atasehir dumankaya flex in bulundugu bolge tac spor tarafı orada

Soru

atasehir dumankaya flex in bulundugu bolge tac spor tarafı orada buyuk hareketlenme var ve ufak caplı bir kentsel donusum var.ozellikle son 10 senede erguvan insaat ın onderliginde orası ufak caplı ama kaliteli projeler le tekrar yapılanıyor.son 2 senedede dundar insaat geldi bolgeye.atasehir evlendirme dairesi gibi buyuk projeler yapım asamasında...fakat buna ragmen bir serifali kadar primlenemedi o bolge.siz bunu neye baglarsınız.sizce finansmerkezi olustugu zaman atasehirin her yeri belli bir noktaya gelirmi?su an m2 fiyatları serifali de 3500 tacsporda 2500(kurtkoy de bile tacspor fıyatlarında konut var neredeyse)bana sorarsanız serifali kadar icice bogucu binalara o m2 fiyatlarını vermek yurek ister...kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2011 | 22:47 sami yelken 575 Kişi okudu

iyi günler.kredi ile birlikte 250 bin iiram var ataşehirden ev

Soru

iyi günler.kredi ile birlikte 250 bin iiram var ataşehirden ev almak istiyorum alabilirmiyim.2.sorum ataşehir olmazsa sizce şerif alinin hangi tarafı oturmak için daha iyi 3.sorum bana yukarı dudulludanda bulvar üzeri, helenyum parka komşu olan daire önerdiler orayıda çok beğendim ancak bölge olarak ve gelişimi açısından fikrinizi öğrenmek isterim alırsam pişman olurmuyum o bölge için ne dersiniz?İyiki varsınız sayenizde bilmediklerimizi öğreniyoruz.Sağolun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Mayıs 2011 | 12:15 aslı deniz 576 Kişi okudu

iyi geceler, kusura bakmayın ama ihlas zihniyeti satış işinde

Soru

iyi geceler, kusura bakmayın ama ihlas zihniyeti satış işinde saçmaladı diye ıspartakule bölgesine tavır almanızı talihsiz buluyorum, orada iyi firmalar da var, avrupa konutları var 1 seneye yakin oldu yüzde 10-15 zam yapti, agaoglu var reelde 1 senede satip yüzde 40 kazanan var. O zaman ayni avrupa konutları atakent3 te 2 günde yüzde 20 zam yaptı diye (benim elimde aynı hafta aldığım 3 farklı liste mevcut) halkali da tü kaka, istwest de oyle, MOİ de oyle. firmalara olan tavrınızı bölgelere yansıtmayın ya da yapıyosanız mesela atakent3 için halkalıya da yapın tutarlı olsun. bizimevlerden hiç de memnun değilim ve artık fazlasını görmeye tahammülüm yok o ayrı.. bu arada yeni kurulan sitelerin internet forumlarında yatırımcılar size tutarsızlık başta olmak uzere fena sallıyor bilginiz olsun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 23:33 yilmaz taseren 576 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Bedri GÜLMEN Beyin 11 Nisan 2011 pazarte

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Bedri GÜLMEN Beyin 11 Nisan 2011 pazartesi saat 2146'da size sorduğu soruya cevap vermek istedim. 177 bin TL liste fiyatı olan 2+1 dairemiz %75'i banka kredisi kalanı peşin ya da tamamı peşin olması durumunda %6 indirim içermektedir. Projemizde net vaadimiz % 25 prim garantisi değil daha satın alırken fazladan ödeme yapmama avantajıdır. Çünkü projemizde dairelerin brüt alanı; sığınak, sosyal tesis, havuz, peyzaj, otopark payarı hadil edilmeden fiyatlandırıldığı için müşterilerimiz fazladan ödeme yapmak zorunda kalmazlar. Saygılarımla, Şafak Bamyacıoğlu - Satış Müdürü - Modakent Çekmeköy

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2011 | 11:29 Şafak Bamyacıoğlu 576 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba sitenizi beğeni ile takip ediyorum ve ba

Soru

tebernüş bey merhaba sitenizi beğeni ile takip ediyorum ve başarılar dşlerim,benim sorum şu olacak ıspartakule bölgesini takip ediyorsanız ağaaoğlu ve bizimevlerin önüne yakında bir alışveriş merkezi yapılacakmış nasıl bir alışveriş merkezi olacak kim yapacak ve ne zaman tamamlanacak oradaki iş yerleri satılacakmı bilgi verirseniz sevinirim şimdiden cevabınız için teşekkür ederim başaraılar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2011 | 20:54 selim koca 575 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba. Ben Fikirtepe deki kentsel dönüşüm ko

Soru

tebernüş bey merhaba. Ben Fikirtepe deki kentsel dönüşüm konusunda bilgi edinmek istiyorum. İnşaatlar ne zaman başlayacak Çünkü bende fikirtepeden bir ev sahibi olmak istiyorum. çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mart 2011 | 19:07 dilek öz 575 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,Benimde Tuzla Orhanlıda kamulaştırma

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,Benimde Tuzla Orhanlıda kamulaştırma şerhi konmuş bir arsam varTaşınmaza kamulaştırma şerhi konması mealen ,ey özel sektör buradan artık size hayır yok demekken.Yine Kamulaştırma şerhi konmuş bir taşınmazın ,şerh konduktan sonrada satılabilmesinde bir mani olmaması, şerh konmuş taşınmaza yatırımcı müşteri gelmeyeceğine göre, mealen; rantçılara satabilirsiniz bizce bir mahzur yoktur demekken.Tapulara kamulaştırma şerhi konması Kasım 2010 .Kasım'ın sonuydu ama, hadi onu saymayalım. şu an Mart 2011 e girdiğimize göre ,üç ay geçmiş.daha kaç ay geçeceğine dair somut bir bilgi yok.TOKİ kamulaştırma yapacağını bizle beraber öğrendiyse bile ,Üç aydır değer tespit komisyonu kurulup ta taşınmazların değer tespitleri yapılmamış. atla deve değil kurumun kendi değer tespiti en nihayetinde, beğenmeyen olursa değer tespiti için mahkemeye gider zaten.Sizin bildiğiniz Erdoğan Bayraktarın fırsatçılara göz açtırmayacağını belirtmişsiniz. (Demir Önder Bey'in sorusuna verdiğiniz cevap)Bugün itibariyle TOKİ 'ye gidip ben pazarlık da yapmayacağım , ne fiyat veriyorsanız kabulum yeterki ne takdir ettiyseniz onu verin de deseniz, TOKİ sizi elleri boş gönderecektir.Rantçıya satmak serbest.Sizin bildiğiniz Erdoğan Bayraktar ın fırsatçılara göz açtırmayacağını belirtmişsiniz ama.Ben topluyorum öyle çıkmıyor.Değerli yorumlarını rica ederiz¦Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 18:09 Serkan KANLI 576 Kişi okudu

merhabalar... Bizim Çengelköy güzeltepede 30-35 yıllık eski

Soru

merhabalar... Bizim Çengelköy güzeltepede 30-35 yıllık eski bir evimiz var.Hisse tapulu.Belediyede 2 kat görünüyor.2 elektrik ve 2 su sayacı mevcut.Acaba tadilat izni alıp yaptırabilirmiyiz. Yoksa imar için beklemeliyiz.Bu konuda fikir verebilirseniz çok sevinirim. teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Şubat 2011 | 13:35 RUKIYE MERT 576 Kişi okudu