Merhaba...Elimde 150000 TL nakit param var. Bahçelievlerde oturu

Soru

Merhaba...Elimde 150000 TL nakit param var. Bahçelievlerde oturuyorum. Kendim oturmak için Beylikdüzü, Esenyurt (kolay ulaşımlı) tarafında 2+1 veya 3+1 daire bakıyorum. Fakat o kadar çok alternatif varki. İnnovia, Bulut,Fi-tower, Fi-side, Özyurtlar, New Recidance, Önay garden vs. vs. Hepsini toparlayıp bakma planı bile yapamıyorum. Elimdeki miktarla elde edebileceğim gidip görmemi önerdiğiniz firmalarla ilgili bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Bahçelievlerden ev almayı düşünmüyorum. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 18:03 Mehmet Kil 596 Kişi okudu

iyi günlerkartal site içeridinde 10 katlı 30 dairelik binamız

Soru

iyi günlerkartal site içeridinde 10 katlı 30 dairelik binamız büyükşehir belediyesi firması tarafından çürük raporu verildi.bu durumda mütehait firmayla nasıl bir anlaşmaya yoluna gidelebilir.kat karşılığı herkese bir daire

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 10:58 MURAT YILDIRIM 596 Kişi okudu

iyi günler.. sancaktepe de rings istanbul hakkında düşüncele

Soru

iyi günler.. sancaktepe de rings istanbul hakkında düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. 3+1 ev almayı düşünüyorum 150bin tl peşinatım var kalanını kredi ile ödemeyi düşünüyorum. ancak kararsızım fiyatları biraz yüksek gibi geldi ve prim yapacağı konusunda şüpheliyim. yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2011 | 16:22 Bener Mansuroğlu 596 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey. Fiyapı\'nın Fiyaka Sakarya projesi ile

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Fiyapı'nın Fiyaka Sakarya projesi ile ilgili bir bilginiz var mı? Daha önce Fikret bey'in size artık ucuz konut yapmayacağını, ucuz konut devrini tamamladıklarını, bundan sonraki projelerde daha çok lüks konutlar yapacaklarını söylediğini yazmıştınız; şimdi Sakarya'daki projenin adının ucuz konut projeleri olarak hayata geçen Fiyaka Sakarya olduğunu görünce merak ettim. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2011 | 17:39 Hikmet Sağlam 596 Kişi okudu

merhaba, maslakta çalışmaya başlayacağım ve 1000 lira civar

Soru

merhaba, maslakta çalışmaya başlayacağım ve 1000 lira civarında işime yakın bir ev kiralamak istiyorum. ayazağadaki siteleri,ya da istinye, poligon ve reşitpaşa bölgelerini düşünüyorum, bu bölgeler arasında bir tercih yaparak aramak istiyorum. fakat hem güvenlik hem de şişli, beşiktaş, taksim gibi merkezi yerlere ulaşımı bakımından hangisinin daha uygun olacağını bilemiyorum. tabi depreme dayanıklılık da kriterlerim arasında. bu semtlerle ilgili bir fikir verebilir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2011 | 00:38 damla ertürk 596 Kişi okudu

merhabalar, Tebernüş Bey İstwest\'den daire alımı konusunda

Soru

merhabalar, Tebernüş Bey İstwest'den daire alımı konusunda uzun zamandır düşündüm bu sırada daireler ilk başvuruma göre %30 zamlandı..İyiki de almamışım)Bu sırada dairelerin salon ve oturma odalarının ortasından kolon geçtiğini tespit ettim.Ödüllü bir mimara çizdirilen sitede üç beş tane kış bahçeli daire yapmak için tüm daireler rezil edilmiş. Bu konudaki görüşünüz nedir amatörlükleri git gide artıyor. Konum avantajı nereye kadar taşıyacak bu zaafları sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2011 | 21:05 BÜLENT ÇAĞLAYAN 596 Kişi okudu

merhaba Tebernüş Bey, daha öncede size bahsettiğim gibi istwe

Soru

merhaba Tebernüş Bey, daha öncede size bahsettiğim gibi istwest'de ıkı tane studio daire aldım.Birini peşin ödedim diğeri için ise sizin uyarılarınızı dikkate alarak seçim sonuna sözleşmeyi bıraktım ( %25 ne kredi kullanıcam ve kredim onaylandı ) şimdi ise daha öncede bir arkadaşımın soruğu gibi inşatın çok yavaş gitmesi hatta gitmemesi beni kuşkuya düşürdü.Bir tane iş makinesii koca araziye göz boyar gibi koymuşlar . Bu durumu oradaki satış temsilcisiyle konuştum tabi ama herşeyin ilerlediğini söylediler.Sizden ricam diğer projeler gibi istwest in son durumu,gidişatı hakkında ve ne yapmam gerektiği konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim.İkinci sözleşmeyi yapıyım mı ? yardımcı olursanız çok sevinicem şimdiden tesekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 10:55 rüzgar yılmaz 596 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, avcılar academia apartments projesinden

Soru

Tebernüş bey merhaba, avcılar academia apartments projesinden siteniz aracılığıyla haberdar oldum. Proje yakın zamanda teslim edilecek. Size sorum şu,malum projelerden gerek konum gerekse fiyat açısından avantajlı olmak için erken zamanda alım yapılması gerekiyor. Sizce bu proje için fırsatlı zaman kaçmışmıdır? yoksa halen değerlendirilebilir mi? Kendimi geç kalmış hissediyorum da )) başka fırsatlarımı beklemek daha mantıklı olur. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2011 | 11:12 metin kabakulak 596 Kişi okudu

tebernüş bey :öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum

Soru

tebernüş bey öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum şuarnavutköy taşolukta 0,65 emsal imarlı ifrazlı tek tapu 378 mt arsa için 94 000 fiyat uygun mudur.değilse nakkaşta sorunsuz tek tapu tarlanın dönümüne 35000 tl verilir mi....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 03:13 ibrahim bulut 595 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili g

Soru

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Sanırım taşdelen çekmeköyde iski ile ilgili bir sıkıntı mevcut, o bölge su havzası olarak görülüyor, ilerde iskan almamızda sıkıntı olur mu? Yatırım amaçlı almak doğru bir hareket mi? Şimdiden çok Teşekküler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 17:12 Ceren Buyuk 595 Kişi okudu