ntowers
merhaba ben ntowersta toprakta 2+bir giriş kat aldım ancak bugün bakıyorum birsürü sorun mevcut ve daire pirim yapmamış satmalımıyım beklemelimiyim bir tavsiyede bulunurmusunuz saygılar
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba ben ntowersta toprakta 2+bir giriş kat aldım ancak bugün bakıyorum birsürü sorun mevcut ve daire pirim yapmamış satmalımıyım beklemelimiyim bir tavsiyede bulunurmusunuz saygılar
Tebernüş Bey Merhaba , 10 Kasım 2013 tarihinde sormuş olduğum sorunun yanıtı ile ilgili olarak firma yetkililerinle görüşebildiniz mi ? Saygılarımla
Merhaba Tebernüş Bey, Atakent'e yerleşmeyi düşünüyoruz. Soyak ve Eroğlu'nun projelerini gezdik ve beğendik. Fakat hiçbirinde tapuların verilme garantisi olmadığı için biraz beklemek durumunda kaldık. Çünkü kredi çekmemiz gerekiyor. Örneğin Lounge 1'de 2+1 evlere baktık ve 90 m2 evlek 270.000 TL'ye iniyorlar. Fiyat makul gibi fakat tapu olmadığı için ne içimize siniyor, ne de kredi çekebiliyoruz. Tapu konusunda bu şekilde mi ilerlemeliyiz? Park Aparts ve Lounge 1-2 projelerinin tapularıyla ilgili bilginiz var mıdır? Çekincelerimizde haklı mıyız? Teşekkürler, iyi çalışmalar. Ada
öncelikle merhabalar Tebernüş Bey.bu yararlı site ve verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.İstanbul ümraniye armağanevler civarında (yeni finans merkezine 500-600 metre civarında) bir çatı dubleksi almak istiyoruz yaklaşık 100-13o metre kare(sıfır binda sıfır daire)burada çatı dubleksleri için yaklaşık 165000-185000 tl gibi bir rakam istiyorlar 1.sizce bu fiyatlar uygun mu? 2.çatı dubleksi sıfır binada sıfır daire akma ısıtma gibi sorunlar yaşanır mı ? çok teşekkür ederim
İyi akşamlar Tebernüş Bey, hangisini yatırımlık için önerirsiniz acaba? 1)Seyrantepe de metronun hemen yanında ,4+1, dubleks, en üst kat, kira getirisi 1200TL, site özelliği olmayan yeni binada ki 220000TL değerindeki daire mi?. 2)Şerifali de,2+1, kira getirisi 900TL, site özellikli, otoparklı, yeni binada ki 240000 değerindeki daire mi? Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
Sayin Tebernus bey, Usenmeden sorularimizi cevapladiginiz icin tesekkurler. Ben Bahcetepe kulelerden 2+1 98 m2 daire almak icin muracat ettim. Bana 1.kat tan bir daire icin 283,020 fiat verildi. Bu dairenin net m2 si sadece 58.. Bu durumda bana m2 bazindan maliyeti 4879.65 bu bana biraz cok gibi geldi birde sizin gorusunuzu almak istedim. Tesekkur ederim Atilla
iyi günler. büyükçekmece pınartepe mahallesinde daire almak istiyorum sıfır bina tapusu çıkmış ama iskanı yok.Belediye imarlar durdurulduğu için ve o mevkii heyelanlı bölge ilan edildiği için iskan verilmez kredi kullanılmaz diyor? sizin görüşleriniz nelerdir. Teşekkürler
Merhaba hılal hanım iyi akşamlar hasılsın ben masar bakırcı şu an makrom yapı olarak inşaatlar devam etmektedir bu yazılanlar hakkıda şırket olarak ve şirket avukatları bu ağır suçlamalar karsısında dava açtılar hiç kımse kimseye bu sekılde hakaret etmekle hukumlu değildir onlar haklı olabılırler ama şunu sakın unutmasınlarkı hak ve hukuk var benım ve fırma hakkıda suçlamalarda bulunamaz herkım olursa olsun karalamaya hakkı yoktureğer oğle bır hakları varsa mahkeme yolları acık ESENYURT takı problemlerı dünya alem bılıyor gelsinler beraber çözüme gıdelım ama bu saatten sonra galıba zor olacak SAYGILARIMLA
meraba kayaşehir 14 bölgev ne zaman kuraları olucak bilginiz var mı araştırdım gosterdıgınız siteyı ama orda herhangı bışe yazmıyo bu konuyla ılgılı bılgı verırsenız sevınırım teşekurler..
Merhaba tebernus bey, Askerden yeni gelip hemen ise basladim . Bursa akcaglayan toki konutlarindan bir daire almayi dusunuyorum ortalama 70000 tl karsiliginda ev sahibi devir yapiyor. Geri kalan tutari yani ortalama 90 ay vade ve aylik 680 tl olarak siz tokiye odemeye devam ediyorsunuz. Sorum du sekilde benim pesinat verme gibi bir durumum yada ipotek gosterebilecegim bir mal varligim yok ancak alacagim evi ipotek olarak gosterip krediyi alip hem mal sahibinin ucretini hemde toki aylik ucretlerinin bir kismini odemem mumkunmudur boyle bisey olabilirmi