Kat tercihi
Belgin Hmm Mrb, gebze emlak konutlari 2. etaptan bir daire alacagim fakat 14 katli blokta guney cepheli kisimda sadece 14. kat kalmis.Satis temsilcisine sordugumda en ust katin pek tercih edilmedigini ara katlarin tercih edildigini soyledi.Benimde aklim karisti biraz.Isı ve ses yonunden nasil olur karar veremedim.Sadece en ist katin kalmasi biraz suphe uyandirdi bende.Bu konuda sizin gibi bir profesyonelden gorus almak istedim.Yardimci olursaniz sevinirim.iyi calismalar.
