tebernüş bey :öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum

Soru

tebernüş bey öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum şuarnavutköy taşolukta 0,65 emsal imarlı ifrazlı tek tapu 378 mt arsa için 94 000 fiyat uygun mudur.değilse nakkaşta sorunsuz tek tapu tarlanın dönümüne 35000 tl verilir mi....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 03:13 ibrahim bulut 595 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili g

Soru

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Sanırım taşdelen çekmeköyde iski ile ilgili bir sıkıntı mevcut, o bölge su havzası olarak görülüyor, ilerde iskan almamızda sıkıntı olur mu? Yatırım amaçlı almak doğru bir hareket mi? Şimdiden çok Teşekküler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 17:12 Ceren Buyuk 595 Kişi okudu

Uzun olduğuna bakmayın onlarca kişinin sorularına aynıt olac

Soru

Uzun olduğuna bakmayın onlarca kişinin sorularına aynıt olacaktır.Lounge 2 ile ilgili olarak, bütün imkÖ¢nlarımızı seferber ederek alacağımız 309.000 TL'lik 3+1 daire için forumlardaki yorumları okudukça kararlarımız değişiyor,1-Eroğlu ilk projesinde ki oksizen konaklarında oluşan problemler giderildi mi? şikÖ¢yeti olmayan kişiler yatırımlarından memnun mu? Projelerlerle ilgili tek referansları bu olduğu için yola buradan çıkıyoruz.2-Otoparkın 1 araçlık olması ve daire sahiplerinin yerinin belli olmaması (tapusu verilmiyor bildiğim kadarıyla) karmaşıklık yaşatır mı? Nasıl çözülecek bizde 2 araç var? Bri kapalı otoparka diğeri açık otoparka mı? Yoksa site dışına mı?3-Forumlardaki yazılarda okuduğumuz ve bizi tedirgin eden site yönetiminin ev sahiplerinden 1-1,5 TLm2 olarak alacakları bedelin çok üstüne çıkarak "haraç!" şeklinde extra bedeller talep etmesi olabilir mi? (site yönetim işi anladığımız kadarıyla tecrübe işi eroğlu'n da bu sektörde tecrübe yok ancak her işinde başlangıcı var) bir başka projedeki satış elemanı 1.'yi bitirmeden 2.'ye başladılar dedi, Lounge 2'de ki satış elemanı da 1.iyi gittiği için 2.'ya başladıklarını söyledi gel de çık işin içinden.4-Proje genel konseptiyle mantıklı ve ferah bir yaşam olanağı sunuyor gibi, kapısından havaalanı yaklaşık 11 km.5-Sıcak su ve soğuk su ayrı olarak faturalandırılacak diğer projelerde de bu şekilde galiba?6-Satış elemanlarından aldığımız bilgiye göre eroğlu firma yetkilileri yaşam başladığında 1-1,5 yıl kadar site yönetimini yapacaklarını talep durumunda devam edileceği veveya site sakinlerine bırakılacağını beyan ettiler.7-Projenin bitiş tarihinin mart 2013 olmasına rağmen 2012 eylül (okullar açılmadan) bitirilmesi hedefleniyormuş. Yani 6 ay önce! Ciddi bir zaman tünel kalıp sistemi kullanmadan yapılabilir mi?Size bu soruları uzun yazmamın sebebi bizim gibi araştıran kişler de değerli bilgilerinizden faydalanması içindir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2011 | 19:18 canan türetken 596 Kişi okudu

Tebernüş bey, beykent te zemin çok kötü, hatta bir bina yık

Soru

Tebernüş bey, beykent te zemin çok kötü, hatta bir bina yıkılıp tekrar yapıldı, Ginza lavinya parkı tavsiye ediyorum, ben aldım çok memnunum, bu hafta sonu ginza lavinyaya yuzde 5 zam gelecek, kaçırmayın diyorym ilgilenenlere

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 23:40 Sultan Aziz 595 Kişi okudu

Sayin tebernüs bey, siz Kanal istanbulun Silivri den gecmeyecek

Soru

Sayin tebernüs bey, siz Kanal istanbulun Silivri den gecmeyecek diyorsunuz bende diyorumki bu güzergah Silivri ile Büyükcekmece nin ya ortasindan gececek weya Silivri-Alipasadan-Yaliköye gececekdir baska alternatif yoki ibb pilanlarinda Limanlar, Havalimani, Metro,Rayli Sistem,Fuar Merkezlernin yeri belli en cok Hazine arazisi o Bölgede ve Selimpasada Sel Felaketi oldu neden oradan gecmesin Dere Yataklari acilicak istimlak olucak bu bunlarin güclü birer isaretleridir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 18:05 fatih kartal 595 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, öncelikle böylesine faydalı bir site k

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, öncelikle böylesine faydalı bir site kurduğunuz için teşekkür ederim.Beylikdüzü'ne tayinim çıktı.İsthanbul Evlerinde kiralık 3+1 dairelere baktım.Kira + Aidat 1000-1100 TL civarında. Görevli olduğum yere yürüyüş mesafesi uzaklığında.En az 3-4 sene burada kalacağım.Kira ödemek yerine Milpark Konutlarında 2+1 daire satın almak mı daha mantıklı?Bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. Selamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Nisan 2011 | 01:32 ozgur esmer 595 Kişi okudu

Elimde 100.000 kadar nakit var bunu gültepe kağıthane tarafın

Soru

Elimde 100.000 kadar nakit var bunu gültepe kağıthane tarafında bir ev alıp kiraya vererek değerlendirmeyi düşünüyorum ancak bende kiracıyım 1.400 gibi kira ödüyorum ,satın almak istediğim yelerde fiyat 300 den başlıyor dolayısıyla param yetmiyor.Oturabileceğim gibi bir yer alıp kredimi ödesem yoksa, kira gelirini değerlendirip ev almayı 1- 2 yıl ertelesemmi karar veremiyorum..bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mart 2011 | 11:37 Nil Akar 595 Kişi okudu

Merhaba,Uzun süredir buradaki tartışmaları takip ediyorum. Be

Soru

Merhaba,Uzun süredir buradaki tartışmaları takip ediyorum. Benimde bir sorum olacaktı. Benim çevrem genelde Atakent ve Başakşehir taraflarında oturuyor. Bu sebeple diğer lokasyonları elemek zorunda kaldım ) bu sebeple ben de bu lokasyonlardaki evlere baktımbakıyorum. Başakşehiri şehirleşme açısından beğeniyorum. Atakent de kötü değil ama sanki başakşehir daha ferah bir yer oluyor. Başakşehirde Misstanbul projesi şuanda yapıma baslasa kaçırılmayacak bir projeymiş. Tabi o zamanlarda imkan olmadığı için bakamamıştım şimdi ise kalan daireler ve fiyatları bütçemi aşıyor. Bu bölgede elimde Oyakkent alternatifi var görünüyor. Buradaki bitmiş evleri de gezdim. inşaat mühendisi falan değilim kaliteden çok anlamam ama evin içine girdiğimde bana ev kaliteli göründü. Ne dersiniz bu konuda? Martın son haftası 2. Etap 2. faz satışa çıkacakmış. O zamanki fiyatlara göre 2+1 alternatifim olacak.Diğer tarafta Atakent var.buradaki projelerde Elitecity yi acayip begendim. Örnek daire tam beklediğim gibi. Ama ne yazıkki fiyatı odeyebileceğimden 40-50 bin lira fazla bu kadar begendiysen şartları zorla almaya çalış diyeceksin ama kaç gündür elimde hesap makinası Toplama çıkarma çarpma bölme yaptım olmuyor ) diğer projeler arasında bitmiş bir soyak olimpiakent alıp kiracıya verilebilir. Bence o bölgenin bitmiş en düzgün evleri.Güneşpark ı düşünüyordum ama bir yakınım komşuluk konusunda ve ev alanlar konusunda ciddi kaygılarını iletti ve beni vazgeçirdi. Ya da daha az para verip Toki den ev alıp ilerde oturabileceğim bir ev mi alsam? Böylece riskimi minimuma mı çeksem. Tabi yukarıda soylediğim evlere bakarak bu evlerin kalitesi sanki daha normal ev seviyesinde...İlk soylemem gerekeni son söylüyorum sanırım) Ben maddi olarak iyi bir maasa sahip suanda ailemin yanında oturan biriyim. İlerde evlenirsem oturacak bir ev almayı planlıyorum. Yani şuanda acil oturmak için ev bakmıyorum. maksimum 250 tl lik bir ev alabilirm (ki 250 bin en en üst nokta ) Tabi bu 250 bin tlbüyük çoğunlukla banka kredisi destekli olacak )) Bu koşullarda siz nasıl bir yol izlerdiniz? Gözden kaçırdıgım bir alternatif de önerebilirsiniz. Her yardım kabulümdür. Kusura bakmayın uzun oldu ama aklımdakilerin hepsini dökmek istedim. Cevap vermeseniz bile bu kadar uzun yazının tamamını okuduğunuz için bile teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 23:40 Kadir ÖZTÜRK 596 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş BeyBu haftasonu Atakent 3\'e gittim. fiyatlar

Soru

Selamlar Tebernüş BeyBu haftasonu Atakent 3'e gittim. fiyatları görünce Süleyman Beyin şimdiye kadar daire alanlara çalıştığını ama Atakent 2'de bir miktar Atakent 3'te ise tümüyle artk kendine çalışmaya başladığını gözlemledim. Efendim 181 m2 4+1 495 bin, 3+1 505 bin inanılır gibi değil. on yıl atakent 1. etapta oturan biri olarak söylüyorum fiyatlar anormal yüksek. İtiraf etmeliyim, konumu Bosphorus cityden Soyakdan da elit cityden daha iyi. hatta yanında 40 dönümlük koru (proejeye göre orman) sitenin en önemli artısı. ama sen kalk koruya en uzak daireyi yokuşun altındaki 24 nolu blogu bu fiyatlara sat. inanılır gibi değil. şunu sormak istiyorum, hiç araştırmadım ama şu andan itibaren merak ediyorum, Mecidiyeköyde fulyada (ki halkalıya fulyadan taşınmış biri olarak söylüyorum; halkalıdaki en güzel sitenin içindeki en güzel daireden 10 kat daha iyi) güneş gören bir apartman dairesinin fiyatı nedir. Her sabab Tem ve e-6'ya varmak ve işe gitmek için katlandığımız 25 km ve 1,5 saatlik yoldan başka nedir 500 bin tl'lik dairenin faydası. Hayır bu sıkıntı sadece benim diyeceğim ama değil, her sabah sadece basın ekspress yolundan TEM'e çıkmak için katlandığımız süre yarım saat. sadece benim gibi onlarca kişinin sorunu olsa bahsettiğim yol 3,5 km. ve onlarca araç bu yolu 5 dakikada alır. alınamıyor çünkü binlerce araç ve acaip bir trafik var. benim değil bu sıkıntı tüm Halkalı toplu konut sakinlerinin. soruyorum sizce 4 kişilik bir ailenin 500.000.- TL.'ye Halkalı toplu konutlardan daire alması nasıl bir öngörü ve hesaplama ile açıklanabilir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2011 | 16:18 Mutlu Doğan 595 Kişi okudu

SlmFikirtepede 3 katlı evım var.Kentsel projeye dönüşüm old

Soru

SlmFikirtepede 3 katlı evım var.Kentsel projeye dönüşüm olduğunda dairelerımızın durumu nasıl olacak.Yanı daire karşılığında daire mı alacağız yoksa toprak payına göre paramı ödenecek fikirtepe halkı olarak herkes bunu düşünüyor mağdurmu olacağız yoksa herkes hakkını alacak mı bu konuda bir açıklama yapılırsa çoğu soruya cevap olacağı kanısındayım.Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ocak 2011 | 16:44 kenan küskü 595 Kişi okudu