Fi-Yapı'dan ev alanlar ne yapsın?

Soru

Tebernus bey merhaba Bizler de fi-side projesinden ev almistik. Ancak gerek fiyapi gerekse esenyurt belediyeibb arasindaki sikintilarla ilgili pek cok sey duyuyoruz. Acaba fiyapi'nin iflasin esiginde oldugu dogru mudur ? Esenyurt belediyesi ile ibb arasindaki sorunlarin cozuldugu ve insaatlarin devam edecegi kesin midir ? Evler teslim edilse bile uzerindeki haciz nedeniye daire tapusu verilemeyecegi, elektrik su ve dogalgazin acilamayacagindan yasama imkaninin  asla mumkun olamayacagi gibi haberlere ulasiyoruz internette. Bunlarin dogruluk payi nedir ? Verilen kat irtifaki tapusunun herhangi bir degeri ve anlami var midir ? Vereceginiz cevaplar ve ilginiz icin pesinen tesekkur ederiz. Saygilarimizla, Yaprak Yakali

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 14:54 Yaprak Yakali 603 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, maximoon evlerinden bugün bir fiyat ald

Soru

Tebernüş bey merhaba, maximoon evlerinden bugün bir fiyat aldım. 55 metrekare 92000 tl. 23000 peşin verirsem kalan 69000 tl'yi aylık 0,98 ile 60 ay vadelendiriyorlar. yani evin fiyatı vadeli olarak 115000 tl ye geliyor (23000 peşin + 1527 tl 60 ay vade)ayrıca pek pazarlık yapmayacakları intibası aldım. 1)bana biraz pahalı geldi siz ne dersiniz 2)bir de bu markalı konut satıcıları liste fiyatları üzerinden pazarlık yapıyorlar mı. yoksa dediğim dedik mi oluyor. bir başka soruda arkadaşın biri terrace mix için 116 000 liste fiyatından 105 bine indiklerini söylemişti. yani biz bir firmaya giderken liste fiyatından ortalama şu kadar aşağı alabilirsiniz diyebiliyor musunuz. hava çok güzel keyfini çıkarmanız dileğiyle. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2012 | 13:12 mustafa temizkan 604 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar göğüş inşaatın fulyadaki trend fu

Soru

Tebernüş Bey merhabalar göğüş inşaatın fulyadaki trend fulya rezidanstan 1+1 61 m2 cift cepheli daireyi 365 bin tl ye aldım.Yatırım amaçlı 2 nci kat bir daire rezidans olanakları var sizce mantıklı bir yatırım yaptım diyebilirmiyim.Kira getirisi anlamında olsun lokasyon anlamlında olsun değerli görüşlerinizi alacaktım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2012 | 17:58 saim yılmaz 603 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey başarılarınızın devamını dilerim.be

Soru

merhaba tebernüş bey başarılarınızın devamını dilerim.ben bu defa soru sormayacağım okuyucularımızla ve sizinle görüşlerimi paylaşmak istiyorum.beylikdüzündeki pasaj içi ve alışveriş merkezlerinin içindeki dükkanlarla ilgili.migros arkasında adakentde beyaz city-biraz daha ileride white corner avm-beylicium-marka city-paradise........ve şu an aklıma gelmeyen bir sürü avm bom boş bir şekilde duruyor bazıları (marka city) kapısına kilit vurmak zorunda kaldı. satış ofislerinin 1500-2000-25000 tlye rahat rahat kiraya veririz vaadlerine dikkatli olsunlar.şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2012 | 14:05 murat akbulut 603 Kişi okudu

Tebernus Bey merhabalar, Varyap-GAP atasehır lansman metrekare f

Soru

Tebernus Bey merhabalar, Varyap-GAP atasehır lansman metrekare fiyatının 5000tl civarında olacağını belirtmissiniz, kendi yaptıgım yatırımı göz önünde bulundurduğumda yanlış bir bir yatırım yaptığımı görmek beni oldukça üzdü. Agaoglu My Home Maslak projesine lansman metrekare fiyatı olan 5000tl den girip, şimdi Varyap-GAP metrekare fiyatının 5000tl olduğunu duymak nakitte kalmamanın ve atasehirin merkezinde bu projeye dahil olamamanın aldığım kararın ne kadar yanlış olduğunu düşünüyorum. Bir de Agaoglu Maslak dreamland projesi için Ali Agaoglunun metrekare bedeli 5000tl altı olur beyanı, yetmez my home Maslak projesine girdikten birkaç hafta sonra İTÜ personeline yapılan %25 indirim isin Diger boyutu, belki uzun vadede kazanacak olsamda, kisa vadede aynı fiyatlarla daha prestijli projelere girebilecekken şimdi AYAZAGA MY HOME projesindeyim. Buradan kendime çıkardığım bir ders var, büyük Sirket de olsa, çok iyi düşünmek lazım, sonuçta parayı birçok insan gibi malasef kolay kazanamıyorum Yazımın sonunda size sormak istediğim, lansman haftasından sonra dairemin fiyatının 390k dan 441k ya geldigini belirten Agaoglu satış ofisinin dediği fiyattan bugün satışa çıksam dairemİ (77 metrekare) satabilirmiyim? Tabi bu arada Temmuz ayından bu yana projenin halen hafriyat aşamasında olduğunu da degerlendirmeye katmak lazım herhalde,Teşekkür eder, iyi çalısmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2012 | 21:27 Tibet Maya 604 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, burada sorulan sorulara cevap verme zahme

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, burada sorulan sorulara cevap verme zahmetine girdiğiniz için öncelikle teşekkürler. Ben gayrimenkulde genellikle Bahçelievler'i tercih eden birisiyim. Ağaoğlu My city projesinden ilk ev alanlardan biriyimdir ve baya takip ederim bu bölgedeki gelişmeleri.Sorum şu ki; Bahçelievler Konakları'ndan bir daire almak istiyorum fiyatlar 450.000 dolardan başlıyor(4+1). Bu projeden bu fiyata daire almak mantıklı mıdır? Yoksa bekleyip Ağaoğlu'nun Ateştuğla fabrikasının yerine yapacağı proje yahutta Veliefendi Hipodrom'un karşısına yapacağı(ileri vadede) projeden daire almak mı daha mantıklıdır? Çünkü öyle sanıyorum ki 450.000 $'a bu projelerden biraz daha üstüne koyarak 3 tane 3+1 almak mümkün olacaktır. Burada tercih edilmesi gereken yol sizce ne olmalıdır.Çok lüks ve çok geniş, az katlı bir yerden daire almak mı yoksa fırsatı kollayıp 3 tane birden girmek mi? Cevabınız için teşekkürler şimdiden..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2011 | 00:10 Samet Berktaş 603 Kişi okudu

Tebernus bey daha oncede yazdım ama sıstemden kaynaklı elını

Soru

Tebernus bey daha oncede yazdım ama sıstemden kaynaklı elınıze ulasmadı heralde.Goztepe gıbı merkezı bır yerde ve kabası bıtmıs teslıme az kalmıs bır IKON 32 m2 ler 175.000 cıvarı ıken daha lansmanda teslıme yıllar ve lokasyon olarak goztepeye gore cok daha uzak maltepe cıvarında olan rıtımın 32 m2 lerde 150.000 cıvarına cıkmasının nedenı nedır?IKON mu cok dusuk satılıyor yoksa ritim mic cok pahalı? ıkon ıle ritim arasında benim farkedemedıgım bır farklılık mi var?Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2011 | 11:30 mert basaran 603 Kişi okudu

Tebernüs bey yatırımımı royal park residans kurtköy evlerin

Soru

Tebernüs bey yatırımımı royal park residans kurtköy evlerinden 2+1 veya3+1 olarak değerlendirmek istiyorum Kayseri'de yasıyorum istanbulda bir ev almak istiyorum emekli olduğumda yaşayabileceğim bir yer olsun istiyorum,bu konuda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkür ederim.baska önerileriniz olabilirmi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2011 | 19:08 Mine Tokmakoğlu 604 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, Osmanlı inşaattan ocak 2010 tarihinde b

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Osmanlı inşaattan ocak 2010 tarihinde beylikevler projesinden daire aldık. sözleşmemize göre ekim 2011 tarihinde teslim almamız gerekiyordu. Ancak havadanemlakvideodan sizin de görebileceğiniz şekilde inşaatta daha temeli atılmayan iki blok var iken bize evleri nasıl teslim edecekler. sizin de belirttiğiniz gibi zamanında teslim edilen ve yönetimi iyi yapılan projelerin her zaman kazandığını söylersiniz. 2012 haziranda teslim edileceğini belirtiyorlar ancak bu tarihte bile yetişeceğini zannetmiyorum. umarım mağdur olmayız. skyturkteki programınıza davet etmişsiniz sanırım, osman beyin kendisine projelerindeki gecikmelerle ilgili soru sorabilir misiniz. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 14:25 AYSEL ŞAHİN 603 Kişi okudu

selam ben elşen iran türklerinden bir sorum vardıataşehir fin

Soru

selam ben elşen iran türklerinden bir sorum vardıataşehir finans merkezi pariste olduğu gibi bir noktada olacak yoksa ataşehirin semtlerine yayılacak ayrıca mümkünse hangı kurumlar olacak yanlız bankalar mı ve ataşehiri gökdelenler şehri edermi ve çamlıca kulesi ile birlikte istanbul anadoluya cazibe katar mı?sizin değerli cevabızdan öz blogumda da yararlanacam

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ağustos 2011 | 12:49 elşen urmiyeli 603 Kişi okudu