Tema (Park ?) İstanbul
Merhaba,Tema İstanbul projesindeki park kısmı önceden belirtildiği gibi yeşil alan,eğlence merkezleri,aquapark,kongre merkezi....mı?.olacak,yoksa başka amaçlar içinmi kullanılacak? Ayrıca bu alan projenin neresine yapılacak ? TOKİ nin projede olmaması nedeniyle sözü edilen bu alanların hala aynı amaçla yapılıp yapılamıyacağı konusu belirsizliğini sürdürmektedir. Sizden ricam 3.Temmuz.2013 günü yapılacak resmi tanıtımda (şayet katılırsanız) bu soruları ilğili kişilere sormanız ve bizi bilğilendirmenizdir.Teşekkür ederim.
