Toplanti yapılması şart mi
Mrb. Aidatlara gelecek zamlarla ilgili olarak toplanti yapılmadan, dairelere sakinleri bilgilendirilip daire daire imza toplanması ve oy çokluğuna göre karar alinmasi hukuki açıdan bir sıkıntı mıdır?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Mrb. Aidatlara gelecek zamlarla ilgili olarak toplanti yapılmadan, dairelere sakinleri bilgilendirilip daire daire imza toplanması ve oy çokluğuna göre karar alinmasi hukuki açıdan bir sıkıntı mıdır?
merhaba.. 2 katlı binamız mevcut.. zemin katta dükkan ve garaj, 1 katta 1 adet dairemiz mevcuttur. Binamız ruhsatlı ve iskanlıdır. Bina 1 kişiye aittir. zemin katta dükkan 32 m2 dir. 50 m2 garajı dükkana ilave ettim ve imar barışına soktuk. sorum şudur ; Daha önce bildirilirken toplam dükkan alanı ve aykırılığı oluşturan 50 m2 bildirilecek denmişti. şuan söylenen ise 32+50 =82 m2 üzerinden hesapalanacak ve ona göre ödeme yapacaksınız dendi. nasıl yapılacak bilgi veririmisiniz..
mrb.duplex dairem var.giriş kapıları ayrı.elektrik su doğalgaz tek fatura geliyor.yasa ile ikinci bir abonelik alabilirmiyiz.teşekkürler
Esnafdim normal kıredi çektim evi ipotek gösterdim ama avukata düştü avikatada ödeyemiyorum ev 100 milyar eder borç 27 milyar avut evi alırmı yada nasıl kurutulur evim
2015 yılında bir arsa aldım satıcı rayiç değeri üzerinden satış veririm dedi aldığım rayiç değer 17000 on yedi bin ama ben satıcıya 200000 iki yüz bin ödedim ziraat bankasından benim hesaptan çekip akabinde onun hesabına yatırıldı ancak parayı ben yatırmadım banka memuru onlara hesap açarak hesaplarına yatırdı pişmanlık beyanı vermek istiyorum ancak satıcı buna yanaşmıyor . ben alıcı olarak pişmanlık beyannamesi versem kabul olurmu cevaplarsanız memnun olurum teşekürler
Muglada arazilerimiz var fakat imara acılmıyor nerelere başvuru yapmamız lazım şimdiden teşekkür ediyorum
2014 de girdiğim proje 2016 da tamamlandı. Bazı eksiklikler nedeniyle sözleşmedeki ek süreye ihtiyaç oldu.Bugünlerde 400 dairenin iskan işlemleri ve tapu teslim işlemleri var.Bu dairemi satmak istiyorum. Tapuyu almadan satmak bana vergi açısından kâr getirir mi? Ya da t?;arafıma düşen vergi oranı nedir? proje satış müdürü alıcı öder, sen bir şey ödemezsin dedi. Doğru mu
Tebernüş Bey merhaba, Öncelikle yardımlarınız için çok teşekkür ederim. 6 katlı bir apartmanın en üst katında oturuyorum. Daire Tapuda "Çekme Kat" ve kat mülkiyetli olarak geçiyor. Ön ve arka taraflarda 30'ar metrekarelik, girişleri dairemin içinden olan (imra planında da bu şekilde). Arsa payları bodrum katında 20/340, giriş katında 40/340, 5 ara dairede 50/340, benim dairemde 30/340 olarak belirlenmiş. İleride yapılacak bir apartman yenilenmesinde en üst katta olmayı devam ettirmek ve aradaki arsa payı farkını ödeyerek de olsa, bu terasları kullanmaya devam etmek istiyorum. Ne yapmam gerekir? Tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla. Kasım Saldere
2b kapsamında Antalya kepez ilçesinden bir yer aldık. Ancak taksitlendirme yoluyla aldığımız için hala taksitlerini ödüyoruz. tapumuz var ama devlet ipotekli. sorum şu bu arsayı kat karşılığı verebilir miyim? yoksa taksitlerinin hepsini yatırmam mı gerekir?
Arsa üzerinde bina yapılması için müteahhit ile kat karşılığı inşaat sözleşmesi yapmıştım. Ancak arsa kentsel dönüşüm kapsamına alındı. Bu durumda işlemler durdu. Bu normal midir . Kentsel dönüşüm sürecinde iken müteahhitle anlaşıp yeni yapı yaptıramaz mıyım? Müteahhitin sorumluluğu nedir.. Sözleşme kendiliğinden fesih mi oldu