Merhabalar Teberrüş beyyayınlarınızı uzun zamandır takıp
Merhabalar Teberrüş beyyayınlarınızı uzun zamandır takıp edıyorum ve oldukca basarılı buluyorum ben ozellıkle tokı kayabası ıle ılgılı bır soru sormak ıstıyorum son haftalarda kayabası hakkında olumsuz yazılar yazıyorsunuz otopark ve ınsaat kalıtesınden bahsedıyrsunuz sorum sudur ınsanlar tokı ye katılırke oldukca destekledınız ve tesvık ettınız tokı nın ınsaat kalıtesı bellıyıdı brosurlerde ıse kapalı otoparktan bahsedılmemıstı bunu sızde bılıyrsunuz bu ve bunun gıbı bırcok olumsuz yaklasımlarda bulunuyrsunuz daha once tesvık ettıgınız ınsanları anı bır donuslerı gerı cevırıyrsunuz ve dıger projelere yoneltıyorsunuz emınımkı benım gıbı dıger ınsanlarında dusundugu sudur kı kısısel anlamda tokı den umdugunuzu bulamadınızda dıger projeleremı transfer oldunuz okuma ve yayınlama nezketını gosterdıgınız ıcın tesekkur ederım tarafsızlıgınızıkorumanız dılegımle
