Sayın Kireçci,Ankara Eryaman semtinden kooperatif hisseli bir d

Soru

Sayın Kireçci,Ankara Eryaman semtinden kooperatif hisseli bir daire satın almak istiyorum. Bilindiği gibi bunların tapuları yok. Bu gibi durumlarda dairenin sadece yönetim karar defteri üzerinde satışı yeterlimidir? Karar defterinin 1-2 yıl sonra kaybolduğunu düşünürsek, satışın gerçekleştiği nasıl ispat olur? Bunu garantiye almak için noterden yapılabilinirmi? Dairenin birkaç kişiye satılma olasılığı nedir ve nasıl öğrenilir? Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.Saygılarımla, Canan Zeybek

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2011 | 17:09 Canan Zeybek 616 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Atakent3 karsısındaki Sabahattin Zaim de

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Atakent3 karsısındaki Sabahattin Zaim de bu sene egitim baslayacakmıs,yalnız üc yüz küsür dönüm olan bos araziye simdilik birsey yapmıyorlar,mevcut binalarla devam edecekler,ileride sizce o arazi vakıfdan alınıp konut icin ihaleye acılır mı,yoksa üniversite arazisi olarak mı kalır.Aynı sorum Marmaraya ait arazi icin de gecerli.Yani üniversitelerden alınıp ,konut ihalesine cıkar mı bu araziler.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2011 | 10:48 Ferhat Sakin 615 Kişi okudu

Tebernus bey, merhaba. Onceki sorumu biraz daha acmak istiyorum:

Soru

Tebernus bey, merhaba. Onceki sorumu biraz daha acmak istiyorum Mesela NeoVista, Kemercorner'daki 160-180m2 daire fiyati ile Kemer Country Yali Konaklar'daki fiyatlar birbirine yakin. Sitenin sundugu imkanlar acisindan (daha cok park-bahce gibi) buyuk fark olmasina ragmen bunu nasil aciklayabiliriz? aidatlarin yuksek olmasi ya da evlerin daha eski olmasi o kadar buyuk etken olabilir mi?Tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 15:18 Yalcin Eken 615 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Ağaoğlu SeyranTepe (myDream world) proje

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Ağaoğlu SeyranTepe (myDream world) projesini bekliyorum. Yanlız IstWest de ilgimi çekmedi değil... Hem Bahçelievler-Güneşli hem Maslak bölgesini biliyorum. Seyrantepe konum itibari ile daha güçlü (Maslak bölgesine yakın) ISTWEST ise Bahçelievler den insanları kendine çekebilir. Her 2 projede E-5 kenarında ama Ağaoğlu projesi daha havadar bir yerde. Ağaoğlu primde kendini kanıtlamış. FerYapı geçmiş projeleri ne kadar prim getirdi pek bilemiyorum.Seçimde AKP alacağı kesin gibi ama ekonomi iyiye gittikçe enflasyonun artmaması için hükümet kredi faizlerini kademeli artırmayı deniyor. (Kredi oranlarının artacağını herkes bildiği için alabilen şimdiden konutunu almaya çalışıp seçim sonrasına bırakmak istemeyebilir..) Bu durumda talep düşeceği için seçim sonrası 1-2 senelik dönemde evler ucuzlayabilir.Son bir konut alma hakkım kaldı. ) Siz olsanız ne yaparsınız. Bekleyip 2012 de Ağaoğlu'nu mu değerlendireyim yoksa ISTWEST den orta vadede en az %50 prim beklentisi ilemi alayım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 09:54 Cengiz Kaya 616 Kişi okudu

merhaba Tebernüs Bey ücüncü Köprü ve ücüncü havalimani C

Soru

merhaba Tebernüs Bey ücüncü Köprü ve ücüncü havalimani Catalca_Kestaneliki ne derece etkiler?? ücüncü Köprü Güzergahi Catalca Kestanelikden geciyormu? 2 yila kadar Kestaneligin durumu ne olabilir tahminen?? tesekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 04:22 Mustafa Cirak 616 Kişi okudu

Sayın Tebernüş,Bugun İspartakule bölgesini gezdim ve rahmetl

Soru

Sayın Tebernüş,Bugun İspartakule bölgesini gezdim ve rahmetli Tulip Turkuaz projesinde kaba inşaatlar tüm olumsuz söylentilere rağmen hızla yükselmeye devam ediyor.hatta hatta doğu inşaat tarafınfdan yeni yapılan satış ofisi de 2-3 haftaya bitecek gıbı gozukuyor.Hem Dogu inşaat hemde Emlak konut üst dğzey yöneticileryle hafta içinde yaptıgım görüşmelere istinaden doğu inşaat üzerine yenı ruhsatların yaklaşık 1 ay once cıktıgını ve artık imalatın ılerlemısyle alakalı hıc bır engel kalmadıgını her ıkı taraf da çekınmeden doğruluyor.ve 15 mayıs gıbı Doğu inşaatın projeyı yenı adıyla eskı projeyı bozamadan satışa cıkaracagını soyluyorlar.Sizin de dedıgınız gıbı orada bırden cok dava var.Ancak bu davalar Emlak konut ıle -Tulip arasında.belkıde 5-10 yıl hıc bıtmeyecek davalar olacak.Ancak oyle yada boyle ımalat ve satışla alakalı kısım yoluna gırılmış gıbı duruyor.O projeyıbegendıgım ıcın yakınen takıp edıyorum.Gercekten onumuzdekı ay satısa sunulursa ve mt fıyatları da uygun olursa o projeden Emlak konut guvencesıyle daire alınır mı?Tulip Projesıyle ılgılı bıldıgınız bılgıler varsa paylaşmanızı rıca ederım.saygılar Funda Acer.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 22:26 funda acer 615 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey,Firdevs evleri ile ilgili sormus oldugum sor

Soru

Merhaba Tebernus Bey,Firdevs evleri ile ilgili sormus oldugum soruyla ilgilendiginiz ve Alpercan Arda arkadasimiza yonlendirip, Alpercan arkadasimizin son bilgileri buradan iletmesini saygiyla karsiliyorum..Hoscakalin..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 04:34 Tolga Gonen 615 Kişi okudu

Tebernüş Bey İyi Günler, dün soru soran Orhan Çelenk beyefe

Soru

Tebernüş Bey İyi Günler, dün soru soran Orhan Çelenk beyefendi'nin ilgilendiği bölgelerle ben de ilgileniyorum. Açıkçası satır arasında bahsettiği Avrupa Konutları TEM'in yanına ek 7 (yedi!) blok yapılması ile ilgili duyumu ile ilgili çok şaşırdım. TEM projeninin yanına yapılacak projenin ilk haberi GOP belediyesi resmi sitesinde yazıldı. (Hala da projeler kısmında duruyor) Ancak inşaat firması sizin dediğiniz gibi bölgedeki gecekonduların kaldırılacağını ve TOKİ'nin arsayı ihaleye çıkaracağını, ihale kazanılırsa proje şekillendirileceği bilgisini verdi. Öyle bir zamana geldik ki, projeleri bırakın arsanın ihale aşamasına gelmesini bile takip ediyoruz) 7 ek blok gibi sayı da verilince, bu bilgiyi nereden öğrendiğini sormak istemiştim.. İyi Günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2011 | 11:10 Selva Mat 615 Kişi okudu

kağıthane gültepe de bulunan sardunya evleri I de bitmiş 2 ad

Soru

kağıthane gültepe de bulunan sardunya evleri I de bitmiş 2 adet blok devam eden ve teslimine az süre kalmış 2 adet blok bulnuyor. yapımına başlanacak olan yeni iki adet daha projeden bahsediliyor. fiyatlar da 1+1 lerde 65 bin tl-75 bin tl, 2+1 lerde 76 bin tl-123 bin tl- 3+1 ve 4+1 lerde 124 bin tl-165 bin tl diyorlar.. sizce yatırım için nasıl olur ? teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 15:29 arzu 615 Kişi okudu

Tebernüş Bey, "Turgut Öztürk" isiml

Soru

Tebernüş Bey, "Turgut Öztürk" isimli okuyucunuz Almira Residence hakkında sormuş, açıkçası bende projeyi araştırdım. Ukra'nın projesine yakın, yani esenyurtun içinde gibi.. Ben o bölgenin öyle çok kolay değerleneceğini zannetmiyorum açıkçası..Bir kısım residence, bir kısım gecekondu tipi evler..Artı fiyatları 93m2 2+1 için peşinde 120bin tl.. 1+1ler 90bin tl civarı.. Beylikdüzü Bizimkent bölgesi bu bölgeye göre çok daha değerli bir bölge değil mi? Metrobüs bu bölgeye değer katarsa, kesinlikle beylikdüzü bizimkwnt tarafına en az 2 kat değer katar gibi geliyor bana.. Haksız mıyım?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2011 | 19:08 Aykut Bey 616 Kişi okudu