Sofistanbul
Merhaba Tebernüş bey, ben Sofistanbul projesinden 9 ay önce 2+1 95 m2 15 katlı bloğun 12.katından güney cephe , salonu otobana bakan , diğer odalarıda finans merkezi ve ormanlara bakan daireyi 3700 m2 si fiyattan almıştım, geçen gün firmadan arayıp dairemi istersem 4500 m2 fiyattan alabileceklerini söylediler , ben yatırım amaçlı almıştım , inşaat sene sonu teslim edilecek şimdimi vermek mantıklı yoksa inşaat bitiminde dahada primlenirmi , teşekkürler...
