kentsel dönüşüm ödemeleri hakkında
Kentsel donusum kapsaminda binamizi mutahite verdik kredi kullanmadik sadece evi yikti bir civi cakmadi paranin %65 yatirdik oryak hesaba ama halada paranin tamamini yatir diyor zorunlulugumuz varmi eger mutahit gorevini yerine getirmez ise kredi kullanmadigimiz icin paramızın garantörü kim olur
