YIKIM KARARI BAŞVURU SÜRECİ
Merhabalar , Bakırköy'de yaklaşık 35 yıllık binada daire sahibiyim. Kat karşılığı inşaat firmaları ile anlaşma sağlayamıyoruz . Yeterli arsa payı ve kat çıkma hk. olmadığından dolayı her kat maliğinden 150.000 TL ye yakın para isteniyor . Bireysel olarak belediyeye belli bir para karşılığında bina etütü yaptırılarak , yıkım kararı aldırılabiliyormuş. Bu süreç hakkında bilgi iletmenizi rica ederim.
