Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmesi Feshi
15 Ağustos 2014 tarihinde, müteahhit ile noter huzurunda kat karşılığı inşaat sözleşmesi imzaladık. Bu sözleşmeye göre her katta 1 bağımsız bölüm olmak üzere 1 Bodrum + Zemin + Normal Kat olma koşuluyla şart koştuk. 1. ve 2. normal katlar bizim, geri kalan kat ve daireler müteahhitin. Fakat aradan 1 sene geçmesine rağmen inşaata başlanmadığı gibi müteahhit hergün arayıp baskı yaparak kendisine ait 3. ve 4. normal katları çift daire yapmak istediğini söylüyor biz ise izin vermiyoruz sözleşmede ne dendi ise o diyoruz. Sözleşme tarihimiz 15 Ekim 2015 te doluyor. BU KONUDA HAKKIMIZ NEDİR VE KENDİ KATLARINI ÇİFT DAİRE YAPMASINA İZİN VERELİM Mİ? BİZ İSTEMİYORUZ.TEK TARAFLI FESİH HAKKIMIZ VAR MI?
