kredı
ben yenı evlenen bır cıftm bana sıfır faızlı kredı verıyorlar mı bunu sız ıyı bılırsınız bır de satılık bı arazı var bılgınız olsun bergama da ıyı calısmalar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
ben yenı evlenen bır cıftm bana sıfır faızlı kredı verıyorlar mı bunu sız ıyı bılırsınız bır de satılık bı arazı var bılgınız olsun bergama da ıyı calısmalar
Günaydın tebernus bey, emlak konut Başakşehir konutlari gibi yeni konut satislari olacak mi? Bir de bulvar istanbul da metrekare fiyatlari 2400 lerde olmakla beraber brut ve net arasinda da 30 metreye yakin fark bulunmaktadir. Peyzaja bakmasi ne kadar onemlidir? Bilgilendirirseniz cok sevinirim.
Tebernüş Bey merhaba, 4.levent-çeliktepe-gültepe güzargahlarına havaray ile ilgili açıklamalar var. Bu resmi sitelerinde de geçiyor. Bu doğru mu? Böyle bir proje var mı ve yapılır ise çeliktepedeki daireler çok fazla değer kazanır mı? Teşekkürler.
innovia 3 etapta yeşil inşaat gyo ya geçtiği dönemde 105 m2 ola 3+1 daireleri bedelsiz olarak büyüttüğünü 127 m2 ye çıkardığını ilan etti,bundan yaklaşık 2 yıl önce kendi kendine yaptı,şimdi tapu ve teslim yapılacak,eski fiyattan sattığı dairelerin parasını topladı,senetler bitti,şimdi teslimde bedelsiz büyüttüğü daireye ekstra 30 milyar para istiyor,ne tavsiye edersiniz,midemiz bulandı bunlardan,nasıl bir hukuki yol izlenmeli,iletişim numaranızıda verirseniz,mahkemelik olacağız,
2 sene peşin yatırdığım ev parası geri alamıyorum.makrom yapı dan bu parayı alabilmek için ne yapmalıyım?
Tebernüş bey merhaba, İstanbul Anadolu yakasında bahçe dubleks için proje olarak Narlife ile ilgileniyoruz. 133 m 790 bin TL bahçeden kısmi deniz ve orman manzaralı. 2015 teslim. Site yakınında TEM bağlantı yolu açılacağı söyleniyor. Ayrıca, Narlife'ın prim yapma potansiyeli hakkında da bilgi alabilir miyiz? Teşekkürler,
Merhabalar Tebernüş Bey. Dumankaya Modern Bahçeşehir projesinden bir konut almayı düşünüyoruz. Tamamlanmış olan kısımdan. Ancak Belediyeyle görüştüğümde bana konu dairelerin iskan sorunu olduğunu ve müfettiş incelemesinin sürdüğünü ilettiler. Bu durumda bu dairelerden almak hata mıdır? Konuyla ilgili görüşlerinizi rica ediyorum
2006 yılı itbariyle inşaat halinde bitmek üzere olan evimize taşındık ve tabi elektrik ve su saatlerini takmak surtiyle abone işlemlerine kadar kullandık. akabinde abone işlemlerimizde yapıldı endeks üzerinde elektrik miktarları ödendi ve abone sıfırlanmış olarak 2013 yılına kadar fatura ödemeri aksatılmadan devam etti. 2013 yılnda aradan 7 senelik bir zaman geçtikten sonra herhangi bir uyarı , ikaz yapılmadan direk icra tabi başlatılmak suretiyle tahsil etmek yoluna gidildi. Şahsım bir tüketici olarak 7 sene sonra ödemelin nasıl yapıldığını ısbat etmem mümkün değil ancak tahsilat yöntemine itirazda bulundum. kurum bu itirazım sonrasında şahsımı 2. asliye hukuk mahkemesine verdi. yazdıgım dilekçemde bu burcun abone olunması sırasında yapılması gerekir di yapılmadıktan sonra borçlar kanununu 104 ve 147. maddelerinden faydalanmak istediğimi belirttim fakat bu defa kurum beni sahtekarlık ve elektrik hırsızlığı yapmışım gibi bir yaklaşımla taciz etmektedir. Ben bu durum karşısında ne yapmalıyım.
Hocam iyi calismalar. Kristalsehir de 98 m2 10. kat. Utopia cepheli, 2+1 150 milyar pesin gerisi 48 ay vadeli toplam 220 milyar. Yatirim amacli düsünüyoruz. Ihlas dan bize söylenen % 50 prim bekliyorlarmis. Cephesi belki cok iyi degil ama sonucta yine Kristalsehirin dairelerinden. Sizce bu yatirim iyi midir?
merhaba üstad malkara kermeyan köyünde 5 dönüm köyün girişinde tarl alıyorum 50000 tl isteniyor yatırım amaçlı düşünmüyorum istanbulun sıkıntısında bir nebze kurtulmak için nedersin fiyatı nasıl