Merhaba Tebernüş bey. Fiyapı\'nın Fiyaka Sakarya projesi ile

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Fiyapı'nın Fiyaka Sakarya projesi ile ilgili bir bilginiz var mı? Daha önce Fikret bey'in size artık ucuz konut yapmayacağını, ucuz konut devrini tamamladıklarını, bundan sonraki projelerde daha çok lüks konutlar yapacaklarını söylediğini yazmıştınız; şimdi Sakarya'daki projenin adının ucuz konut projeleri olarak hayata geçen Fiyaka Sakarya olduğunu görünce merak ettim. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2011 | 17:39 Hikmet Sağlam 596 Kişi okudu

merhaba, maslakta çalışmaya başlayacağım ve 1000 lira civar

Soru

merhaba, maslakta çalışmaya başlayacağım ve 1000 lira civarında işime yakın bir ev kiralamak istiyorum. ayazağadaki siteleri,ya da istinye, poligon ve reşitpaşa bölgelerini düşünüyorum, bu bölgeler arasında bir tercih yaparak aramak istiyorum. fakat hem güvenlik hem de şişli, beşiktaş, taksim gibi merkezi yerlere ulaşımı bakımından hangisinin daha uygun olacağını bilemiyorum. tabi depreme dayanıklılık da kriterlerim arasında. bu semtlerle ilgili bir fikir verebilir misiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Temmuz 2011 | 00:38 damla ertürk 596 Kişi okudu

merhabalar, Tebernüş Bey İstwest\'den daire alımı konusunda

Soru

merhabalar, Tebernüş Bey İstwest'den daire alımı konusunda uzun zamandır düşündüm bu sırada daireler ilk başvuruma göre %30 zamlandı..İyiki de almamışım)Bu sırada dairelerin salon ve oturma odalarının ortasından kolon geçtiğini tespit ettim.Ödüllü bir mimara çizdirilen sitede üç beş tane kış bahçeli daire yapmak için tüm daireler rezil edilmiş. Bu konudaki görüşünüz nedir amatörlükleri git gide artıyor. Konum avantajı nereye kadar taşıyacak bu zaafları sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2011 | 21:05 BÜLENT ÇAĞLAYAN 596 Kişi okudu

merhaba Tebernüş Bey, daha öncede size bahsettiğim gibi istwe

Soru

merhaba Tebernüş Bey, daha öncede size bahsettiğim gibi istwest'de ıkı tane studio daire aldım.Birini peşin ödedim diğeri için ise sizin uyarılarınızı dikkate alarak seçim sonuna sözleşmeyi bıraktım ( %25 ne kredi kullanıcam ve kredim onaylandı ) şimdi ise daha öncede bir arkadaşımın soruğu gibi inşatın çok yavaş gitmesi hatta gitmemesi beni kuşkuya düşürdü.Bir tane iş makinesii koca araziye göz boyar gibi koymuşlar . Bu durumu oradaki satış temsilcisiyle konuştum tabi ama herşeyin ilerlediğini söylediler.Sizden ricam diğer projeler gibi istwest in son durumu,gidişatı hakkında ve ne yapmam gerektiği konusunda beni yönlendirirseniz sevinirim.İkinci sözleşmeyi yapıyım mı ? yardımcı olursanız çok sevinicem şimdiden tesekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2011 | 10:55 rüzgar yılmaz 596 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, avcılar academia apartments projesinden

Soru

Tebernüş bey merhaba, avcılar academia apartments projesinden siteniz aracılığıyla haberdar oldum. Proje yakın zamanda teslim edilecek. Size sorum şu,malum projelerden gerek konum gerekse fiyat açısından avantajlı olmak için erken zamanda alım yapılması gerekiyor. Sizce bu proje için fırsatlı zaman kaçmışmıdır? yoksa halen değerlendirilebilir mi? Kendimi geç kalmış hissediyorum da )) başka fırsatlarımı beklemek daha mantıklı olur. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2011 | 11:12 metin kabakulak 596 Kişi okudu

tebernüş bey :öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum

Soru

tebernüş bey öcelikle size vekibinize teşekkür ederim.sorum şuarnavutköy taşolukta 0,65 emsal imarlı ifrazlı tek tapu 378 mt arsa için 94 000 fiyat uygun mudur.değilse nakkaşta sorunsuz tek tapu tarlanın dönümüne 35000 tl verilir mi....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 03:13 ibrahim bulut 595 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili g

Soru

merhaba Tebernüş bey; Taşdelen Palma Dora projesi ile ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Sanırım taşdelen çekmeköyde iski ile ilgili bir sıkıntı mevcut, o bölge su havzası olarak görülüyor, ilerde iskan almamızda sıkıntı olur mu? Yatırım amaçlı almak doğru bir hareket mi? Şimdiden çok Teşekküler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2011 | 17:12 Ceren Buyuk 595 Kişi okudu

Uzun olduğuna bakmayın onlarca kişinin sorularına aynıt olac

Soru

Uzun olduğuna bakmayın onlarca kişinin sorularına aynıt olacaktır.Lounge 2 ile ilgili olarak, bütün imkÖ¢nlarımızı seferber ederek alacağımız 309.000 TL'lik 3+1 daire için forumlardaki yorumları okudukça kararlarımız değişiyor,1-Eroğlu ilk projesinde ki oksizen konaklarında oluşan problemler giderildi mi? şikÖ¢yeti olmayan kişiler yatırımlarından memnun mu? Projelerlerle ilgili tek referansları bu olduğu için yola buradan çıkıyoruz.2-Otoparkın 1 araçlık olması ve daire sahiplerinin yerinin belli olmaması (tapusu verilmiyor bildiğim kadarıyla) karmaşıklık yaşatır mı? Nasıl çözülecek bizde 2 araç var? Bri kapalı otoparka diğeri açık otoparka mı? Yoksa site dışına mı?3-Forumlardaki yazılarda okuduğumuz ve bizi tedirgin eden site yönetiminin ev sahiplerinden 1-1,5 TLm2 olarak alacakları bedelin çok üstüne çıkarak "haraç!" şeklinde extra bedeller talep etmesi olabilir mi? (site yönetim işi anladığımız kadarıyla tecrübe işi eroğlu'n da bu sektörde tecrübe yok ancak her işinde başlangıcı var) bir başka projedeki satış elemanı 1.'yi bitirmeden 2.'ye başladılar dedi, Lounge 2'de ki satış elemanı da 1.iyi gittiği için 2.'ya başladıklarını söyledi gel de çık işin içinden.4-Proje genel konseptiyle mantıklı ve ferah bir yaşam olanağı sunuyor gibi, kapısından havaalanı yaklaşık 11 km.5-Sıcak su ve soğuk su ayrı olarak faturalandırılacak diğer projelerde de bu şekilde galiba?6-Satış elemanlarından aldığımız bilgiye göre eroğlu firma yetkilileri yaşam başladığında 1-1,5 yıl kadar site yönetimini yapacaklarını talep durumunda devam edileceği veveya site sakinlerine bırakılacağını beyan ettiler.7-Projenin bitiş tarihinin mart 2013 olmasına rağmen 2012 eylül (okullar açılmadan) bitirilmesi hedefleniyormuş. Yani 6 ay önce! Ciddi bir zaman tünel kalıp sistemi kullanmadan yapılabilir mi?Size bu soruları uzun yazmamın sebebi bizim gibi araştıran kişler de değerli bilgilerinizden faydalanması içindir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Mayıs 2011 | 19:18 canan türetken 596 Kişi okudu

Tebernüş bey, beykent te zemin çok kötü, hatta bir bina yık

Soru

Tebernüş bey, beykent te zemin çok kötü, hatta bir bina yıkılıp tekrar yapıldı, Ginza lavinya parkı tavsiye ediyorum, ben aldım çok memnunum, bu hafta sonu ginza lavinyaya yuzde 5 zam gelecek, kaçırmayın diyorym ilgilenenlere

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 23:40 Sultan Aziz 595 Kişi okudu

Sayin tebernüs bey, siz Kanal istanbulun Silivri den gecmeyecek

Soru

Sayin tebernüs bey, siz Kanal istanbulun Silivri den gecmeyecek diyorsunuz bende diyorumki bu güzergah Silivri ile Büyükcekmece nin ya ortasindan gececek weya Silivri-Alipasadan-Yaliköye gececekdir baska alternatif yoki ibb pilanlarinda Limanlar, Havalimani, Metro,Rayli Sistem,Fuar Merkezlernin yeri belli en cok Hazine arazisi o Bölgede ve Selimpasada Sel Felaketi oldu neden oradan gecmesin Dere Yataklari acilicak istimlak olucak bu bunlarin güclü birer isaretleridir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 18:05 fatih kartal 595 Kişi okudu