Kat tercihi

Soru

Belgin Hmm Mrb, gebze emlak konutlari 2. etaptan bir daire alacagim fakat 14 katli blokta guney cepheli kisimda sadece 14. kat kalmis.Satis temsilcisine sordugumda en ust katin pek tercih edilmedigini ara katlarin tercih edildigini soyledi.Benimde aklim karisti biraz.Isı ve ses yonunden nasil olur karar veremedim.Sadece en ist katin kalmasi biraz suphe uyandirdi bende.Bu konuda sizin gibi bir profesyonelden gorus almak istedim.Yardimci olursaniz sevinirim.iyi calismalar.

Belgin Bilgiç tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2012 | 06:38 ilhan ozturk 602 Kişi okudu

FB Tesisleri

Soru

Tebernus Bey, FB Tesisleri ile ilgili soyle bir sorun varmis.İSKİ'nin GSGM'ne actigi davayi kazanmis ve FB Kulubune bu konuyla ilgili tebligat yapilarak tesislerin bosaltilmasi istenmis.Bu sorun diyalogla cozulebilirmi? Tsk ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mart 2012 | 11:59 ilhan ozturk 602 Kişi okudu

Tebernüş Bey Selamlar.. Bugün bir bayan aradı ve Papatya Resi

Soru

Tebernüş Bey Selamlar.. Bugün bir bayan aradı ve Papatya Residence 2 deki ultra lux eşyalandırdığım 1+1 60 m2 net daireme 165bin TL verdi. Ben açıkçası bu kadar kararlı olunca kararsız kaldım. Şuan kira getirisi 1250 TL, şirkete kiralık durumda.. Ne dersin 165 bin TL ye vereyim mi yoksa bekleyeyim mi, piyasa metrobüs ve çevrenin daha da düzenlenmesi ile daha yükselir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ocak 2012 | 19:39 Aykut ANIL 602 Kişi okudu

bey merhaba ben fikirtepeden mustafa yalçınların adadan fikirt

Soru

bey merhaba ben fikirtepeden mustafa yalçınların adadan fikirtepede sözleşmelerde emsal brütmü yoksa satılabilir alab ibaresinden hangisini eklemeliyiz sizce.Vartaş yapı %52 sözleşme satılabilir alan-selimoğlu %60 emsal brüt teklifi var.şimdidien zaman ayırdığınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2012 | 13:31 mustafa menteş 602 Kişi okudu

Merhaba;Yatırım amaçlı konut bakıyorum ve Esenyurt bölgesin

Soru

Merhaba;Yatırım amaçlı konut bakıyorum ve Esenyurt bölgesinden almaya karar verdim.Burada 3 proje dikkatimi çekti ve hepsini gezdim ve sizden görüş rica ediyorum.-Dumankaya Modern Vadi(4. kat,site dışına bakan,64m2 1+1 peşin fiyat 118.000TL)-Maximoon (1. Kat güneydoğu cepheli 62m2 1+1 peşin fiyat 90.000TL)-Crowne Deluxe (Şerefiyesi düşük 80m2 1+1 145.000TL).Aynı bölgede yer alan bu 3 proje arasında fiyat farkı bir hayli fazla.En erken ev teslimi Crowne Deluxe'te.Dumankaya Maximoon'dan 6 ay sonra teslim ediyor.Sizce yatırım amaçlı bu 3 projeden hangisini almak daha mantıklıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2011 | 15:15 Emre Ünal 602 Kişi okudu

Conforama Ataşehir Brandium\'da açılacak

Soru

Selamlar Tebernüş bey,Hiçbir yerde yayınlanmamış bir bilgiyi buradan bildirelim Ikea'nın en büyük rakibi 'Conforama' (Fransız mobilya ve beyaz eşya elektronik zinciri) Türkiye'deki ilk mağazasını Brandium Avm 'de açmayı planlıyor.Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ekim 2011 | 21:14 serdar peker 602 Kişi okudu

Kurtköy Park Suites\'e ne oldu?

Soru

Albayrak Yapı Grubu tarafından geçen yıl yapımına başlanacağı duyurulan hatta sitenizde de haberlerini okuduğum "Kurtköy Park Suites" porjesi ne durumda acaba? 30.12.2012'de bitirilmesi planlanıyormuş ama firmanın internet sitesi dahil hiç bir yerde inşaatın başlayıp başlamadığına ve nerede olduğuna dair net bir bilgiye ulaşamadım. Acaba bu projeden vaz mı geçildi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2011 | 21:00 Ayten Uğur 601 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey tuzla aydınlı konutlarında yada istanbu

Soru

Merhaba tebernüş bey tuzla aydınlı konutlarında yada istanbul da her nerede toki projeleri başladıysa 3+1 dairelere başvurmak istiyoruz yeni evlendik ve her ay 750 tl kira ödüyoruz boşuna zaman kaybetmek istemiyoruz kira öder gibi bizde ev sahibi olmak istiyoruz peşinat ve taksit fiyatları nelerdir? İnternetten araştırıyorum fakat kesin bir bilgiye ulaşamıyorum..şimdiden ilginiz için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2011 | 12:32 KÜBRA AKTAŞ 601 Kişi okudu

Merhaba,Yatırım amaçlı ev almayı düşünüyoruz. Amacımız

Soru

Merhaba,Yatırım amaçlı ev almayı düşünüyoruz. Amacımız kiraya verim kredinin bir kısmını da buradan ödemek. çekmeköy'deki Simplicity projesine baktık 204.000 tl ye bahçe tarafına bakan 1. kat 2 oda bir salon ev bulduk.Kira getirisinin 850-900 tl olduğunu söylüyorlar. Ama kararsızız Şerifali'de de aynı fiyatlara m2 si biraz daha büyük evler var.Bu evlerin bazısı site içi bazısi yeni yapılmış apartman daireleri. Acaba kira getirisi açıdından hangisini tercih etsek bilemedik.Elimizdeki tüm birikmişi banka kredisiyle birleştirerek ev alacağımız için yanlış yapmak istemiyoruz) Yardımcı olursanız sevinirim,teşekkürler.Saygılar Didem

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ekim 2011 | 12:18 didem bostancı 602 Kişi okudu

ıyı gunler!sızın dedıgınız gıbı kartal kulenın basın l

Soru

ıyı gunler!sızın dedıgınız gıbı kartal kulenın basın lansmanını ızledım ve tatmın konusunda tam manasıyla tatmın edemedı gıbı ama fırmanın ılk yapısı olması ve bununla bu emlak sektorunde adı gecen fırma olmak ıstemesı nedenıyle bu yapıya buyuk onem harcıyacagı kesın.basarılı olması ıcınde de ekıbı bıldıgım kadarıyla ıyı.bırazda bınanın olacagı yerı googlemapten baktım. evet adlıyeye ve hastane bolgesıne yakın olması ev ofıs ıcın ayrıcalıklı olabılecegını gosterıyor gıbı ama aklıma takılan soru ıse yanında dumankaya vızyonun olması ve bıldıgım kadarıyla bıtmıs bır yapı. burda dumankaya vızyonda 1+1 ler 12 ıle 25 katlar arası 220.000 ıle 300.000 tl arası ve kıralamalar 1100-1800 tl arası. sımdı kartal kulenın satıs fıyatı en dusuk 1+1 ın fıyatı 260.000 olması normal mı? sızce vızyondan adlıyeye daha yakın olması buna bu fıyat farkının olmasına bır etken mı? sızce kıra getırısı vızyodakı gıbı 1100-1800 olur mu ya da daha fazla mı olur. tabıkı verdıgı hızmetler cok ıyı kartal kulenın ama bu hızmet karsılıgıda aıdat konusu nasıl olacagı kafa karıstırıyor.kartal kulenın kıra getırısının 2500-3000 olacagını satıs temsılcılerı soylemekete sızce bu fıyatlarda alınabılecek ve hem bınanın teslım edıldıkten sonrası hem de kıra getırısı acısından yuksek olma durumu satıs temsılcılerın dedıgı gıbı olur mu? bırde nerdeyse aynı bolgede olan burgu kule ıle karsılastırabılır mısınız kartal kuleyı? ınsallah uzun olmamıstır...ıyı calısmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2011 | 01:30 abdullah cullu 602 Kişi okudu