limited şirketi üzerine tarla almak istiyorum s
merhaba şimdiden çok teşekkür ederim limited şirketi üzerine tarla almak istiyorum satış esnasında fatura kesme zorunlulugu varmı acaba
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba şimdiden çok teşekkür ederim limited şirketi üzerine tarla almak istiyorum satış esnasında fatura kesme zorunlulugu varmı acaba
mrb ıyı gunler ıstanbul gultepede 6 ve 7 parsel olmak uzere bınamız var bıtısık nızam eskı baya kentsel donusumden faydalanmak ıstıyoruz yada yıkıp yenıden yapmak ıstıyoruz yalnız yol tarafı parsel 104 m2 ve bızım arka komsuda bızım tapuda gozukuyor 48 m2 onun gozukuyor bız yıkmak ıstesek curuk raporu cıkarsa engel olabılırmı komsu ne yapmamız gerekıyor
Bayramoğlu Ada'dan ev almak iyi bir yatırım mı?
Merhaba 5 gun once bahce gorunen tarla aldim tapu islemi bitti. Ilanda icinde 25 m2 ev oldugu yaziyordu. (Ilanin renkli ciktisi mevcut) bahce komsusu gelip ,olcum yaptirdigini evin sadrce kosesi 1 metre kadar capraz siyirma sekilde benim alanima girdigini ve ayni satici ona satarkende ev var diye satmis..olcumde ortaya cikmis. Satici daha onceki sattigi komsuma seslenme pazartesi parayi verecek demis.. benim islem bitince haberim oldu. Cayma hakkim varmi. Bir katip avukat araciligi ile ihtar cekip cayabilecegimi iletti..diger sorduklarim bi haber... sozlesme yoksa bisey yapaman dediler. Burda dolandiricilik var ilani facebookta hala aynen duruyor..konu hakkinda yardiminizi istiyorum.iyi gunler
İyi gunler. İsgaliyeci olarak bulundugum arsamda tapuya sahibim. Hazineye ait 400.000 tl lik satin almam bulunmakta. Tek seferde hepsini almak zorundamiyim yoksa tapuma ek örn. 100.000 tl lik takribi metre kare satin alabiliyormuyum
Hocam iyi günler.binamıza 18 uygulanacak ve hamurlama yapılacak Bu hamurlama sonucu bize verilecek olan yer mutlaka o ada içinde mi olacak yoksa civar adalarda da benzer problem olduğu için oradan da verilebilirmi teşekkürler
Merhaba kolay gelsin bizim aile apartmanı var iskani yok 1.karta elektrik aboneligi var ancak kaba inşaat olan 2katta abonelik yok bina 2009 dayapildi suan abonelik alamıyoruz m yapmaliyiz
Merhaba,binamızı kentsel dönüşüme sokarsak 10 seneden fazladır oturduğum ev için kira yardımı alabilir miyim? Oturduğum ev benim ama tapusu annemin üzerinde.Kira yardımı için başvurabilir miyim? yada annemin mi? başvurması gerekecek? kirayı kim alabilecek? annem mi? ben mi? değerli cevabınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum.Saygılarımla.
Selamlar bi ew aldim 65 m2 ew 40 m2 de terasi var tapum kat Mülkiyetli kat iskani war benim sorum bu terasi yasal olarak tapuya dahil etmek olasi bir kentsel dönüşümde 65 m2 Uzrinden degil de 105 m2 uzerinden değerlendirlmesini istemek bu mümkünmüdür?
Dubleks daire olara bilinen fakat bolunecek diye mutahitle anlasarak bir kisim para odeyerek evi satin aldim kendi aramizda sozlesme yaptik kalan miktar tapu alindigi zaman konut kiredisi cekilmek uzere diye.simdi gelinen noktada 13 aydir belediyede islemler biittigi ve apartman sakinleriinin dosyalari tamamlanarak tapuya basvuru yapilmis olup bekliyoruz lakin iki kisinin haczi oldundan bu muafakat kabul edilmiyo .dubleksin altini alan sahis hem tapuyu almis dubleks olarak hemde kiredi cekmis.bana donersek madur olarak ya bu adam evi satarsa benimkinide satmis olcak ben bircumu odesemde ev hususnda elimde bisey yok ve belkiyorum hisse alim dedim bankalar kiredi cekildigi icin konut vermiyo siz olsaniz napardiniz tskler kolay gelsin sizden cevap bekliyorum