tebernüş bey merhaba. nasılsınız iyisiniz inşallah. kiptaş

Soru

tebernüş bey merhaba. nasılsınız iyisiniz inşallah. kiptaş bahçeşehir ile ilgili bir gelişme var mı? birde bahçeşehirdeki luxist projesi için en son çok yakında satışa çıkacak dediğinizden beri üzerine 1 sene geçti. acaba luxist projesinde olumsuz bir gelişme mi var? son sorumda şu ki bililyosunuz daha önce nissa o2 residans tan 450.000 dolara 3+1 135 metrekare güneybatı cepe de bir daire aldığımı sizinle paylaşmıştım. herkes benimle dalga geçiyor o para oraya verilmez o proje orada tutmaz sen o fiyata hayatta satamazsın o daireyi diyerek benim moralimi çok bozuyorlar. acaba siz aldığım bu daire için ne düşünüyorsunuz ben çok mu zarar ederim bu aldığım evden acaba? bu 3 sorumu benimle paylaşırsanız çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2012 | 14:13 cengiz aktaş 588 Kişi okudu

merhabalar.ben sizin sıkı bir takipçinizim.sizi okumadan adım

Soru

merhabalar.ben sizin sıkı bir takipçinizim.sizi okumadan adım atmıyorum desen yeri var. benim için önemli olan diğer konulara vereceğiniz cevaplar. ben bunu buradaki 15kasımda taşkın eser isimli takipçinize verdiğiniz cevapta yazıyordu satılmayı bekleyen 250 daire olduğu,oradan okudum.fakat daha önce aramıştım ben(sizin taşkın beye cevabınızı okumadan önce)sadece girişlerde yerler var. ara katlarda seçenek az kaldı demişlerdi.acaba projenin hepsi satıldımı yoksa gerçekten 250 daire boşmu?--projenin yarısının satılmamış olması avantajmıdır? dezavantajmı?teslimat 6 ay kadar sonra deniyor.--sağlıkkent konum açısından nasıl bir lokasyondur sizce.?(karşısı ukra city,üstü spor city ve ayışığı vb...)--fiyatlar olarak 2+1 98m2si 150.000civarı.bu fiyatlar bugün ve gelecek için nasıl.değerli yorumlarınız için teşekkürlerhayırlı günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2011 | 17:07 mesut kanbur 588 Kişi okudu

tebernüş bey ben bursa iznikten arıyorum zeytinliğimden cevre

Soru

tebernüş bey ben bursa iznikten arıyorum zeytinliğimden cevre yolu geçmesı söz konusu yıllar önce arazime bir işaret dikildi ancak 15 yıldır hala yol yapılmadı. Yapılacak olursa bu istimlaka karsı cıkıp arazimi vermeme şansım varmı? Yani karayolları müdürlüğü rızam olmadan bu yolu arazimden geçirebilirmi? Haberlerden duyuyorum istimlak yüzünden yolların yarım kaldıgını bu nasıl oluyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2011 | 18:31 İsmail yavaş 587 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Bakırköy\'de oturuyor ve Levent\'de çal

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Bakırköy'de oturuyor ve Levent'de çalışıyorum akatlar, gayrettepe gibi bir bölgede ev alma planım vardı ama son kredi artışlarından sonra imkansız hale geldi. Bu durumda ulaşım sorunumu çözmeyecek hatta belki daha da arttıracak ama Göktürk bölgesini düşünüyorum, en azından evler oldukça güzel.Sizce Göktürk'de 150-160 m2 civarında kaliteli malzeme ile yapılmış (büyük bir site içinde olmayan)bir ev için 400-420bin TL aralığı mantıklı bir fiyat mıdır? Bu fiyattan bir daire alırsam orta vadede (3-5) sene gibi büyük bir kar olmasa da param değer kaybetmeden bu bölgede aldığım evi satabilir miyim?Alternatif olarak ise gayrettepe civarında 1 sene gibi bir süre kiraya çıkıp bu süre içerisinde kredi faizlerinin düşmesini beklemeyi düşünüyorum. Bu süre zarfında elimdeki nakit de artacaktır, ancak tereddütüm bu 1 senede konut fiyatlarında bir artış yaşanır ve elimdeki nakdin değeri gayrimenkul karşısında düşer mi?Sizce hangi alternatif daha mantıklı görünüyor, yanıtlarsanız müteşekkir olurum.Saygılar,Gökhan Okan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Kasım 2011 | 23:31 Gökhan Okan 588 Kişi okudu

Tebernüş Bey;merhabalar .Halkalı da Laleşehir konaklarında o

Soru

Tebernüş Bey;merhabalar .Halkalı da Laleşehir konaklarında oturuyoruz. Eşim eczacı ; ve bu bölgede eczane açmaya müsait bir işyeri arıyoruz,kiralamak için. Avrupa Konutları atakent 3 ün işyerlerini falan araştırdık ancak çoktan birileri tarafından eczane yeri ayarlanmış. bizim çevremiz yok,yakınımız yok ve yardım ve fikir verebilecek kimsemiz yok. bu konuda fikir ve yardımlarınıza gerçekten ihtiyacımız var . teşekkür ederim. saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 11:44 alper kalelihan 588 Kişi okudu

tebernus bey ben yurt disinda yasiyorum silivride iki tarla var h

Soru

tebernus bey ben yurt disinda yasiyorum silivride iki tarla var hangisi almak konusunda emin deyilim bu konuda siden yardim istiyorum, tarlanin biri silivri cantada 10.000 donum fiyati 180.000 bin diyeri degirmen kode E5 de 1850 donu fiyati 220.000 bin sizce fiyatlari ve konumlari ileride pirim yaparlarmi bu konuda yardimci olursaniz menun olurum, simdiden tesekur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ekim 2011 | 11:44 burcay guney 588 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, değerli görüşleriniz ışığında da

Soru

Tebernüş Bey merhaba, değerli görüşleriniz ışığında danışmak istediğim bir konu var. Ailem benden habersiz esenyurt vera park evlerinden daire almış. Daha satışa çıkmadan thy personeline duyurulmuş bir kampanya vasıtasıyla yaklaşık 2 aylık bir dönemde cüzi sayılabilecek bir miktara sözleşmeyi imzalamışlar(Fiyatı tam açıklamayı uygun bulmuyorum). Sanırım arsa sahibi yani müteahhit firma saylan inşaat, taşeron firma sağlam inşaat. Fakat bende bir güvensizlik var. Firma tanınmış bir firma değil, araştırdığım kadarıyla firma referansları babil kuleleri ve acunkent. Daire planları hakkında bir ikilem var, daha kat planlarının net olarak çıkmadığını söylüyorlar. Ayrıca geçen gün hiç almamış gibi satış ofislerine gittiğimde, vakıf üyelerine yaklaşık 500 dairenin satılmış olduğunu söylediler. Siz de firmanın el değiştirdiğinden bahsettiniz. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. İyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2011 | 19:32 Emrah Yılmaz 587 Kişi okudu

tebernus bey iyi pazarlar my world europe icin elestirilerin heps

Soru

tebernus bey iyi pazarlar my world europe icin elestirilerin hepsine katiliyorum. Siz insaatla ilgili katologdaki gorselleri degistirdiginiz zaman insanlara elestiri hakki verirsiniz. Metrokentte ve nishadalarda oldugu gibi. Bazi yazan kisiler evleri cok begendik diye yaziyorlar. Bunlari yazmak tabiki haklaridir. Yalnizca evin iyi olup olmamasi goreceli bir kavram. Bence iyiligi kendisiyle ayni segmentte olan evlerle karsilastirilarak yapilmali. Yap satci bir mutehidin yaptigi kotu bir semtteki basit bir evle karsilastirisaniz tabii ki iyi . Ancak kendi segmenttindeki bir site ile karsilastirirsak ornegin avrupa konutlari 3 ( bazi arkadaslar orasi daha pahali diyebilirler . Ancak suleyman bey orayi emlak konuttan daha yuksek gelir paylasim yontemiyle almisti o yuzden m2 fiati daha yuksek cikmisti satisa , siz bunlari cok guzel bir sekilde izah etmistiniz zaten ) lounge 1, lounge 2 , elite city , acedemia apartment , albayrak kemer park gibi . Bence en kotu mutfak my world europede . Diger kisimlarda zaten birsey yok . Odalar laminant parke , kotu bir boya , ahsap kapilar ( kapilar iyi) ve PVC den olusmakta. Koridor ve mutfaktaki mat yer dosemeleri hic bir sitede yok ( belli standartlari olan sitelerden bahsediyorum ) .Hepsinde parlak fayanslar var. Bu siteye iyi diyen arkadaslara gore mesala avrupa konutlari 3 cok super olmali. Halbuki ordaki ornek daire standart bir daire. Artik daireler belli standartlarda yapiliyor. Hepsi hemen hemen birbirinin aynisi. Birde tebernus bey siz m2 fiati 1900-2000 araliginda fazla birsey beklememek lazim diye yazdiniz. Ben daireyi 331000 liraya aldim ( ankastler haric ) . kisaca ortalama bir hesap yapalim. herseyi toplu aldiklarinida goz onunde bulundurursak 2 banyo 6000 , mutfak 4000 , parkeler 2000 ( m2 yaklasik 10 lira ), ic kapilar 7 adet 500 liradan 3500 ( ebeveyn dahil ) , boya 1000, yer dosemeleri 1000, dis kapi 1000, PVC 8000 yaklasik olarak evin icine 30000 lira harcanmis . Bide kaba insaati var tabii ki. Ama gorulen o ki evin icine cok az para harcanmis ve herseyin hemen hemen standart disi ve en ucuzu alinmis. Belki daire basina 10000 lira daha fazla harcanmis olsa bu Ali beyin karinda belirgin bir dusmeye neden olmayacagi gibi alicilarda standart bir daireye sahip olacaklardi ( kimsenin Ali beyden cok luks bir daire beklentisi yok , Ancak yukarida saydgim ve icleri standart olculerde yapilmis olan bir beklentisi var . Gorsellerde de s tandartdaireye uygun resimler var . Bunlarin yapilmasi bizler icin yeterli . Cok kar etmektense insanlarin rizasini almak cok daha onemli diye dusunuyorum. Yukaridaki hesaplamalarim yanlissa bunlarida duzeltirseniz sevinirim . Saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2011 | 10:48 ahmet dogan 588 Kişi okudu

Slm hocam.gokturkle atasehiri kiyaslayan arkadaslara ufakbir kac

Soru

Slm hocam.gokturkle atasehiri kiyaslayan arkadaslara ufakbir kac bilgi vermek istiyorum.anadolu yakasinin en degerli bolgesi bagdat caddesine 3 km.kadikoye 9 km sahil yoluna 4 km.sagindan TEM otoyolu solundan E5 gecmekte.5 km2 lik cevrede sayisiz universite ozel okul ve alisverismerkezleri bulunmakta.merkezinde 5-10 adet ozel hastane bulunmaktadir.bu hastaneler anadolu yakasinin en gelismis hastaneleridir.simdi gokturk un havasindan bahsedenler aksam hic cam acmiyorlar heralde.TEM den gokturke giderken havadaki agir cop kokusuna ne demeli.bir yerden bir yere gitmek icin en az 15 km lik TEM baglantisini asmadan hicbir yere gidemiyorsunuz.en yakin merkez 20 km ..atasehirle -gokturk u degil levent-maslak bolgesini gokturk ile kurtkoy u yada sancaktepeyi kiyaslamak gerekir.sunu unutmayinki yeni bina guzel bina yada starbucks in olmasi bir yeri degerli kilmaz.beylikduzundede var bu yazdiklariniz ustelik deniz manzarali butun evler.arabasi olmayan biri gokturkte oturamaz.onemli olan tebernus hocanin dedigi gibi taleptir.zaten varyap-teknikyapi-agaoglu eger atasehirden cikmyorlarsa atasehir hala yukseliyr demektir.herkese iyi gunler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2011 | 11:22 yalin aksay 587 Kişi okudu

Ağaoğlu Maslak\'ta fiyatlar 1.5 milyon TL\'yi geçti!

Soru

Agaoglu My Home Maslak satısa cıktı. 800'e yakın daire olacak. Bilgi vermek istedim. Studyolar 41-105m2 202.000-438.000tl,1+1ler 59-117m2 274.000-487.000tl, 3+1ler 117-264m2 552.000-1.222.000tl. 2+1 ler ilgimi cekmedigi icin sormadım. 4+1ler de 351m2 dubleks 1,5 milyon TL uzerinde. Slmlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 17:30 Volkan Birsen 587 Kişi okudu