliyorlar..? Orman manzaralı diye sattığı blokların karşışına blok dikip komşu cam manzaralı blok yaptığı zaman şirket itibari zedelenmiyor da , iki foto çekilince mi itibar zedeleniyor...?? Ben bu lansmanda şunu gördüm ki Engin Bey in kararsız ve güvensiz görüntüsü projelerin akıbetine de yansımış durumda.. Gecikmeler - proje değişiklikleri - başlamayan projeler hakkında 1 senedir harfiyat var açıklamaları ile benim gözümde inanılmaz güvensiz bir görüntü çizdi Yeşil İnşaat.. Bu zamana kadar gördüğüm inşaat sektöründeki patronlar arasında Kendine güveni , insan ilişkileri olarak Ali Bey , Varol Bey , Dumankaya Ceosu Ali Bey ve Fikret Bey gerçekten üst klasmandalar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?Bu lansman videolarının ve özellikle sizin gibi yatırımcının problemlerini dile getiren karın doyurmak veya padişahım çok yaşa diye alkış tutmak yerine problemleri açık açık patronlara söyleyen gazetecilerin artması bizim gibi yatırımcılar için çok faydalı olacaktır.. Bir kez daha teşekkür ederiz.Syg.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2011 | 22:20 Gökmen Karaca 630 Kişi okudu

Methaba,Tebernus Bey Sur Yapi mahalle 127 m2 eve 300,000 tl isten

Soru

Methaba,Tebernus Bey Sur Yapi mahalle 127 m2 eve 300,000 tl isteniyor diye soran sayın takipçiye. Prim yapar metroyla birlikte çok daha iyi bir noktaya gider diyorsunuz. Su anda m2 si 2362 tl ediyor zaten. Ana yola çok yakın değil, etrafinda güzel bir yapılaşma yok. Metronun ne zaman gelecegi tam bir muamma gelse bile Sur Yapi Mahalleye bayağı yürümek gerekir herhalde oradaki duraktan. Bana sorarsanız İspartakule oradan daha değerli bir yerleşke, bu benim şahsi fikrim tabi, İspartakuledeki konutların alacağı çok yol olduguna inaniyorum özellikle Avrupa Konutlari ve Agaoglu çok güzel olmuşlar bölge her gecen gün bir öncekinden hızlı gelişiyor. İspartakule gelisirken o bölgeye en çok inanan siz farklı düşünmeye başladınız galiba. Bu platformda İspartakule çok iyi noktalara gelecek diye defalarca görüş belirttiniz. Su anda ispartakule gelisirken doğal olarak oradaki konutların fiyatlarida yükselmeye başladı bu çok normal değil mı? Oraya yapılacak Avm , otel az yatırımlar değil ki. Özellikle havaların iyi olduğu bahar, yaz, sonbahar aylarında orada süper keyifli bir yasam olacak. Eve gel, havuzuna gir , sporunu yap. Sonra yürüyerek kahveni icmeye , yemeğini yemeye git. Bunlar çok güzel seyler değil mı? Akbati avm de çok yakın İspartakuleye sonra yan yoldan temapark a gitmek 5-6 dk. Temapark in biraz ilerisine mall of İstanbul yapılacak orasida çok yakın sayılır İspartakuleye. Bir anda birisi yürüme mesafesinde olmak üzere 3 tane avm 5-6 dk lik mesafede Tema Park. Temin kenarında Bahcesehir 3. Caddeye 1-2 dk da gidiliyor. İleride Bahcesehir ile birleşir zaten, dogu atasehir ile batı atasehirin birleştiği gibi. Bütün bu pozitiflikler sonucu fiyatların artması bana çok normal geliyor. Artısını da surdurecektir bence. Bir gecede yüklü miktarda zam yapmak doğrudur yanlıştır bunu tartismiyorum. Bana göre İspartakulede fiyatlarin artması çok normal bunu belirtmeye çalışıyorum. Tabi bunlar benim dusuncelerim. Farklı düşüncelerede saygim var. İyi hafta sonları dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 23:47 Hacı Gursel 630 Kişi okudu

Merhabalar,Zeytinburnu Akevler sitesinden 6.katta 3 arti 1 evi (N

Soru

Merhabalar,Zeytinburnu Akevler sitesinden 6.katta 3 arti 1 evi (Net 105 metre kare) 258 bin TL ye ikinci el olarak satın aldık. Evin içerisine yerler laminant, tavana kartonpiyer, banyo dizaynı, gömme ayakkabılık, yatak odasında dolap, klima vb. gibi bir çok masraf yapılmış. Sizce fiyatı nasıl ? Ve bu sitenin ilerde prim yapma olasılığını nasıl görüyorsunuz ?Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 17:12 cro 630 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey benim 40bin kadar peşin param var ayda ya

Soru

merhaba tebernüş bey benim 40bin kadar peşin param var ayda yaklaşık 2000-2500 civarı ödeme yapabilecek konumdayım kiptaş tuzla 4.etaptan ev almayı düşünüyorum ama karasızım anadolu yakası için bana önerileriinz olabilir mi acaba şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 22:12 fatma öz 630 Kişi okudu