Tema (Park ?) İstanbul

Soru

Merhaba,Tema İstanbul projesindeki park kısmı önceden belirtildiği gibi yeşil alan,eğlence merkezleri,aquapark,kongre merkezi....mı?.olacak,yoksa başka amaçlar içinmi kullanılacak? Ayrıca bu alan projenin neresine yapılacak ? TOKİ nin projede olmaması nedeniyle sözü edilen bu alanların hala aynı amaçla yapılıp yapılamıyacağı konusu belirsizliğini sürdürmektedir. Sizden ricam 3.Temmuz.2013 günü yapılacak resmi tanıtımda (şayet katılırsanız) bu soruları ilğili kişilere sormanız ve bizi bilğilendirmenizdir.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2013 | 17:53 Reşit Kükürt 601 Kişi okudu

Sit Alanlarının Son Durumu

Soru

Merhabalar Acaba hükümetin sit alanlarının ne zaman kalkacağıyla ilgili yeni bir bilgi edindiniz mi ? TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Haziran 2013 | 19:43 Sevim Özarslan 602 Kişi okudu

plan tadilatı yapılması

Soru

Merhabalar benim sorum istanbul ataşehir ilçesi yenişehir mah şerifali çifliği imari iskan blk ilgili bil edinmek isterim bizim burda bir dermeğimiz var türkiyede üçte iki sağlayan kentsel dönüşümle ilgi çalışmakta yaoan tek dernek başka bu çoğunluğu sağlayan dernek yok şimdi soruma gelecem bizim bu bölgede planlama çalışması halen yapılmadı ama hemen yanımızda bulunan karayollarının planları çıkmıştır bunun neden yapılmadığını ve birde çevreşehircilik bakanlığı toki mülkiyet sorunu var diyor aslında tapularımız kat mülkiyeti tapumuz vardır ben sizden burayla ilgili çevre şehircilik bakanlığı toki bakanlığı ve emlak gyo ilgili tam bilgiler istemekteyim burasıyla ilgi akibiyet nelerdir tam kamsamlı bir çalışma yaparsanız ve bu kurumlardan belgeleri temin ederseniz bana gönderirseni sevinirim şimdiden tşk ederim iyi çalışmalar dilerim NOT:bu konu çok ciddi 1250 kişi mağdurdur hatta sizinle gelip görüşmek bile isterim enine boyuna bunu masaya yatırmak isterim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2013 | 12:56 ÖNDER IŞILDAK 602 Kişi okudu

YENİ EV ALIMI

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Şu anda Esenyurt THY siteleri yeşil bloklarda bir dairemiz var.2 yıl önce banka kredisiyle 136.000TL'ye almıştık,şu andaki değeri yaklaşık 160-180.000TL arası.Şu sıralar sitedeki tüm binaların mantolama ve giydirilmesi gündemde.Ayrıca hemen yanımızda,içerisinde 5M Migros'u da barındıran NEWISTA adlı proje var.Dairemizi satıp,krediyi kapatıp,kalacak olan yaklaşık 60.000TL'yi peşinat olarak kullanarak krediyle yeni bir daire almak niyetindeyiz.Ancak BEYKENT'te ve civarında evler oldukça pahalı,büyük fark var.Dairemizde kiracı oturuyor ve biz de kiradayız.Mevcut değişiklikleri beklersek dairemizin fiyatı artar mı acaba?Şu anda yeni bir ev mi almalı,değerlenmesini bekleyip daha sonra mı satmalıyız?Yardımcı olabilirseniz sevinirim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2013 | 12:16 GENÇER ŞENER 602 Kişi okudu

Armağanevler mahallesi

Soru

Tebernüş bey merhaba ; Bizlere yardımcı olduğunuz için öncelikle çok teşekkür ediyorum, Ümraniye Armağan evlerden bir daire almak istiyorum, bu bölge ile ilgili olarak düşüncelerinizi rica ediyorum...yatırım olarak doğru bir bölge midir ? sizce asıl primi ne zaman yapar ? Saygılarımla Burhan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2013 | 10:08 burhan şimşek 601 Kişi okudu

Temapark ne zaman?!

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, sizi hep ilgi ve merakla takip ediyoruz. Gerçekten çok yardımcı olduğunuzu düşünüyor ve teşekkürü bir borç biliyoruz. Eşim ve benim sormak istediğimiz proje Temapark projesi olacak. Tabiki gerçekten böyle bir proje olacak mı çok merak ediyoruz yaklaşık iki yılı aşkın bir süredir. Çünkü hak verirsiniz ki bu kadar yılan hikayesine dönen bir proje görmedik henüz ki bu projenin aslı siz de çok iyi bilirsiniz ki ta 2004 e dayanır. O zamanlar da çıktı ilk bu hikaye tema şehir parkı v.s diye ve sonra yok Disneyland sonra tekrar Temapark olacak dendi. Göstermelik bir iki katlı ofis koydular, ortaklar bulundu. Ama ne hikmetse bu kadar reklamı yapılmasına rağmen bu kadar güçlü firmalar ortak olmasına rağmen başlayamadı bir türlü. Şimdi en son sizin sitenizdeki 22 mart haberine göre mayısta satışa çıkması planlanan proje eğer yetişmezse eylüle kalabilirmiş. Eee zaten biz bunu biliyorduk ve de bekliyorduk. Şimdi gelelim başlamaması yada başlayamaması üzerindeki spekülasyonlara ki satış ofisi denen yere konulan kişilerden asla kesin ve doğru cevaplar alamıyorsunuz (bir gün biri başka ertesi gün diğeri başka konuşuyor). Doğru zamanı bekliyoruz gibi bir sebep bunca zaman bu projeyi bekleyen (ama artık beklemeyen) biz insanlara inandırıcı gelmiyor. Ne için doğru zaman sorusuna bizi tatmin eden cevabı veremiyorlar kendileri çünki. Şimdi çevreden, emlakçılardan, inşaat sektöründeki satışçı arkadaşlardan v.s duyduğumuz o kadar çok şey varki neye inanacağımızı şaşırdık. İlk önce ortaklarından Artaş inşaatın bir diğer projesi Avrupa konutları 3 ün satışları devam ettiği için proje ertelendi dendi. Sonra proje çok büyük hala ruhsatı alınamadı bekliyorlar dendi. Bize satış ofislerinden ve hatta daha önce sizin de söylemlerinize göre ruhsatı daha önce alındığı için %1 olacak olan kdv oranı ki sonra Toki % 18 kdv ile satmalarını istiyor diye Toki'yi devreden çıkarmak isteyen ortakları duyduk (gelir paylaşımı yerine arsayı satın alıp toki güvencesiz istedikleri fiyata satacaklarmış) ki sanırım öyle birşey olma yolunda veya oldu tam bilmiyoruz herşey gibi. Gelelim son duyumlarımıza (insanların ağzı torba değil ki büzesiniz); aslında bu proje olmayacak tamamen bölgedeki diğer projelerin değerini artırmak amacıyla planlanmış reklam projesi (ortak firmalar da kendi reklamlarını yapıyorlarmış) imiş de umudu kesmeliymişiz. Şimdi sorum şu: bunca yalandan, hikayeden sonra bu projeden ev alabilmek için binbir umutla mevcut evlerini ucuza satıp bu kadar zaman bekleyen biz ve bizim gibi insanların ne suçu var? Ve bu proje hikayesi sayesinde başka projelerde voliyi vuran uyanık tayfanın günahını neden biz çekiyoruz? Çok sert bir yazı olmuş olabilir, hatta yayınlamayabilirsiniz belki siz de bu projenin reklamını yaptığınız için ama bence sizin bir suçunuz yok siz de bizim gibi mağdursunuz ve size söylenene inandınız. Umuyorum ki yayınlarsınız her zamanki gibi, ve de cevaplarsınız. Şimdiden teşekkürler, saygılarımızla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2013 | 14:34 Zeki Sevgili 602 Kişi okudu

Fındıkzade ve o Bölgenin Geleceği

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Uzun yıllar fındıkzade kızılelma cd. civarında yaşadıktan sonra istanbul avcılar parsellere taşındık. Yeniden fındıkzade ye kendi evimizi alarak geçmek istiyoruz. Büçe olarak 200.000 TL lik bir bütçem olduğu için fındıkzadede 25 yıl ve oncesi eski daire alabilirim. O bölgede yeni yapı fiyatları 350.000 TL üzerinde. Konutu kendimiz oturmak amacıyla alıyoruz. Ve bu bölgenin aynı zamanda ileride dahada değerleneceğini düşünüyorum. Bu noktada sizinde değerli fikirlerinizi almak istiyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2013 | 14:40 Ahmet KALAFAT 602 Kişi okudu

Teşekkürler

Soru

Star Towers , Gürsel Tekin ve Esenyurt suç duyurusu konulu yazıma,bu kadar hızlı cvp verip beni inanılmaz şaşırttınız.Gerçekten emlak konusunda fenomensiniz.Bir önceki mailimde uzun olduğu için detayları paylaşamadım.Siteyi takip edenler ve sizede bilgi vermek isterim. Nedim bey projede asansörlerle ilgili bir sıkıntı yaşandığını yurdışından teslimatta sıkıntı yaşandığını ve burda da montaj ekibine biraz yüklendi.Hatta yanımda telefon bile açtı asansör firmasına (Reklam olmasın diye firma ismi vermiyorum çok büyük bir firma ) Gerçektende asansörlerin takılması sonrasında dairelerin parkeleri ve ince işleri önemsenemicek düzeyde. Daha sonra projenin teslimatını blok blok yapacağını belirtti.haziran ayı başı gibi teslimlerin olacağını kaba inşaatı devam eden bloğun temmuz ayının 15 inde teslim edileceğini belirtti.Şartlar düşünüldüğünde Rds&Reform inşaatın çok iyi bir iş çıkardığını bende düşünmekteyim ve hala güvenim sonsuz.Ama şöle bir problemim var tebernüş bey .Evlenmek üzereyim ve malum belirsizlik can sıkıyo.Sizi daha fazla meşgul etmeden çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla. Smmm.Emre Murat CAKIR

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2013 | 17:22 Murat Cakır 602 Kişi okudu

19.bölge

Soru

19. bölge fenertepe bölgesine mi yapılacak? bir de evlere başvuru nasıl oluyor mesela ben 3+1 olan bir ev istiyorum kura ona göre mi çekilecek? son bir soru çekilen evi beğenmediğimizde evi almak zorunda mıyız bu durumda verdiğimiz başvuru paramızı geri alabiliyor muyuz? şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2013 | 00:25 aslı aydın 602 Kişi okudu

gayrimenkul alım satım komisyon sözleşmesi

Soru

13/03/2013 tarihinde aksam saat 19 20 saatleri arasi bir daireye bakmaya gittik esimle beraber evi begendik almak icin acelemizin olmadigini belirtik sorun olmayacagini dusunduk adam bize gayrimenkul alim satim sözleşmesinin ne oldugunu bilmeden ben de imzaladim hemen ardindan ikibin lira kopara istediler ancak bunu hemen veremeyecegimi soyledim adam hemen seneti uzatti sorun yok imzalayin dedi imzaladim ve ayrildim oradan eve gelince ofisi arsdim telefonu acmadilar sabah saat 8 de kendilerini aradim evden vaz gectik dedim cunku eve gece baktik cevre cok kotu adam bizden para istiyor ne yapmaliyim ben kaymakamlik tuketici haklarinisikayet ettim sorun olmadan nasil halledebilirim teşekkür ederim yanlız bu arada meilimi açamıyorum

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2013 | 15:42 mustafa saraç 601 Kişi okudu