Merhaba Tebernus bey,Istanbul ilinde arsa yatirimi icin nereleri

Soru

Merhaba Tebernus bey,Istanbul ilinde arsa yatirimi icin nereleri onerirsiniz, Silivri, Basaksehir Altinsehir, Akfirat, Sile, K.Cekmece Kayabasi alternatiflerinden en mantiklisi hangi bolge olabilir. tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ağustos 2011 | 18:13 Ekrem Sen 602 Kişi okudu

Tebernüş Bey MerhabalarKuzey Bahçeşehir olarak isimlendirilen

Soru

Tebernüş Bey MerhabalarKuzey Bahçeşehir olarak isimlendirilen yere son yıllarda hızla yapılan yeni inşaatların kalitesini ve fiyatlarını da göz önüne alırsak o bölgedeki Armina Evlerinin fiyatları oldukça uygun kalıyor gibi mesela en iyi konumdaki 3+1 ankastreli dairenin fiyatı şu anda 215.000 tl civarında hatta yine konumu çok iyi olan 3+1 bahçe katları da maksimum 240.000 ler civarına satılıyor, sizce bu rakamlara armina evleri yatırımlık bir yer olabilir mi? siteyi şahsen gezdim ve eleştirilen aksine çok butik ve keyifli buldum sadece yol konusunda biraz sıkıntısı var ama o bölgedeki boş arazilerin de hızla azaldığına şahit oluyorum (iş yerim oraya çok yakın. sanki daha keşfedilmemiş veya değerini bulmamış gibi ama yine de değerli fikirlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 20:37 Fatih Batbaylı 602 Kişi okudu

Ediz Bey için bilgi vermek istedim. Kentplus Centrium\'un tam ö

Soru

Ediz Bey için bilgi vermek istedim. Kentplus Centrium'un tam önünde minibüs ve otobüs durağı var. Minibüsler Küçükyalı'ya gidiyor. Otobüs durağından ise 3 hat geçiyor. 19F-Kadıköy, 16F-Harem, 133F-Yedpa. Bunun dışında Bostancı köprüsüne, dolayısı ise metro durağına ve E5'e 1,5 km mesafede. Selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 16:36 Güçlü Haklı 602 Kişi okudu

selam.Kurtköy Alibey Konaklarında (mia park karşısı dumankay

Soru

selam.Kurtköy Alibey Konaklarında (mia park karşısı dumankaya caddenın karsısında)3+1 140m2 daire almak istiyoruz.kıralıklar 900 tl isteniyor,biz 240.000tl 1.kat güney cephe havuz manzaralı güzel bir daire biz beyendik.2yıl evvel inşaatı tamamlanan kooperatif sitesiymiş sizce inşaatın sağlam olup olmadığını nasıl anlarız? Sizce ev alırken dikkat etmemiz gereken hususlar nelerdir? ve bu daire bu fiyata uygunmudur sizce? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2011 | 18:18 yesim çiğdemli 601 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Atakent3 den ev almıs biri olarak sitenin

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Atakent3 den ev almıs biri olarak sitenin icine magaza düşünülmemesini cok sacma buluyorum.Sanki bu projede otel hep ön plana alıınmıs ve bütün planlar ona göre yapılmıs,kendimi enayi gibi hissediyorum bazen.Avrupa konutları markasına bu hic yakısmıyor,sitenin icine kücük bir büfe koyacaklarmıs,cocugun eline seker verip susturmak gibi sanki,orada kendi icinde magazalar olsa TEM deki gibi ne kaybı olabilirdi.Kent Meydanının altına yapılabilir bunlar.Lütfen siz bu konudaki sikayetimizi Süleyman Beye iletebilirmisiniz.Ben ve arkadaslarım,tandıgım bircok kişi bu yüzden siteden vazgeciyor.Dediğim gibi iletebilirseniz cok sevinecegiz Tebernüş Bey.Siz de olmasanız yetkili insanlara derdimizi hicbir sekilde ulastıramayız.Şimdiden teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 22:34 Talip Aydın 602 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey sizlere daha öncede yazmıştım. Oyak

Soru

Merhaba Tebernüş bey sizlere daha öncede yazmıştım. Oyak kent ve bizim ever arasında kaldık. Eşim bizimevleri çok beğendi ve bu yüzden kafamız çok karıştı . Bizim evler 3.etapta daire fiyatı 290.000 civarı ve proje 2012 ocak ayında teslim edilecek elimde bu rakam nakit olarak mevcut bulunmakta bizim evler 2.etapta ise ihlasın satış fiyatı 340.000 TL. Bizim evleri bende çok beğendim fakat ulaşım olarak işyerime biraz daha uzak . Benim düşüncem Oyakkentten 2.etap 2 kısımdan daire alıp, 1.etapta evimiz yapılıncaya kadar kirada oturup site hakkında fikir sahibi olmak istiyorum beğenmessek konut bittiğinde satıp başka bir yere gidebiliriz veya hiç beklemeden oyakkent 1.etaptanda daire alabiliriz. Eşimin düşünceside Bizimevlerde 3.etapta konut almamız ve konutumuz yapılıncaya kadar 2.etapta kirada oturmamız şeklinde normalde ocak ayına kadar bekleyebiliriz taşınmadan fakat kızım eylül ayında okula başlayacağı için düzeni bir yerde kurup orada okula gitsin istiyoruz. Umarım anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir . En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir fakat biz kararsız kaldık ( maddeler halinde şöyle sıralıyacak olursak.1. Bizimevler 3.etaptan 290.000 TL. verip ocak 2012'de teslim almak ve dairemizi teslim alana kadar 2. veya 1. etapta kiracı olarak oturmak.2. Bizimevler 2 etapta 340.000 TL'ye daire alıp hemen oturmak veya daha önce 2 etaptan konut alan birinden daha uyguna bulup almak.3. Oyakkentten 2.Etap 2. fazdan daire alıp Mayıs 2012'ye kadar oyak kent 1'de kiracı olarak oturmak.4. Oyak kent 1. etap veya 2.etap 1. fazdan daire alıp hemen oturmak.Düşünceleriniz veya tavsiyeleriniz bizim için çok önemli isterseniz başka bir projede önerebilirsiniz cevabınızı bekliyoruz çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mart 2011 | 00:34 Ahmet ÇELİK 601 Kişi okudu

İyi akşamlar Tebernüş Bey,Daha önce Sİnapaş Bosphorus City

Soru

İyi akşamlar Tebernüş Bey,Daha önce Sİnapaş Bosphorus City\'den daire aldığımla ilgili yazı yazmıştım. Aidatlarla ilgili bilgiyi göndereceğimi söylemiştim. Bugün itibarıyla Sinpaş\'ın kuruluşu olan Kentsel Hizmetleri aradım. Aidatlarla ilgili çalışmaların devam ettiğini henüz sonuçlanmadığını belirttiler. Yani sonuç olarak aidatlar daha belli değil. Burda diğer her kimse aidatlarla ilgili rakkam veriyorsa yalnıştır bilgilerinize. Evi teslim aldım yaklaşık 3-4 ay önce. 1.etap Yeditepe kuleleri 14 no\'lu kule daire 15 73m2 brüt 45-48 m2 aralığında net. Sitede bildiğiniz gibi inşaat çalışmaları devam etmektedir. Evi teslim alırken tanıştırıldığım Kentsel Hizmetler müdürü yeni katılmıştı şirkete. Turizm otel işletmecilik kökenli bir arkadaş. Aidatlarla ilgili fikirlerimi kendisiyle paylaştım. Sonuçu burda ve diğer her platformda da paylaşacağım. Şu anda Sitede altmış civarında ev oturumda. Bunların 3-4 tanesi kiracı. diğerleri ev sahibi.Burdan son yazıları yazan arkadaşlara işlerine bakmalarını işlerini yapmalarını tavsiye eder m2 de 1,5tl residance\'ta 2 tl gibi uydurma haber yazmamalarını tavsiye ederim. (Ama bu firmanın kronikleşmiş kişiliği malesef) Birde Tebernüş Bey\'in Sinpaş\'la ilgili burda yazdığı herşey GERÇEK ve çok objektif olduğunu ve hatta fazlasıyla objektif olduğunu düşünmekteyim. Unutmayın teslim tarihi verip teslimden 2 gün önce aradığınız günleri. Gerçek isminizi veya sözde ev sahibiseniz teslim aldığınız bosphorus city\'deki bloku ve no\'su yazınız ki bu platformu okuyanlar sizi ciddiye alsınlar. Gelişmeleri haberdar edeceğim size Tebernüş Bey saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 18:25 mehmet uslu 602 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey dumankaya modern ın hemen yanında buyuk

Soru

Merhaba tebernüş bey dumankaya modern ın hemen yanında buyuk bır arazı var bahcesehır mobılyacılar carsısınında hemen yanı buraya yatırım yapan bır fırma varmı veya nasıl degerlendırılecek bununla ılgılı bır bılgınız varmı acaba??

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ocak 2011 | 14:34 Kerim Şen 601 Kişi okudu