acunkent-elektrik sorunu
tebernüş bey merhaba,acunkentte sanırım birde elektrik sorunu varmış tam ilgim yok ama,şuan şantiye elektriği kullanılıyormuş,elektrik için ayrı trafo düşünülüyormuş fakat bunla ilgili de sorunlar varmış,yüzeysel olarak bilgim bu kadar acaba detayları sizde varmıdır?
