Merhabalar. Silivri Gümüşyakada 950 metrekare arsam var. bu ar

Soru

Merhabalar. Silivri Gümüşyakada 950 metrekare arsam var. bu arsa karşılığında esenyurtta başlayacak bir projede 2 daire alma ihtimalim var. arsayı 3 yıl önce 78000 liraya almıştık. 140 ya da 150000 den sayacaklar. yeni yapılacak projede daire(3+1 taahüt var) bedeli yaklaşık 180-200 bin lira ve 3 yılda teslim edilecek. bu girişim hakkındaki düşünceniz ve tavsiyeniz ne olur? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ocak 2012 | 11:10 Osman Erk 608 Kişi okudu

Tebernüş bey günaydın,Dün Sayın Ağaoğlu ile yaptığını

Soru

Tebernüş bey günaydın,Dün Sayın Ağaoğlu ile yaptığınız programı emlakkulisi.tv web sitesi üzerinden izledim.Benim Ağaoğlu'Nun Kağıthane'de aldığı arsa ve MyHome Maslak'ın neden temel atılmadğı ile ilgili sorularım vardı.Program sırasında bu konular konuşulmadı. Program dışında sorduysanız öğrendiğiniz yeni birşey varsa paylaşabilirmisiniz?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2011 | 09:26 Tahir Günelli 608 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey:Emlak konusunda sizin uzmanlığınıza v

Soru

Selamlar Tebernüş BeyEmlak konusunda sizin uzmanlığınıza ve samimiyetinize güvendiğim için bir yatırım tavsiyesi almak istedim...Yaklaşık 2 yıldır Kartal-Pendik-Kurtköy bölgesinden, özelikle Kurtköy den, güvenilir bir firma tarafından yapılan, yüksek yatırım değeri olacak bir dairehome office almaya çalışıyorum, ama detaylı bir araştırma yapamadığım için güvenip yatırım yapamadım. 160.000 liraya kadar peşin para ödeyerek, peşin alım indiriminden azami faydalanabileceğim, taksit vermeden tek ödemeyle alabileceğim, bitmiş ya da inşası yeni başlamış olsun fark etmez, içime sinerek birikimlerimi yatırabileceğim 1+1 ya da 2+1 daire inşaa eden firmalardan önerecekleriniz var mı? Selamlar... Mehmet

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2011 | 17:08 Mehmet Sağlam 608 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba,Yaklaşık 5 ay önce Sinpaş Kelebekia pr

Soru

Tebernüş bey merhaba,Yaklaşık 5 ay önce Sinpaş Kelebekia projesinden 163,4m2 brüt alan sahip bir daire satın aldık. Aldığımız dönemde harfiyat çalışması yeni bitmiş ve inşaat süreci başlayacak idi. Gelinen noktada havadanemlakvideo sitesinin değerli katkılarıyla projenin hızlı bir şekilde ilerlediğini takip edebiliyoruz. Aslında sizinle tanışmamız evi aldıktan sonra olması nedeniyle, verdiğiniz bilgilerin doyurucu olmasına parelel olarak sitenizdeki "kelime" kısmına Sinpaş yazarak, sinpaş firması ile ilgili tüm soru ve cevaplarınızı inceledim. Oturum amaçlı aldığımız bu projenin 5 aylık inşaat performansına baktığımızda, hızlı bir şekilde ilerlemesi,satış ofisindende diğer projelerden farklı olarak uygun aidat uygulamasının olacağını belirtmeleri ve 2012 Ekim ayında teslimi planlanan projenin %95 lik kısmı satılmış olması, bizlere geçmişteki duruma göre ilerleme olduğu kanaati oluşturmaktadır. Benim sorum;Bizim bakıç açımızdan farklı olarak Sinpaş firmasının geçmişe kıyasla teslimat,aidat,ve doluluk oranları ile ilgili olumlu yönde bir gelişim gösterip göstermediği konusundaki(Kelebekia Projesi için) nihai düşüncenizi öğrenmektir. İlginize teşekkür eder, sağlıklı ve doyurucu bilgilendirmeleriniz için tekrar teşekkür ederim.Saygılarımla,Murat Yılmaz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Eylül 2011 | 16:20 Murat Yılmaz 608 Kişi okudu

merhaba.makrom yapıya aıt esenyurtdakı makron cıty projesınd

Soru

merhaba.makrom yapıya aıt esenyurtdakı makron cıty projesındekı 3+1 teraslı evın fıyatı 137500 tl brut alanı 140metrekare.bu fıyatlar bana uygun geldı.Sızden buranın prım yapma yada yapmama ıhtımalının olup olmadıgı ve fırmanın guvenırlıgını ogrenmek ıstıyorum,sımdıden tesekkur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2011 | 20:54 EMRE ISIK 607 Kişi okudu

ıcın cok tesekkur ederım Tebernuş bey.Kiptaş projelerindeki

Soru

ıcın cok tesekkur ederım Tebernuş bey.Kiptaş projelerindeki pazarlama, satıs, tanıtım, seffaflık ve müşteriye karşı olan ilgi ve bilgi eksikleri, zamanından yetişmeme eleştirilerine sonuna kadar katılıyorum, haklısınız. Benım daha çok merak ettiğim nokta, Finanskent ve Metrokent gibi projeler mülk sahiplerine teslim edildikten sonra, orneğin 2011 sonunda, bu bölgelerden yeni konut alımı yapacak olan yatırımcı veya kullanıcılar ıcın bu iki projenin hala cazip olup olmayacağını merak ediyorum. Kiptaş'ın diğer projelerinde olduğu gibi bu iki projede de site yönetimini Bogaziçi Yönetim A.Ş yapacak diye biliyorum. saygılar, selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2011 | 09:31 ibrahim çetiner 607 Kişi okudu

Tebernüş Bey, Göktürk ve Zekeriyaköy\'ü gezdim. 16 hafta s

Soru

Tebernüş Bey, Göktürk ve Zekeriyaköy'ü gezdim. 16 hafta sonumu buralarda dolaşarak geçirdim. İstanbul'un karşıda Riva'sından butarafta Halakalı, Beylükdüzü 'süne kadar gezdim. Gördüm ki Benim işim kolay değil. Zira Göktürk ü örnek alırsak. Orda artık yatırım zor. Fiyatlar uçmuş. Laz mütehait denilen yapılar dahi 300Bin.TL İyi sitelerde (çatıda havuzu falan var ) fiyat 400bin aidat 400TL ) Ayrıca Göktürk'ün killi toprağı ve rutubeti bölgeden vazgeçmeme yetti. Zekeriyaköyse çok ıssız geldi bana. Ayrıca uzak. Şimdi umutsuz bi şekilde ara verdim ev arama işine. Zira kriz beklentisi, deprem için fayın sinyal vermesi sanki pusuya yat bekle diyor ? Aklımdaki yerler Finanskent 2 , Ağaoğlu Ayzaağa, Avrupa konutları Ayazağa. Bunlar için beklemedeyim? Aslında metro hattının geçtiği bölgelerden bi daire bulmak da hedefim. Zira Finanskent 2 projesi belirsiz, Ağaoğlu deseniz pahalı. Bekliyorum. Ama çok baktıkça çok kafa karışıyor. Şudur diyemiyorsunuz. Şişli de bir daire buldum işyerime 3 dakika mesefade 3+1 280.000TL 5 yıllık bina. Tam alacam Tapu arsa tapusu çıktı. Özetle hevesim kaçtı...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2011 | 15:30 Mehmet Doğru 607 Kişi okudu

merhaba...emlak konusunda pek bilgi sahibi değilimdir,vakit de b

Soru

merhaba...emlak konusunda pek bilgi sahibi değilimdir,vakit de bulamıyorum.2008 de batıataşehir myworld 3+1 e taşındım konut%50 prim yaptı.2009da yatırım için 100bin dolara baytur kozyatağı 1+1 konut aldım.hem 1000tl kira alıyorum hem de konut %70prim yaptı. şimdi nakit 150bin tl var.yatırım için 1+1 konut almak istiyorum.örneklerdeki gibi prim yapabilecek ve bitmemiş projelerden olmalı... istanbul içinde belli bir lokasyon yok. bugün ağaoğlu ayazma ve nish adalara bakacağım. vereceğiniz bilgiler ciddi kararlar almama neden olacaktır.şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Haziran 2011 | 11:48 volkan yılmaz 608 Kişi okudu

Merhabalar efendimPendik gozdagi mevkinde marmara royal projesi v

Soru

Merhabalar efendimPendik gozdagi mevkinde marmara royal projesi ve bu projenin firmasi ozka insaat hakkinda dusunceleriniz nelerdir....tesekkurler....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 17:38 Abdullah yalcin 608 Kişi okudu