Silivri araplı mevkii

Soru

Tebernüş bey 1400 m2 = 18000 tl den alınırmı ? m2 12,86-TL m2 10 tl den bulamadım en uygun bu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2013 | 15:13 UĞUR tepe 596 Kişi okudu

satış

Soru

merhaba,32 hisseli 11 daire 2 dükkan arsa tapulu binamız var hissedarlardan biri binanın satışını istemiş bilirkişi 1,500 tl fiyat biçmiş bu kişi binanın satışını gerçekleştirebilirmi? diğer hissedarlar kesinlikle binanın satılmasını istemiyorlar nasıl bir olmamızı öneririsiniz binayı satabilirmi?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2013 | 08:16 necati demirtaş 595 Kişi okudu

innovia 4 teslimatı verdiği tarihte gerçekleştiremesse ne olur?

Soru

öncelikle vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.. innovia 4 projesinden yaklaşık 2 yıl önce ev aldık 6 aylık opsiyonuyla 2014 mayıs ayında teslim etmeleri gerekiyor fakat çıkmış olan imar sorunun nedeniyle 2015 yılına teslim edileceğinden bahsediliyor,bende girmiş olduğum projden bu nedenden dolayı çıkmak istiyorum yasal haklarım nelerdir nasıl bi yol izlemeliyim.teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2013 | 22:18 serhat yazıcı 596 Kişi okudu

Bizim Evler 4 - Solarkent Konut Alımı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, yaklaşık 1 aydır konut alma niyetindeyiz. iki proje arasında kaldık. Bizim Evler 4'te 2+1 konut için 249 bin TL fiyat aldık. Aynı fiyata Solarkent'te 3+1 konut alabiliyoruz. Aklımız tercih yapma konusunda çok karıştı. Sizin bu konuda tavsiyeniz ne olur? Artı-eksi yönleri ve ilerleyen yıllarda prim yapma durumu açısından hangisi mantıklı olur? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2013 | 14:14 UMUT YILDIZ 595 Kişi okudu

rayiç bedel

Soru

merhaba evimi alalı daha 2 gün oldu ama binanın daha yapı kullanma izni alınmadı.117,500 tl ye evi aldım 85000 kredi kullandım. anlaşmamız alıcı tapu masraflarını karşılar oldu.şimdi tapuda rayiç bedel arsa ve 3000 tl yazılmış.rayiç bedeli nekadar yazdıracaksınız diyede kimse sormadı harcı odemeye gittiğimde toplam satıcı alıcı 420 tl ödedim.bunu nasıl düzeltirim ve çektiğim kredi kadar mı yazdırsam sorun çıkarmı yok sa aldığım 117,500 tl mi yazdırmam gerekiyor.çok fazla cezaları olduğunu okudum yazılarınızda hemen halletmek istiyorum. nasıl yaparım

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2013 | 19:15 ramazan bayram 596 Kişi okudu

kiracı yönetici olabilirmi .

Soru

saygıdeğer hanım efendi benim üç sorum olucak aydınlatırsanız sevinirim ve bu şahıs saygı değer çevre bakanımızın yğeni olduğunu söylüyor şayet bir yerlere şikayette bulunur isem sonuçlarına katlanmamıda düşünmemi istiyor sayın erdoğan bayraktarın yiğeniymiş 02.06.2013 tarihinde ikamet etmiş olduğum toki turkuaz vadisinin blok yönetim kurulu seçimi oldu ikamet etmiş olduğum blokda 54 daire var ben buraya 16.06.2012 tarihinde satın aldım taşındım o günden bu güne kadar ikamet etmekteyim evimi krediyle aldığım için borcum çok ve bu yüzden dava açacak kadar param yok ancak been bu haksızlığa tahammül edemiyorum bu vatandaş kiracı yaklaşık dört yılın hesabını veremiyor veremediği gibi seçim günü kat maliki olarak 8 kişiydik sadece 4 kişi alehte oy kullandı ancak diğer kat malikleri olmadığı gibi güya kat maliklerinden vekalet almış araştırmalarım sonucunda bir kaç kişi ankara dışında ve yurt dışında bunlar yetmiyormuş gibi bloğumuzun kapıcısıda gelip oy kullandı bunlar yasalmı ve ben dava açmadan gelir gider tespitini nasıl yaptıra bilirim beni bu konularda bilgilendirirseniz sevinirim ben gazeteci getirip haber yaptırsam zira sayın bakanıma ulaşamıyorum şimdiden yardımlarınız yapacağınıza inanarak teşekkür ediyorum saygılar sunuyorum02.06.2013

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2013 | 23:06 ali savaş ertürk 595 Kişi okudu

Gunesli park mi bizim evler mi

Soru

Merhaba tebernus bey, Gercekten fikrinize cok ihtiyacimiz var esimle cok kararsiz kaldik. Bizim evler 4 te 2+1 burut 128 metrekare daire 185 bin. Gunesli konutlarda 2+1 139 metrekare. Esasinda bizim evleri ve bolgesini daha cok begendim ama orda ciddi bir ulasim problemi var. Esimde bende maslakta calisiyoruz aracla gitsen dunyanin benzini vasitayla gitsen gidemiyosun. Gunesli en azindan daha merkezi diyoruz ama bizim evlerde icimizde kaldi. Sizce hsngisini almak daha dogru bir yatirim olur. Nezih bir sitede yasam surmek istiyoruz Degerli fikirlerinizi bekliyoruz cok tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2013 | 08:30 Tugce unsal 595 Kişi okudu

yeni vergi kanunu

Soru

merhaba üstadım. once bir şeyi belirteyim. eskiden yaz için yaşanacak yer sorulduğunda datca diyordunuz. en son çok paranız varsa çeşme,alacatı.bodrum, daha az varsa kuşadası marmaris dediniz ! ben mi yanlış anladım ? tercihler mi değisti ?imzaya açılan yeni vergi kanunuyla 5 yıl beklemekle vergiden muaf olma durumu en fazla %75'e düşüyor?sizce ne yapılmak isteniyor? gayrımenkule yatırım yapılması istenmiyor mu? Once %18 kdv şimdi bu .markalı konut alanlar ve genellikle herkes kredi ile konu alındığına göre ?benim gibi bekleyenlere bile, sanki konut almayın deniyor ? Siz ne düşünüyorsunuz? şimdiden yanıt için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2013 | 21:59 mete bayraktar 595 Kişi okudu

Emlak değeri sorgulama

Soru

Tebernüş bey merhaba, Altunizade Zeamet sokak üzerinde 3 katlı bir binanın 2.katında bulunan 2+1 brüt 80m2 ve henüz inşaat halinde olan bir daire alma planım mevcut. Daire için 280.000.-TL fiyat son denilmektedir. Emlak değerinin uygunluğu konusunda görüşlerinizi rica ederim. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2013 | 16:13 Umut Güzel 596 Kişi okudu

yatırım

Soru

iyi akşamlarlar, nef suit 47 haliç projesinde 1+1 daire için yatırım - kira getirisi hakkında düşüncelerinizi merak ettim ağustos teslim sanırım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Nisan 2013 | 19:57 gültekin sert 595 Kişi okudu