Görüşme
sayın Kireçci,Sayın Ali Ağaoğlu ile kişisel bir konu hakkında görüşme talebi içerisindeyim eğer bana bu konuda yardımcı olursanız çok memnun olurum.Şimdiden ilgili alakanız için teşekkür ederim..
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
sayın Kireçci,Sayın Ali Ağaoğlu ile kişisel bir konu hakkında görüşme talebi içerisindeyim eğer bana bu konuda yardımcı olursanız çok memnun olurum.Şimdiden ilgili alakanız için teşekkür ederim..
iyi akşamlar. cevabınıza şimdiden teşekkür ederim sayın kireçci autopiadan bir dükkan almıştık fakat bir türlü açılmıyor ,açılamıyor ,açılacak denıyor habire erteleniyor sizce açılışı bukadar geciktirmenin nedeni nedir. kiralık olarak fazla dükkan kalmadığı soylenıyor fakat geçen hafta gittiğimde sadeceiki galeri açmış iki veya üç kişi hazırlık yapıyor neden bu kadar agır davranılıyor . iyi çalışmalar.
iyi günler tebernüş bey bizim altınşehir şahintepesi resneli çiftliğinde arsamız var. burasıyla ilgili kentsel dönüşüm alanı diyenler oluyor imar izni çıktı çıkacak diye söyleniyor fakat her hangi bir gelişme yok burasıyla ilgili bir bilginiz varsa ve paylaşabilirseniz sevirim. arsamız 230m2 civarındadır.
2012 yılında alınan bir inşaat ruhsatına 2013 yılında tadilat ruhsatı çıkarılmıştır. Bu inşaattan yapılan satışlarda KDV uygulaması ne şekilde olacaktır?
Tebernüş Bey, Vera grubun yurutmeye calıstıgı projelerden vera vizyon projesıne arsa paylı gırıs yaptım. Tam 1.5 sene oldu hıc bır gelısme yok. Son 6 aydır sureklı hafrıyat alımına baslandı gıbı acıklamalarla gecıstırıyorlar. Bu proje hakkında bılgınız varmı acaba ?
Tebernüş bey iyi günler dilerim, Kartal Kordonboyu sahil tarafına ilişkin bir çok duyum var. Bir iki sorum olacaktı. Şöyleki; Burası kentsel dönüşüm alanında mıdır? Bir ara özel proje alanı diye geçmekte idi yanılmıyorsam. Sizin bu alana ilişkin bildikleriniz mevcut mudur? Genelde yapılar epeyce yaşlandı bu bölümde, bir dönüşüm hareketi bekleniyor, niyetlerini belli eden inşaat firmaları var. Bir birliktelik sağlamak, organize olmak takdir edersiniz çok kolay değil ancak çoğunluğun görüşü; dönüşümden, yarınlar için, çoluk çocuklarımız için sağlıklı yapılarda ikamet etmekten yana. Sizin bildiğiniz eski binaların dönüşümüne ilişkin malik sayısının fazlaca olduğu (Benim bahsettiğim alanda150 civarında var ancak site değil, 10 ayrı parsel), firmalarla yapılmış dönüşüm anlaşmaları var mıdır? Bildiğiniz birer cümlede olsa temel sıkıntılar neler olabilir böyle durumlarda? Daha doğrusu can alıcı nokta olarak nelere dikkat edin dersiniz ? Hiç gerek yok, depremi bekleyin mi dersiniz ki Allah herkesi korusun. Yoksa sağlam adımlar atın ancak birlik olun ve bu adımları bir an önce atın mı dersiniz? Bir yanım depremi bekleme nispeten sağlam yeni bir binaya taşın derken diğer yanım da ilave masraflara girme, burası lokasyon olarak değerli, bir gün mutlaka bir şey olacaktır diyor. Metin uzun oldu ama mümkünse kısaca görüşlerinizi rica ediyorum. Sizlere kolaylıklar dilerim. Saygılarımla...
Hilal hanım merhaba! Bahçetepe evlerinin sözleşmelerinin satıştan 3 ay sonra, kredinin çekilmesinden 2 ay sonra imzalanması normal mi? Satışta 10 bin tl peşin alındı ve kredi içinde acele ettirilerek şimdiye göre yüksek orandan kredi kullandırıldı. Aynı proje de aynı bankalar oranlarını düşürdüler ve kredi için acele etmeyenler kazançlı oldu. Vazgeçme şansımız yok krediler çekildi ve taksitler bile ödenmeye başlandı. Satış esnasındaki şartların (tanıtımda söylenen ve tanıtım materyallerinde yazılanların- örneğin bahçelerin) sözleşmede yer almaması doğru mu? Tüketici olarak böyle bir işleme karşı kullanabileceğimiz bir hakkımız var mı? Sonradan hazırlanmış olan hukuki metinde satış sırasındaki taahhütlerin kayıt altına alınmasını isteme hakkımız yok mu? Tüm bunlar yanıltıcı reklama girmez mi? Teşekkür ederim.
bugün bir üzücü haBER aldım. ne yazzıkki tabiki ne kadar. bilemem .ama.dyduguum şu. bakırköy .ilçesi. osmaniyenin.bir bölümü.zeytiburn.ilçesine.olacak diyorlar doğrumu teşşekür eder.alahın.rahmeti.merhameti.üzerinize olsun. hayırlı cumalar
selam hilal hanım öncelikle bize vakit ayırıp yardıcı olduğunuz için teşekkürler.Benim bir sorum olacak ağaoğlu myworld den sözleşme ile daire almış birisinde sözleşme ile devir almak istiyorum sözleşme sahibi tapudan önce sözleşme deviri yapılamaz ama ben emlak konut gyo da çalıştığım için devir yapabilirm diyor geçekten böyle olup olmadığını nerden öğrenebilirim birde kredi kullanmış sen kredi tutarını öde temiz kağıdı aldıktan sonra sözleşmeyi devredeyim diyor kendimi sağlama almam için ne yapmam lazım kendi aramızda pratokol yapsak yada şahıştan açık senet alsam mantıklımıdır değerli fikilerinizi bizimle paylaştığınız için teşşekür ederim...
Merhabalar Besiktas Belediyesi arka sokaklarında ( Peker sokak , fecri ebcioglu sokak gibi ) binaların cogu yaklaşık 35 yıllık cok eski binalar buralarda imar izni 5 kat üzerine verilmiş burada cok iyi konumda bir dairem var ancak satmayı düşünüyorum bu bölgede kentsel donusum hayata geçirilirse rakamlar su anki mvcutun yaklaşık 3 katı seviyelerinde oluyor bu bölgede kentsel donusum uygulanirmi , uygulanırsa ne kadar zaman alir ve sizce satmayip beklemelimiyim şimdiden tesekkurler