Emlak konutun dev projesi
Tebernus bey merhaba. Emlak konut GYO genel müdürünün dünkü açıklamaları hosdere, ispartakule, kayasehir ve zekeriyakoyu kapsayan alanda yeni bir sehir kurulacağını gösteriyor. Bu alanda merkez olacak lokasyon bir çok özellikle (cografi olarak alanin merkezinde, tem'e komsu, kcekmece ve sazlidere baraj golü ile manzara zenginliği, markalı konutlari) ispartakule/resneli çiftliği gibi dürüyor. Ne dersiniz? Projenin detayı/takvimi hakkında bilginiz varmi?
