tebernüş bey öncelikle iyi günler dilerim,soyak-tahincioğlu

Soru

tebernüş bey öncelikle iyi günler dilerim,soyak-tahincioğlu ortak projesi olan ADANA ALIŞVERİŞ MERKEZİ PROJESİ ile ilgileniyorum,şu anda ne aşamadadır sizin bir bilginiz varmıdır,saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2011 | 13:29 Kerim Şahin 588 Kişi okudu

tebernus bey tekrar merhaba ..dogru haklısınız 14.400 tl yapı

Soru

tebernus bey tekrar merhaba ..dogru haklısınız 14.400 tl yapıyor kıra gıderım. Evlıyım kırada oturuyorum özel sektörde 1.400 tl maasla calısıyorum..bıldıgınız uzere ozel sektor ne olacagı bellı degıl..ben ogrenmek ıstedıgım asıl sey yanı kredı kullanıp ukracıty den bu daıreyı almak benım ıcın kazanclımı olur...hem kredı odıycem hemde kıra, 2 sene zorlanıcam evı zamanında teslım alırsam kıra oder gıbı 3 yıl kredı odıycem..yanı bu 2 sene onemlı ..2012 de bu daıreyı 86 bıne alabılırmıyım..yada sunu sorayım kredıyle 1 daıre alıp hemen ıcınde mı oturmak daha mantıklı ..alıbey 2012 aralık dıyor bıde teslım etmıyım uzarsa yandı keten helvam...bı sahıbı olmak ıstıyorum sızce bu sıkıntı cekılmeye degermı..ıyı aksamlar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 20:14 Ayhan Altan 588 Kişi okudu

İnsanları bir firma konusunda uyarmak istiyorum.Kentvizyon İn

Soru

İnsanları bir firma konusunda uyarmak istiyorum.Kentvizyon İnşaat ve Kent Palas 2 Evlerinden uzak durun.. Merak ettim gittim. Bir gün önce telde dediğini ertesi gün yüzüne farklı söyleyen insanlar var. İnanın kendimden şüphe ettim sonrasında, beni bile inandıracaklar neredeyse. Akşam üzeri firma ile ilgili internette araştırırken şimdi yine sizin forumda yazılmış yorumlara rastladım. Keşke baştan okusaydımda gitmeseydim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ocak 2011 | 23:10 Necla Genç 587 Kişi okudu

Sevgili Tebernüş Bey,Malum haftasonu olunca atladık arabamıza

Soru

Sevgili Tebernüş Bey,Malum haftasonu olunca atladık arabamıza ve eşimle proje proje gezdik.İlk durağımız Ntowers ofsiydi.Daha geçen hafta uğradığımız fiyatları yaklaşık 10 bin tl daha zam yapmışlar.Lansman fiyatı ile şuanki fiyat farkı net 40 bin tl.Üstelik satış ofisinde danışmanlar hala ufo ile ısınıyor ). İkinci durak Han yapının İsthanbul evleriydi şuan ikinci etap yani daha yeni bölümünün satışını remax yapıyor ve internetteki sahibinden olan fiyatların üzerine en az 40 bin fazladan.Neyse ordan Önay ve Evivanın önünden geçtik fiyatlar uygun olduğundan ofisler oldukça yoğundu. E gelmişken Polat abinnin yerini de görelim dedik Ukra'nın satış ofisi ise iğne atsan yere düşmüyor cinsten..Aslında girmeyi düşünüyorduk ama hiç çekilmez diyerek vazgeçtik..Son durak Halkalı oldu, Elit City'nin yeri güzel dört yol ağzı ama fiyatları biraz uçuk geldi.Atakent 3 arsasına gözümüz takıldı yola ama daha satışa çıkmadan hakkında bu kadar fiyat spekülasyonu yapılan proje görmedim.Kesin ve net görüşüm şu ki Avrupa Konutlarını malesef biraz fazla abartıyorlar..Sadece işini düzgün yapıyor diyelim ama öyle üstün ve elitist projeleri yok.Neyse yavaş yavaş gezimizin sonuna geliyoruz..Yol üzerinde devasa dış blokları ile Sinpaş Bosphporus duruyor.İçini havadanemlak.tan sayenizde görmüştüm ama dışından gerçekten heyvetli ve görkemli bir proje..sitenin sadece dış duvarları bile inanılmaz yükseklikte.Ve elbette fiyatlar da öyle.Neyse Son durağımız İstanbul Lounge oldu.Beklediğimden çok çok iyi.En azından satış ofisine ilk girişte bir kalite hisse uyandırıyorlar Düzen açısından satış görevlileri de oldukça yetkin ve güleryüzlü işlerine hakim.Satış ofisi maketi ve görselleri ile etkileyici Konum ve projenin büyüklüğü beklediğimden daha çekici.Ancak fiyatları ilk lansmana göre yüzde 20 zamlanmış..Bu primli projeye yatırım açısında bizi düşündürdü.Ancak düşünmek koşuluyla ve favorim koşuluyla oradan ayrldık. Araçla mecburen Soyak'ın önünden geçiyorduk saat 7 oldu..Bir sona ona bakalım dedik Ancak Lounge'daki kalabalığa karşın Soyak ofisinde in cin top oynuyordu Hiç bir satış temsilcisini göremedik.Artık bunun yorumu da size ve okuyanlara kalsın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Aralık 2010 | 21:58 Barış Ayna 587 Kişi okudu

Merhaba Tebrnus bey,sorum şu;istanbulda arsa kalmadıgında evle

Soru

Merhaba Tebrnus bey,sorum şu;istanbulda arsa kalmadıgında evler şehir dısına tuzla yada beylıkduzune yapılıyor.Fakat hergun temden gecerken seyrantepeden hasdal vb ıkıtellıye kadar yolun karadenız tarafında bom boş yerler gozukuyor.Buraları kımındır?sit alan yada baska birsey mi?Niye oralara ev yapılmayıp mesela b.duzune yapılıyor yıllardır?Anlatmaya calıstıgım bolgeyı anlatabılmısımdır umarım.Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2010 | 11:11 mert basaran 588 Kişi okudu

Merhaba tebernüş bey benim sorum halkalı hakkında olacaktı g

Soru

Merhaba tebernüş bey benim sorum halkalı hakkında olacaktı geçene yıl halkalıda bir sel felaketi olmuştu ve emlak degerleri düşüşe geçmişti şuan sizin siteniz aracaılıgı ile takip ettigim kadarıyla tam tersi bir çıkış olmuş gibi gözüküyor tema projesi soyak,sinpaş,eroglu,artaş gibi firmalar büyük yerler almış gözüküyorlar benim bütçem konutbirik veya yan sitelerinden ev almayı düşünüyorum sizce kazançlı bir yatırım olurmu vede avm olacakmı halkalıda ilginizden dolayı teşekürederim ederim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2010 | 12:35 Ekrem GÜNER 588 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey,Eroğlu yapının halkalı projesiyle i

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey,Eroğlu yapının halkalı projesiyle ilgileniyoruz. Burada bazı bahçe katları bahçe teraslı... Çok güzel planlanmış, kendimize ait 14 metrekare bahçe terası, bir de 2 yaşında ufaklık olunca bize cazip geldi. Bahçe katında olmasına rağmen bahçe terası olması değer kazanmasında olumlu etki yapar mı? Yoksa üst katlarda mı baksak. Her ne kadar oturmak amaçlı alsak da ileride iyiprim yapması nı da isterim. Görüşünüz bizim için çok önemli. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2010 | 08:08 Barış Atmaca 587 Kişi okudu

tebernüş bey arkadaşın yazısını okudum dayanamadım alakas

Soru

tebernüş bey arkadaşın yazısını okudum dayanamadım alakasız ama ya ne güzel yer hakketten bodrum.bakın ben her yıl st tropez ve güney fransa ve italyaya giderim sizi temin ederim daha gitmiycem bodruma ilk gidişim ve aşık oldum özellikle bodrum marina cad türkbükü yalıkavak ve gündoğan,olağan üstü deniz yeşil doğa ve kaliteli insanlar pes dedim şimdi yalıkavak yada gündoğanda villa bakıyoruz bodrum marina da ev yok olanda astronomik.sorum ise nasıl olurda bodrum st tropez miami maldivler kadar tanıtamamışız acaba suçu türkiyede olmasımı.teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Ağustos 2010 | 16:01 adem dağıstanlı 588 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Sinpaş İstanbul Saraylar'ından 153 m2

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Sinpaş İstanbul Saraylar'ından 153 m2 brüt 375.000 TL fiyatlı bahçe katı bir daire için kapora yatırdım. Planlanan teslim tarihi Eylül 2012. Ayrıca daireler dekorasyonsuz teslim edildiği için yaklaşık 30.000 TL ekstra masraf yapılması gerekiyor. Fiyat Halkalı için biraz yüksek belki ama sitenin yapısı çok güzel planlanmış. Proje ve fiyat hakkındaki görüşünüz nedir acaba? Bir de Sinpaş projeyi zamanında bitirip teslim eder mi sizce? Şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2010 | 02:10 Engin Canlı 587 Kişi okudu

İYİ GÜNLER...KAYIVALİDEMİN 1975 YILINDA ALDIĞI BAŞAKŞEHİ

Soru

İYİ GÜNLER...KAYIVALİDEMİN 1975 YILINDA ALDIĞI BAŞAKŞEHİR ALTINŞEHİR OSMANLI CADDESİ ÜZERİNDE 320 METREKARELİK BİR ARSASI VAR...BU SENE ÖDEDİĞİ VERGİYE GÖRE ARSANIN RAYİÇ DEĞERİ 175-180.000 TL CİVARINDA...ARSANIN GERÇEK DEĞERİ BUMUDUR...SATIŞ KONUSUNDA BİR TAVSİYENİZ VAR MI? TEŞEKKÜRLER....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2010 | 21:51 HAKAN TÜRKELİ 588 Kişi okudu