Tebernüş bey merhaba.Özyurtlar ile Yalçıntepe grup arasında

Soru

Tebernüş bey merhaba.Özyurtlar ile Yalçıntepe grup arasında nasıl bir bağlantı var?Ortaklar mı?Ayrıca Yalçıntepe Grup'un ınternet sayfasında White Town Bahçeşehir adında bir proje var.Bu projenin Bahçeşehir'in neresinde olduğu ve ne zaman satışa çıkacağı konusunda bilgilendirme yapabilirseniz sevinirim.Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2011 | 20:05 Semih Akçay 601 Kişi okudu

merhabalar gülaylar grup adında bir firma haramiderede 300 dön

Soru

merhabalar gülaylar grup adında bir firma haramiderede 300 dönüm asa üzerine alışveriş kasabası kuracakmış haramiderede bukadar büyük arazi nerede var birde mevki olarak bilginiz varmı en azından firma yetkilileriyle görüsüp bizi bilgilendirebilirmisiniz sadece merakımız şu nereye ve nerede bukadar büyük arsa haramiderede sizce nerede olabilir bizim mantığımız almadı nerede olabileceği

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2011 | 18:28 nedim balkaya 602 Kişi okudu

sayın Kireççi Pazar günü değerli arkadaşım Hüseyin ile S

Soru

sayın Kireççi Pazar günü değerli arkadaşım Hüseyin ile Saat 1200 de Siliviriye doğru yola çıktık.Silivri de fenerköy yolu üzerinde Fener köylü Bir emlakçıya girdik.Cıvar hakkında bilgi aldık.O bölgede yol cd.Üzeri fiyatlar 100 tl civarında içerilere girince yolu olmayan yerlerde 25 tl civarında biz emlakçı ile muhabbet ederken arabalar duruyor.Ellerinde sizin verdiğiniz liste ve gaiztepe yi soruyorlar .Çok komik bir manzara sanki ellerinde bir hazine haritası var.Akın akın bölgeye hucum ediyorlar.Sayın kireççi oralarda bize ekmek yok dedik.çanta köy değirmen köy e doğru ilerledik.Değirmen köyde sanayi arsaları 150 tl vede sanayi bakanlığı onaylı,demeleri silivri maxi civarı ve ortaköy civarı sanayi imarları iptal edilmiş.Değirmen köyde de ele avuca sığar 15 16 tl civarı kuş uçnmaz kervan geçmez yerler. Çorlu çekrkezköy geçtik.İstanbul sınırların çıktık.Tekirdağ sınırlarına Muratlıya girdik.Murat lıda 10 tl altı tarlalar bulmak mümkün hatta 25 veya 30 tl cıvarında sanayi tarlaları bile var.Arkadaşım Hüseyin 10.500 m çok kelebir yol üzeri bir tarla kapattı.Fiyatı ondan habersiz söyleyemeceğiz. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Kasım 2010 | 14:19 AHMET YÜKSEL 602 Kişi okudu

Selam ,Serkan Genç beyin sorusuna istinaden 400.000 tl lik bir d

Soru

Selam ,Serkan Genç beyin sorusuna istinaden 400.000 tl lik bir dairenin 1.200 tl getirisi aslında hiç fena değil.Hem paranızı muhafaza ediyorsunuz ,hem pirim yapma şansı var.İkitellide ticaret yapan birisi olarak İkitelli sanayi sitelerinde müstakil dükkan bakmasını tavsiye ederim.En azından toprak sahibi oluyorsunuz.Aykosan sanayi sitesi çok katlı ve çok büyük ve de muadil olarak aymakopda var.Fiyatlar ucuz ama dükkanlar üst katta ve küçük dükkanlar .Girişler zaten pahalı ,metronun yakında faaliyete geçmesiyle gedik paşanın oraya geleceğini düşünsekte gene çok fazla bir getirisi olmaz .İkitelllide müstakil sanayi siteslerinde hala fırsatlar var.fiyatlar dipte sayılır.bugün müstakil 120 metre tabanlı bir iş yerini 300 veya 400 tl ye aldığınızda 1.500 tl ye kiraya verebilirsiniz. müstakil böyle bir villa almaya kalksanız 700.00 tl den başlar.Bence bağcılar güngören ,ipkas ,dolapdere,esenler ,sefaköy sanayi siteleri gibi sitelere yatırım yapılabilir. İstoçtan sanayiye depoziteye çıkan yeni bir yol açılıyor.Kaldırımları yapıldı sadece asfaltı kaldı.İstoç sanayiye çok yakınlaşıyor. iyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2010 | 17:36 AHMET YÜKSEL 602 Kişi okudu

iyi bayramlar tebernüş bey ben tulip mağduruyum kafamız o kad

Soru

iyi bayramlar tebernüş bey ben tulip mağduruyum kafamız o kadar karıştıki inanın güven bunalımındayız size sorum ise miyansera evleri ile ilgili düşünceniz nedir artık proje bekleyecez gücümüz yok o yüzden bitmiş bir düşünüyorum şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2010 | 10:22 ahmet salmanlı 601 Kişi okudu

Sayin Kirecci, onceden sordugum GS Riva arazisi ile ilgili yaptig

Soru

Sayin Kirecci, onceden sordugum GS Riva arazisi ile ilgili yaptiginiz aciklamalara tesekkur ederim. Onumuzdeki yillarda kismet olursa villa tipi bir evde yasamayi dusunuyorum. Bunun icinde guvenlik masraflar vs avantajli olmasi acisisndan site icinde ev dusunmekteyim. ilgilendigim lokasyonlar hadimkoy , riva ve zekeriyakoy uskumrukoy. sehire ulasimda onemli benim icin. kultur sanat faaliyetlerine de cok uzak olmak istmeiyorum. bir onemli ihtiyacta donanimli hastanelere uzak olmamak. Bugunde Eczacibasi`nin uskumrukoy1de bir projesi baslamis. Siz hangi bolgeyi tavsiye edersiniz. Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2010 | 15:34 metin Elibol 602 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey. Ağaoğlu Ayazma projesinin konsepti çok

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Ağaoğlu Ayazma projesinin konsepti çok güçlü. Hatta o kadar güçlü ki çevremde tanıdıklarımdan projeyi görmeden daire satın alanlar var. Projenin bence en büyük ve önemli sıkıntı, araziden geçen elektrik telleri ve direkleri. Herkese bunun TEDAŞ'dan izinin alındığını ve kaldırılacağını söylüyorlar, sözleşmede ise yazmıyorlar. Bu söze istinaden Ali Ağaoğlu doğru söylüyordur , mutlaka yapacaktır noktasında emin olamadık. Teller manyetik alan nedeniyle 100- 150 m. ye kadar insan sağlığını etkiliyor. Herhangi bir garantimiz olmamasına rağmen Pool residence'dan daire aldık. Umarım Sn. Ali Ağaoğlu bu konuyu söz verdiği şekilde telleri yer altına aldırtarak çözer. Aksi takdirde onun ismine güvenen ve daire satın alan herkes Ağaoğlu projelerine daha temkinli yaklaşmaya başlayacaktır. Zaten kendisi de mutlaka bunun farkındadır. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2010 | 15:34 Birol Çelik 601 Kişi okudu

merhaba, benim sorum sitedeki isminizin uzerinde niye "by Dumanka

Soru

merhaba, benim sorum sitedeki isminizin uzerinde niye "by Dumankaya" yazdigi. Gercekten, niye ? Diger bir sorum da su, niye dumankaya modern'in peyzaji sizin isminize tiklandiginda arka plan resmi olarak geliyor ? Gercekten, cok merak ettim. Dumankaya modern ile arsivde arastirdigim yorumlarinizi objektif buldum ve merakim daha da artti ;-)...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2010 | 03:52 ahmet ergin 602 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar,Sorum başakşehir metrokent hakkında.

Soru

Tebernüş bey merhabalar,Sorum başakşehir metrokent hakkında. Oturma amaçlı 4 1 düşünüyorum.Tabi doğal olarak aldığım evin değerinin enflasyon karşısında erimeyip prim yapmasını da istiyorum. Bu projeyi siz nasıl değerlendiriyorsunuz? binaların çok katlı olması, hemen altından metronun geçmesi sizce deprem açısından bir problem olurmu? Ayrıca binalar birbirine çokmu yakın olacak diye düşünmeden edemedim? çünkü yapılacak arazi büyük bir arazi değil. birde malum kiptaşın ince işçiliklerde pek iyi olmadığını biliyoruz. acaba bu projede durum nasıl olacak? kısacası size göre hem oturulacak hemde prim yapacak bir proje olurmu metrokent? şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2009 | 23:28 Harun Esen 601 Kişi okudu

yaptığım işlem mantıklı mı 2 ?

Soru

merhaba size teşekkür etmek istiyorum, size 2 hafta önce sormuştum balabanda ki arsamı satıp kiraya vermek için ev almak konusunda. sizi dinledim zaten oturacak evim var kiraya vermek için ev almak yerine sattığım arsanın aynı bölgede 2.5 kat büyüğünü aldım imarlı inşaat izinli şekilde ve m2 fiyatı çok daha uygun şekilde aldım. balaban da ikitelli organize sanayinin temeli atıldı açılış yapıldı sizce uzun vadede etkisi olur mu? çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2025 | 15:26 ibrahim yılmaz 599 Kişi okudu