Merhaba Tebernüş Bey, burada sorulan sorulara cevap verme zahme

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, burada sorulan sorulara cevap verme zahmetine girdiğiniz için öncelikle teşekkürler. Ben gayrimenkulde genellikle Bahçelievler'i tercih eden birisiyim. Ağaoğlu My city projesinden ilk ev alanlardan biriyimdir ve baya takip ederim bu bölgedeki gelişmeleri.Sorum şu ki; Bahçelievler Konakları'ndan bir daire almak istiyorum fiyatlar 450.000 dolardan başlıyor(4+1). Bu projeden bu fiyata daire almak mantıklı mıdır? Yoksa bekleyip Ağaoğlu'nun Ateştuğla fabrikasının yerine yapacağı proje yahutta Veliefendi Hipodrom'un karşısına yapacağı(ileri vadede) projeden daire almak mı daha mantıklıdır? Çünkü öyle sanıyorum ki 450.000 $'a bu projelerden biraz daha üstüne koyarak 3 tane 3+1 almak mümkün olacaktır. Burada tercih edilmesi gereken yol sizce ne olmalıdır.Çok lüks ve çok geniş, az katlı bir yerden daire almak mı yoksa fırsatı kollayıp 3 tane birden girmek mi? Cevabınız için teşekkürler şimdiden..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2011 | 00:10 Samet Berktaş 603 Kişi okudu

Tebernus bey daha oncede yazdım ama sıstemden kaynaklı elını

Soru

Tebernus bey daha oncede yazdım ama sıstemden kaynaklı elınıze ulasmadı heralde.Goztepe gıbı merkezı bır yerde ve kabası bıtmıs teslıme az kalmıs bır IKON 32 m2 ler 175.000 cıvarı ıken daha lansmanda teslıme yıllar ve lokasyon olarak goztepeye gore cok daha uzak maltepe cıvarında olan rıtımın 32 m2 lerde 150.000 cıvarına cıkmasının nedenı nedır?IKON mu cok dusuk satılıyor yoksa ritim mic cok pahalı? ıkon ıle ritim arasında benim farkedemedıgım bır farklılık mi var?Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2011 | 11:30 mert basaran 603 Kişi okudu

Tebernüs bey yatırımımı royal park residans kurtköy evlerin

Soru

Tebernüs bey yatırımımı royal park residans kurtköy evlerinden 2+1 veya3+1 olarak değerlendirmek istiyorum Kayseri'de yasıyorum istanbulda bir ev almak istiyorum emekli olduğumda yaşayabileceğim bir yer olsun istiyorum,bu konuda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkür ederim.baska önerileriniz olabilirmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2011 | 19:08 Mine Tokmakoğlu 604 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, Osmanlı inşaattan ocak 2010 tarihinde b

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Osmanlı inşaattan ocak 2010 tarihinde beylikevler projesinden daire aldık. sözleşmemize göre ekim 2011 tarihinde teslim almamız gerekiyordu. Ancak havadanemlakvideodan sizin de görebileceğiniz şekilde inşaatta daha temeli atılmayan iki blok var iken bize evleri nasıl teslim edecekler. sizin de belirttiğiniz gibi zamanında teslim edilen ve yönetimi iyi yapılan projelerin her zaman kazandığını söylersiniz. 2012 haziranda teslim edileceğini belirtiyorlar ancak bu tarihte bile yetişeceğini zannetmiyorum. umarım mağdur olmayız. skyturkteki programınıza davet etmişsiniz sanırım, osman beyin kendisine projelerindeki gecikmelerle ilgili soru sorabilir misiniz. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 14:25 AYSEL ŞAHİN 603 Kişi okudu

selam ben elşen iran türklerinden bir sorum vardıataşehir fin

Soru

selam ben elşen iran türklerinden bir sorum vardıataşehir finans merkezi pariste olduğu gibi bir noktada olacak yoksa ataşehirin semtlerine yayılacak ayrıca mümkünse hangı kurumlar olacak yanlız bankalar mı ve ataşehiri gökdelenler şehri edermi ve çamlıca kulesi ile birlikte istanbul anadoluya cazibe katar mı?sizin değerli cevabızdan öz blogumda da yararlanacam

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2011 | 12:49 elşen urmiyeli 603 Kişi okudu

anthill de çok güzel bi proje şehir merkezi ve kailteli hayır

Soru

anthill de çok güzel bi proje şehir merkezi ve kailteli hayırlı olsun Tebernüş bey... ben beylerbeyi konakları hakkında bir davadan bahsetmiştiniz onu sormuştum ama bir bilginiz var mı acaba?.. bi yakınım için sorucaktımda,, şimdidenteşekkür ederim, iyiçalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2011 | 14:18 s.ahmet özben 603 Kişi okudu

ıyı geceler...tebernuş bey brandium mt karesı 4.800 tl alım

Soru

ıyı geceler...tebernuş bey brandium mt karesı 4.800 tl alım yapılabılırımı.ıyı serıfıyelımı yoksa alt katlardanmı.veya varyap beklemekmı gerek.fınas merkezındekı son durumla ılgılı bılgınız varmı.bırde alı samı yen projesı ve nısh ataköy neden bır turlu satısa cıkamıyorlar. en son ruhsat asamısındalarda değerlı göruslerınızı beklıyorum ıyı geceler.....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 01:34 selçuk güler 603 Kişi okudu

Bir soruya The veliefendiden daire alacakların ahır kokularına

Soru

Bir soruya The veliefendiden daire alacakların ahır kokularına karşı dikkatli olmasını ifade etmişsiniz. Gerçekten de sahil yolundan geçtiğimde Novo-İbis otel yanındaki dereden halen müthiş bir kanalizasyon kokusu geldiğine şahit oluyorum. ( ottomaresuites, onaltıdokuz, the veliefendi veya ağaoğlu yenimahalle arazisi bu sorundan muzdarip olacaktır.) Aynı sorun Ataköy Konaklarındaki yanındaki derede de mevcut. Acaba insanlar o kadar m2 fiyatı verip de bu kokuya nasıl dayanıyorlar. Derelerin ıslahı için inşaat firmaları Büyükşehirle görüşüyorlar mı acaba.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2011 | 18:48 RIFAT ORAL 603 Kişi okudu

selamlar son zamanlarda cok mesaj yazdim ama bir seyden cok rahat

Soru

selamlar son zamanlarda cok mesaj yazdim ama bir seyden cok rahatsiz oluyorum. daha oncede kisaca bahsetmistim ancak is gittkce zivanadan cikiyor .yada benim gozume cok batiyor. bu yapilan proje isimlerinin ingilizce olmasi konusu. ben yabanci dil bilmiyorum. Turkiyede de yabanci dil bilmek zorunda degilim. Istwest ne demek? Mall of Istanbul ne denek? My bilmem hangi site ne demek? ne okuyabiliyorum . ne anliyorum ? ne telaffuz edebiliyorum? ne de yazabiliyorum? bunlar yalnizca kucuk bir kac ornek. yabanci isimdeki projeler yerlilerden fazladir herhalde. Insan uzuluyor sanki Ingilteredeyiz yada Amerikada da .Avrupayi yada Amerikayi takip edeceksek bunu yabaci isim koyarak degil icerikle one gecerek yapabiliriz ancak. Ben kendi adima konusursam Turkce isimli projeler bana daha sicak geliyor. Yani yabanci isim olunca satin almam icin ozel bir ilgim uyanmiyor. Sizin de en son aldiginiz projenin ismide bir garipti)Hakkaten bir uzman olarak ne dusunuyorsunuz bu konuda?(Sayin Oktay Sinanoglu bu Turkce konusunu gundeme getirdigi icin saygilarimi sunarim)Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 22:18 metin elibol 604 Kişi okudu