18 maddeye istinaden tapumda hak kaybı
merhabalar, evimin bulunduğu adaya 18 madde ile belediye tarafından imar verildi. Ancak evimin arsasına aynı ada daki başka parselde sahipleri 1/3 oranında tapuda ortak oldular. onlarında arsalarının çoğunluğu yeşil alan olarak tahsis edildi.arsamın %38 i bu şekilde benden alınmış oldu. sorum şu; 18. maddeye istinaden kuralına uygun olarak yapılan bu işlemde, ben hakkımı nasıl arayabilirim? belediye benim müstakil tapuma nasıl başka birini bir satış ortak edebilir? dava açsam kazanma ihtimalim nedir? teşekkür ederim..
