Sitede kooperatif başkanı ofis olarak kullandığı binayı boşaltmak için para istiyor.
Merhaba, Site içinde, kooperatif başkanı olan müteahhitin site inşaat halindeyken ofis olarak kullandığı tek katlı bir bina var. Site biteli 10 sene olmasına rağmen müteahhit bu binayı boşaltmıyor. Ve binayı siteye terk etmek için para talep ediyor. Bu parayı ilgili binayı yapmak için harcadığını söylüyor. Bu konuda yönetimin sorumluluğu nedir acab?
