Merhaba Tebernüş Bey, yazılarınızı özellikle yeşil inşaa

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, yazılarınızı özellikle yeşil inşaat ve innovia projesiyle ilgili soru-cevap kısmını takip etmeye çalışıyorum. Projeye ve firmaya başından beri mesafeli bir duruş sergilediğiniz açık, şu an yükselen şikayet trendinden çok öncede proje ile ilgili yorumlarınızı soranlara önceki projesini ve geçmişini inceleyin deyip tarafsız olarak yönlendiriyordunuz şimdi de şirket satışsatış sonrası hizmetler ve halkla ilişkiler konusundaki kusurlarını dile getirerek bekleizle ve gör duruşunuzu koruyorsunuz. teşekkürler. Siteniz karşılıklı atışma mekanı değil ama merakımdan aşağıdaki bir yorumcuya ve de firmaya şunu sormak ve hissiyatımı sizinle paylaşmak isterim innovia2 nin mevcut hali ister havadan ister uzaydan çekilmiş fotovideo olsun neye cevap veriyor pek anlamış değilim. Lansmanı yapılan, taahhüt edilen proje teslim tarihi 31.12.2010'dur. Sözleşmede yer alan ek sürenin farkındayım ama bu sürenin kullanılması projenin ilk başında yer alan basiretsizlik ve beceriksizlikten başka birşey gibi gözükmüyor. Bu sözleşmeyle elde edilmiş ek sürenin sonuna yaklaştığımız bu günlerde bile daha site içerisinde (sonradan eklenmiş ve şikayetler karşısında paranızı alıp çıkabilirsiniz denilen) daha 2-3 bloğun ve koca bir AVM'nin daha inşaati sürecek olacak. hatta daha yeni başlıyor olacak. Bu mevcut durumun birşeylere yanıt olduğunu düşünen çok bilinçli tüketicilerimiz böyle bir inşaat halinde çoluklarını çocuklarını eşlerini nasıl yaşatacaklar ben asıl buna bir cevap verir mi o videolar onu merak ediyorum. Bunu herkes görecek demiş şahıs 30 küsür senet ödedim ve hiç birini bir gün bile geciktirmedim, ama firmanın performansı ortada...göreceğimizi gördük...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2011 | 12:15 Faruk Önal 627 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Daha önce bana Silivri olmazsa çerkezköy olmazs

Soru

Tebernüş Bey,Daha önce bana Silivri olmazsa çerkezköy olmazsada Lüleburgaz civarında GELİŞME AKSlarında arsa bakabilirsiniz demiştiniz. Bu bölgelerdede fiyatlar köy köy çok değişkenlik gösteriyor. Gelişme aksını nasıl doğru tahmin edeceğim? Araştırmaya başladım ve galiba sizi sıksık rahatsız edeceğim.Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2011 | 14:44 UFUK ALTUN 628 Kişi okudu

Merhabalar,müteahhit in SGK ya olan borcu neden beni (yeni daire

Soru

Merhabalar,müteahhit in SGK ya olan borcu neden beni (yeni daire sahibi) bağlar?Bizler bu müeahhit borçları yüzünden iskan işlemlerimizi yapamıyoruz.SGK ve Belediyeler hiçbir cevap veremiyor(siz ödeyin demekten başka)Oysaki belediyeler ve devletin diğer kuruluşları hiç bir müteahhiti incelemeden ruhsatları rahatlıkla (art niyetli müteahhitlere)yeni yapı yap,bir daha yap diyerek veriyor, bu insanlar yüzünden devleti daha da alacaklı durumuna düşürüyorlar.Sonuçta biz madur oluyoruz.Devlet diğer taraftan iskan mecburiyeti getiriyor,ben müteahhitin 20.000 tl olan SGK borcunu nasıl ödeyeyim?Ben ve benim gibi madur ev sahipleri ne yapmalıyız?Kimi nereye şikayet etmeliyiz?Vereceğiniz aydınlatıcı cevap için şimdiden teşekkür ediyor,saygılarımı sunuyorum.... (satın aldığımız ev 4kat toplam 4 daire)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2011 | 23:50 Ziya Savaş YETKİNOĞLU 627 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey benim sorum aslında r-karsılastırma ola

Soru

Merhaba Tebernüş bey benim sorum aslında r-karsılastırma olacak. Dun yatırım amacıyla 2 ayrı projeden 2 daire baktım ve karar verme asamasındayım. Ilki avrupa konutları ıspartakule 2 projesi 255 bin TL 2-1 120 m2 temmuz 2011 teslim. diger proje ise Elite city 1-1 daire 55 m2 fiyatı 193 bin TL 2 sene sonra teslim. Elite city yeri gayet güzel bir proje ve prim yapacagını ve hemen kiracı bulabilecegimi dusunuyorum ancak insaat firması hakkında pek bir bilgim yok guvenilir mi bilemiyorum. Avrupa konutları ise zaten marka ancak Ispartakule uzun vadede prim yapar gibi geliyor ancak kısa vadede kiracı bulmak zor. Yatırım amaclı olarak siz hangisini tercih ederdiniz. Yorumlarınıza guvenerek sizden yonlendirme rica ediyorum. Syg

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2011 | 12:19 ozkanongel 628 Kişi okudu

tebernüş bey size ilgi ile takip ediyorum.yeni evlenen bir gen

Soru

tebernüş bey size ilgi ile takip ediyorum.yeni evlenen bir genç olsanız sizce star towers a yatırım yaparmıydınız. geleceği nasıl? son olarak kristalkent projesi hakkındaki görüşleriniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 00:16 caner özdemir 627 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, uzun vadeli küçük çaplı arsa yatır

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, uzun vadeli küçük çaplı arsa yatırımı yapmayı düşünüyorum. Birkaç kere Riva'ya gittim. İstanbul'a bağlantı yolu gayet kaliteli. Bu bölgedeki küçük ölçekli müstakil parsellerin hepsinin 11000'lik planları çıkmış. Villa imarı var (%256.50). Ancak bu planlar çıkmasına rağmen altyapı (yol-su kanalizasyon) neredeyse hiç yok. Belediye'nin 1000 lik plan yaptığı bir yere temel altyapı götürmesi gerekmez mi? Riva konusunda bazı belirsizliklerin risk yarattığını belirtmişsiniz. Burada ne tür bir riskler öngörüyorsunuz? Belediye bu planları iptal edip buralarda mevcut fiyatlardan yatırım yapmış olan vatandaşa "artık arsanızda sadece tarım yapabilirsiniz" deme şansı var mı? Yoksa bahsettiğiniz riskler bölgenin uzun süre büyük ölçekli yatırımları çekmekte zorlanması anlamında mı? Çok teşekkür ediyorum?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 16:29 Ali Ustaoğlu 627 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Ağaoğlu Ispartakule My Town projesinden

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Ağaoğlu Ispartakule My Town projesinden 4+1 daire satın aldık. Aldığımızda metrekare fiyatı 1500 TL idi. Şu sıralar ne kadar gerçekçi bilemiyorum fakat ikinci el ilanlarda m2 fiyatı 2200 - 2400 TL arasında. Bu daireyi oturmak için satın almıştık. Geride kalan bir yılda iş değişikliği yaptım. Şu an eşim de ben de Maltepe'de çalışıyoruz. Bu nedenle bu daireyi satıp Anadolu yakasından bir daire almayı düşünüyoruz. Fakat bu evi ne zaman satışa çıkaralım karar veremedik. Teslim tarihi olarak bize deklare edilen haziran ayını bekleyelim mi? Yoksa şimdi mi satışa çıkaralım? Bir yandan Soyak Part Aparts'taki gibi yüksek m2 lansman fiyatlarını görüyoruz. Proje tamamlandığında 3000 TL m2 fiyatlarını görürüz diyoruz. Ayrıca proje tamamlanmadan satmak gerçekten zor. Çünkü oturmak için alanlar hem kira hem de kredi ödemek istemiyor. Yatırımcılar da daireleri lansman fiyatlarından almayı tercih ediyorlar. Bu açıdan bakınca proje teslimini beklemek daha mantıklı görünüyor. Bir yandan da o bölgedeki (Halkalı, Esenyurt, Ispartakule, Ayazma) konut arzı bizi düşündürüyor. Konut stoğu fiyatların düşmesine neden olabilir. Kendi evimizde oturmak istediğimiz için de Ispartakule'nin gelişmesi için konuşulan 5 yıllık bir süreyi bekleyemeyiz. Sizce daireyi ne zaman satışa çıkarmamız daha uygun olur? Lütfen alacağımız ev, ödediğimiz kira vb diğer parametreleri göz ardı edip sadece evin değerini göz önünde bulundurabilir misiniz? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2010 | 19:55 Mehmet Erkanar 627 Kişi okudu

üstad, emlak konut ile bilemiyorum bir baglantin var mi ? onlari

Soru

üstad, emlak konut ile bilemiyorum bir baglantin var mi ? onlarin sitelerinde 3 aydir hareketli resimlerde Novus Residence i tikladigimda hep Alemdag konutlari cikiyor, defalarca yazdim, bildirdim, bir türlü kampanya fiyatini ögrenemedim, sinirlendim gittim ayazmadan daire satin aldim... bu kadar vurdum duymazlik olur mu inanamiyorum... Herhalde paralar cukka edildikce bazi seyler artik önemsenmiyor bu onu gösteriyor, haksizmiyim ? belki senin baskinla düzeltirler veya sen Internet uzmanini oraya gönder arizaya bir baksin, kolay gelsin arkadasim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2010 | 23:49 Hasan Yayci 628 Kişi okudu

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.Atakent 3'ü bekliyor

Soru

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.Atakent 3'ü bekliyorum, ne bankaya bir dosya masrafı,ne de herhangi bir masraf ödemesi olmadan 1 yıl gibi bir sürede atakent2 den daire sahibi oldum.İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 19:00 Dilek Sönmez 627 Kişi okudu