Sayın Kireçci k.çekmece cennet mah.için kentsel dönüşüm
Sayın Kireçci k.çekmece cennet mah.için kentsel dönüşüm projesi hakkında bilginizi almak istiyordum.saygılarımla teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın Kireçci k.çekmece cennet mah.için kentsel dönüşüm projesi hakkında bilginizi almak istiyordum.saygılarımla teşekkürler
Tebernüş bey merhaba ...Sizin köşenizi yeni keşfettim ) Bilginize,emeğinize sağlık...Burda sorulan sorular sanırımki daha çok büyük projeler hakkında ...Ama benim sorum biraz daha farklı olacak ...Yani biraz alt düzey mi kalır bilmiyorum )Yine de danışayım ... Çekmeköy civarını henüz çok iyi tanımamakla beraber o taraflarda ev bakıyorum ...Geçen gün epeyce bi gezdim oralarda ... 100.000 civarında gördüğüm biirrsürü ev , kesinlikle iyi değildi.... Ama sonra yeni yapılan bir apartmanda aynı fiyata bir daireyi gayet beğendim ...Sokak güzel, apartman güzel , daire güzel )..Ama gelgelelim içimi bir korku bastı ..Apartman herşeyiyle gayet tamamlanmış görünmesine rağmen , içinde henüz oturum yok ...gerçi zaten az daire var ...Ve banka kredisine de uygun olduğu söylendi...Yani bu demek oluyorki, kat mülkiyeti var ...Bu da , iskanda falan da bir sorun olmadığına işarettir...Fakat acaba başka ne gibi bir sorun - problem olabilir ?? Yani kat mülkiyeti ve iskan haricinde , tapuda, belediyede vb. ne gibi bir sorun çıkabilir ?? ..Ben bu konularda pek deneyimli değilim, yardımcı olursanız çok sevinirim ...Çok teşekkür ederim ...
Merhaba... Avrupa Konutları TEM de dairelerimizi alırken TEM in gürültüsüne bir çözüm bulunacağını söylemişlerdi. Nitekim 9.10.2009 da Takvim gazetesinde çıkan röpörtajda Süleyman bey gürültüyü engellemek için ses yalıtımı yapacağını söylemiş. Şu ana kadar yapılan bir şey yok.Sitenin her yerinden uğultu şeklinde gürültü var. Yaz günlerinde çok rahatsızız. Karşılaştığınızda bu konuyu sorabilir misiniz' Teşekkürler...
Iyi calismalar Tebernus Bey, Ben daha cok yatirim amacli basimi agritmayacak ve yuksek prim potansiyeli tasiyan bir projeye nerdeyse butun birikimi vererek yatirim yapmak istiyorum.Sizlerin yazilarinizdan takip ettigim kadariyla kafamda ine cikan iki projeden 1+1 Dap Royal Center veya yine 1+1 Varyap Grand Tower, her iki projede 1+1 65m2 ve 310,000TL civarinda satiliyor ve teslim tarihleri de yaklasik ayni. Hayatimin en onemli karari olacak bu konuda degerli fikir ve goruslerinizi alablirsem cok sevinirim, iyi calismalar.
Merhaba, halkalıda astera parkın hemen önünde Elitist adında( şu anda ikinci katını yapıyorlar) bir proje var.sizce nasıl bir proje. ayrıca onunda tam önünde etrafı çevrilmiş bir arazi var oraya ne yaılacak bir bilginiz var mı?
Iyi Günler izmir Bornova otogara 500 Metre olan Rezidance Daire Modda bulvari Ontan insaat yapmis .Ontan insaati Taniyormusunuz yaptigi insaatlar nasil , kalitesi yapimi haberiniz varmi ben yatirim icin düsünüyorum Tsk ederim
tokinin önceki gün fiyat adaletsizliği konusunda sorunu dile getirmiştim bu konuda 55 mağdur konut sahibi var sizde cimer' e başvurun demiştiniz bu konuda direk olarak tokiye mi yoksa konu daha etkili şekilde çözebilecek başka bir makama veya kurumamı durumu göndermeliyim ayrıca tokiye itirazda bulunursam cimer üzerinden konutumu elimden alma veya sözleşmeyi feshmetme gibi durum olur mu teşekkürler
merhabalar sitemizde yönetim kurulu seçimi yapılacaktır. gizli oylamna yapmak mümkünmü dür?bunu su acıdan soruyorum bagımsız bölüm sayısının salt cogunluğu gerekli diyo gizli oylamada bunu nasıl belirleyebiliriz
Merhaba, toplam 2,5 kat %20 imarlı
Merhaba, Arnavutkoyde arsa bakiyorum bi yer de Bakanlik rezerv alanindadir yaziyor. Bu ne demek oluyor bunu alirsak ileride bir sorun yasarmiyiz veya insaat yapilir mi. Tesekkurler