Cayma Hakkı Kesinti Olmadan Kullanılabilir Mi ?
Merhaba , Konut projesinden 1,5 ay önce ev aldım .Belli miktar peşinat verdim , gerisi banka kredisi . Fakat henüz noter onayı yapılmadı . Ben cayma hakkımı kullanıp paramı kesinti olmadan geriye alabilir miyim ?
