kat irtifakı-kat mülkiyeti
Almayı düşündüğüm site içerisinde bulunan iki yıllık bir dairenin tapusu kat irtifakı olarak görünmekte ancak yapı kullanım izni de mevcut. Bu ilerde probleme sebep olur mu? İleride kat mülkiyetine döndürmekte sorunlar yaşar mıyım veya herhangi bir cezası olur mu?
