Avrupa Konutları Tem - Temapark

Soru

Merhaba, biz 4-5 sene sonra satmak üzere ev almayı planlıyoruz. Öncelikle ilgilendiğimiz konutlar Avrupa Konutları Tem. Avrupa Konutları Tem'den 2+1 bir daire almak mı yoksa Avrupa Konutları Tem'den 1+1 ve yeni başlayan Temapark'tan 1+1 olmak üzere 2 daire almak mı daha getirili olur? Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2013 | 16:20 Gözde Öztürk 625 Kişi okudu

KONUT KREDİSİS

Soru

Merhaba gaziosmanpaşa belediyesinin yapmakta olduğu sarıgöl konutlarından daire aldık.Bize konut kredisi için bankalarla anlaşma yapılamadığını,bunu için peşin satış yapıldığı söylendi.Bizde garanti bankasından oturduğumuz evi ipotek ederek ve eşimizden dostumuzdan borç dolar alarak,parayı peşin olarak gop belediyesine ödedik.Haziran ayında gop belediyesi vakıfbank ile konut kredisi anlaşması yaptı.Şimdi daire alanlar konut kredisi kullanabiliyor.Bizde konut kredisi kullanıp,garanti bankasındaki borcumuzu ve elden aldığımız borçları ödemek istiyoruz.Vakıfbank belediye olurverirse kredi veririz diyor.VAKIFBANK kullanılan krediyi belediyenin hesabına yatırıyor.Elden vermiyor.Belediye kasamıza giren parayı tekrar size veremeyiz diyor.Bize kredi kullandırmıyor.Siz nasıl olsa parayı peşin ödemişsiniz krediyi niye istiyorsunuz diyor.Bizim çok zor şartlarda bu parayı temin ettiğimizi anlamak istemiyor.Bu konuda konut kredisini kullanabilmek için ne yapmalıyız.CEVAP VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
11 Temmuz 2013 | 13:50 türkan avcı 626 Kişi okudu

Tema İstanbul

Soru

Selam, Herkesin aydınlanması için buraya yazıyorum. Sizinde bunu yayınlayacağınızı düşünüyorum, şu ana kadar hep yayınladınız. TemaIstanbul satış ofisinde sizin Süleyman bey veya ortaklığından talebiniz olmuş ve geri çevrildiği için projeyi karaladığınız görüşü hakim. Fırsat bulduğunuzda satış ofisine uğrayın ve insanlarla yüzyüze konuşun. Oradaki insanları ve bu projeye inanan insanları kırmış durumdasınız. Bu mevsimde 1000 küsür satış yapıldı ve yüzde 60 ı nakit. Ziraat,Akbank ve Tema yetkilileri bu durumdan bahsetti, üçüde yalan söylemez artık... Bu projeyle ilgili tabi ki kaygılar mevcut, ama güzel kısmından bahsetmiyor olmanız biraz ayıplanacak durumu gözler önüne koyuyor gibi geldi. Burada iflas başvurusu yapmış projeleri bile övdüğünüzü biliyorum. Lütfen objektif olun. Ağaoğlu için hep zamanından önce teslim eder dediniz, yazılar mevcut, ee noldu, tam zamanında teslim etti. Yanıldınız mı yanıldınız, ama gereksiz yere o projeyi övdünüz ve ben orada sıkıntılar içinde yaşıyorum sırf size inandığım için... iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Temmuz 2013 | 15:10 ahmet tayfur 626 Kişi okudu

rezerv alan

Soru

isparta kule 1 de kredi ile daire aldım,geçen hafta ziraat bankasın gidip yeniden yapılandırma için başvurdum.kredim çıktı ,fakat eksper raporunda rezerv alan çıktığı için kredim onaylanmadı.yanlışlık bankadamı eksperdemi tapudamı ne yaomam lazım .bu konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2013 | 04:06 osman çakar 626 Kişi okudu

Toki zamları

Soru

Merhabalar Efendim! Toki'nin resmi internet sitesinde satış duyurusu kısmında şöyle bir ibare var:"Borç bakiyesi ve aylık taksitler her yılın Ocak ve Temmuz aylarında olmak üzere yılda iki kez, bir önceki 6 aylık dönemdeki memur maaş artış oranı, TÜFE, ÜFE oranlarından en düşük olan dikkate alınarak İdarece belirlenecek oranda artırılacaktır." Eğer ana borç ve taksitlere ayrı ayrı zam geliyorsa bu haksızlık değil midir? O zaman Toki'den ev almanın ne cazibesi kalıyor.Aydınlatırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Haziran 2013 | 17:34 Mustafa SULAK 625 Kişi okudu

Arsa yatırımı

Soru

Tebernüs bey merhaba, 3. Köprünün geçeceği poyrazköyde bir arsa almak istiyorum ancak arsa tarla vasfında ve tarlanın yarısı Boğaziçi öngörünümde yarısı geri görünümde yapı yapma imkanımız olurmu metre fiyatı 110 tl ye geliyor böyle bir yatırım yapmak uygun olurmu ?yardımınızı rica ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2013 | 23:23 Süleyman Toprak 626 Kişi okudu

taç mahal prestij

Soru

slm ben 3+1 daireye 95000 tl topraktan girdim 1.5 yıldır ortada bişe yok bit pazarının önü carfurun yanı projede bilgin varmı ne yapmam gerekir teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Haziran 2013 | 14:06 kıyas akpınar 625 Kişi okudu

Karden residence

Soru

Esenyurt karden residence 1+1 almayı düşünüyorum fiyat. 140000 TL Sizce uygunmu içinde kiracı var 700 TL Yada papatya residence 3 fiyat aynı fakat kredi kullanmak istediğimiz zaman 120000 TL üzerinden kredi çıkıyor yorumunuz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2013 | 23:02 Ahmet reha Eker 625 Kişi okudu

mn blue butik projesi

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Halkalı Blue butik projesi ile ilgileniyorum ama size sormak istediğim bazı sorularım olacaktı Konum olarak iş yerime yakın olması, merkeze yakınlığı ve marmaray projesinin katacağı değerden dolayı tercih etmek istiyorum Fakat bütçe ayarlaması ve daire konumları hakkında yardımcı olabilir misiniz. daha önce sizin yazılarınızdan okuduğum kadarıyla beğendiğin proje olması, lokasyon ve kira getirisi gibi konuların ön planda tutulması gerektiği. 3+1 daire bakıyorum 6. katta, açık mutfak tipli bir alternatif var göl cepheli öğleden sonra güneş alan 410 bin tl Diğer 3+1 var 7. katta bağımsız mutfaklı odaları kuzey cepheli salon ve mutfak göl manzaralı 475 bin tl bütçe olarak beni zorluyor bu alternatif ama şekil olarak bağımsız mutfak olsun istiyoruz Proje halkalı caddesi üzerinde yola bakan cephede daireler, caddeye bakıyor olması sıkıntı olur mu ? diğer cephede zaten daire tipi yok Ayrıca pahalı olan alternatifin odalarının kuzey olması sıkıntı olur mu İlginiz için teşekkür ederim İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2013 | 11:01 turan dere 625 Kişi okudu

Göktürk'te kira mı satın alma mı?

Soru

merhaba. biz şu anda akatlar'da 100 m2, 3+1 bir evde oturuyoruz. kendi evimiz. apartman çok eski ama dairenin içini 3 yıl önce sıfırladık. son zamanlarda ev bize küçük gelmeye başladı (çocuk planları vs var). bu evi kiraya verip göktürk'te 4+1 dubleks eve kiraya çıkmayı düşünmeye başladık. emlakçı evimizi 2500 tl'ye kiraya verebileceğini söylüyor. göktürk'te beğendiğimiz sitelerde 4+1 dublekslerin kirası 3500 TL (artı 500-600 TL civarı bir aidat var). biz bu aradaki maliyet farkına katlanmaya hazırız fakat aileler bu plana karşı çıkıyor, satın alıp yatırım yapmamızı istiyorlar. 400bin TL peşinat yardımı yapacaklarını söylediler ayrıca aylık 2500 TL akatlar'dan gelen kira ile de kredi taksidinin bir kısmını ödeyebileceğiz. fakat problem şu ki bizim beğendiğimiz evler (4+1 ve dubleks) 1 mio TL civarı satılıyor ama biz 450bin TL'den daha fazla kredi çekmek istemiyoruz. aileler de "o zaman 3+1 satın alın" diyorlar. 3+1'ler 700-800bin civarı ama biz de 3+1'den çıkıp 3+1'e geçmek istemiyoruz. Bize ne önerirsiniz? Şu anda içine gireceğimiz evde, kira ya da satılık, (ofislerimizin yeri aniden değişmezse) bir 8-10 sene oturmayı düşünüyoruz, satın alırsak da hemen satmak gibi bir niyetimiz yok. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2013 | 10:21 Burçin Dizdar 626 Kişi okudu