Fiyaka Esenşehir daire sahibiyim. Fikret İnan Bey\\\'in gerçek

Soru

Fiyaka Esenşehir daire sahibiyim. Fikret İnan Bey\'in gerçekten işini dürüst yapan biri olduğuna inanmak istiyorum ama Kasım 2010 teslimi olarak lanse edilen bir proje hakkında tarafıma en ufak bir bilgi dahi verilme nezaketinde bulunulmamıştır. Fiyapı\'dan ricam lütfen müşterilerinizi üzmeyin ki insanlar size güvenmeye devam etsinler. Sözleşmede verdiğiniz kira ödeme sorumluluğunuzu yerine getirirseniz bu konuda bir adım atmış olursunuz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2011 | 17:17 Volkan AKGÜL 576 Kişi okudu

Sayın Kireççi Merhaba,Benim sorum şu an için reklamlarını

Soru

Sayın Kireççi Merhaba,Benim sorum şu an için reklamlarını yeni görmeye başladığımız Kristal Şehir. Yer ve konum olarak bence mükemmel bir yer.. Ama fiyatlara baktığım zaman şehrin dışında kalan Ispartakule'deki evlerde fiyat olarak sanki daha uygun geldi bana... Bununla ilgili çekingelerim var... Beylikdüzü'nde oturan biri olarak buradan dışarı çıkmak istemiyorum.. Görüntü hoşuma gitti, ama herşey görüntü değil tabii.. Ayrıca proje 36 ay sonra teslim olacakmış sanırım. Uzun bir sğre değil mi acaba... Bu proje hakkında beni detaylı olarak bilgilendirebilirseniz çok ama çok sevinirim. Şimdiden Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2011 | 16:46 Kadir Öztürk 576 Kişi okudu

Tebernüş bey selamlar...bugün istanbul loft adlı projenin sat

Soru

Tebernüş bey selamlar...bugün istanbul loft adlı projenin satış ofisine uğradım...Bana daha önceden size yazdığım basın ekspres yolundaki marina projesi ile ilgili bir gazete haberi ve bir resim gçsterdiler...Tır garajlarının kaldırılması ve buranın marina olması gerçekleşecek galiba ))) ...İstanbul loft'da gördüğüm kadarı ile iddialı bir proje...bir beklenti olmadan bu bölge için böyle bir projeye başlayacaklarını tahmin etmem...Bu konuda siz ne düşünürsünüz merak ediyorum....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Ocak 2011 | 20:56 sefa eşki 575 Kişi okudu

tebernüş bey vakit buldukça forumunuzu piyasadaki insanların

Soru

tebernüş bey vakit buldukça forumunuzu piyasadaki insanların beklentileri anlayabilmek için okuyorum bazı arkadaşlar yeni konut projelerine öyle atlıyorlar ki özellikle halkalı bahçeşehir kurtköy kartal gibi sanki son fırsat bi daha sanki o bölgede konut yapılmaycakmış gibi bugün zorlu projesinden ev almak için uğraşan birini anlayabilirim. ama dediğim lokasyonlarda fırsatlar bitmez ondan arkadaşlara tavsiyem zorla kazandığınız kuruşlarla gidip patronları daha zengin yapmayın halkalıda metrakere fiyatlarını 3000e getirdiler anlaşılır gibi değil geçenlerde özel bankaların birinin genel müdürlüğünde çalışan bir arkdaşımla konuşuyorum halkalı bölgesinde balon olduğunu düşünüyorlar o bölgede fiyatlarda bir miktar geri gelmesini beklıyorlar. bankalar konut kredileri faiz oranlarında artışa geçmeye başladı 10 yıllık faiz oranları 0,85-0,90 bandına kadar yükselecek. gayrimenkul konusunun üstadı sizsiniz olayları ben mi yanlış yorumluyorum acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ocak 2011 | 21:06 recep gökmen 575 Kişi okudu

Merhaba, Bugun eltes gold u gezdim 210-230 bin tl aralığında i

Soru

Merhaba, Bugun eltes gold u gezdim 210-230 bin tl aralığında iki daire begendim. Daha önce alice village, simplicity, meritlife ve sinpaş aqua city 2010 projelerinide gezdim. eltes oturmuş iyi görünüyor, projenin geleceği ve diğer seçenekler konusunda ne düşünüyorsunuz nereden ev almalıyım sizce eltes goldda kolay kiracı bulabilirmiyiz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2011 | 18:19 ali rıza serdiven 576 Kişi okudu

Almondhillle ilgili yazıları okuyorumda bende daha bir hafta ö

Soru

Almondhillle ilgili yazıları okuyorumda bende daha bir hafta önce 3.kez gidip baktım.gerçekten lokasyon olarak mükemmel bir proje tabi buna görede fiyatlar yüksek gibi görünsede emsallerine göre ucuz.bitmiş hazır bir proje en büyük avantajları o.hatta arkadaşım almondhill ve akasyaya bağlanacak yol projelerini gösterdi onlarda bittikten sonra fiyatlar eminim çok daha yükselecektir.inşallah kredi işini halledersem bende 237 m2 abell tip bir daire için görüşüyorum .inşallah kısmet olur..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2010 | 14:21 zeki arpacıoğlu 575 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba, gazetedeki yazılarınızı uzun süredir

Soru

Tebernüş Bey merhaba, gazetedeki yazılarınızı uzun süredir takip ediyorum. Bana yardımcı olabileceğinizi düşündüm. Emlak konusunda Türkiye'de bu çizgide tek gazetecisiniz. Benim elimde 350 bin tl gibi bir para var ve yatırım düşünüyorum. Şu anda Mashattan kooperatif 1+1 ve Levent Life 1+1 ve Bomonti Elysium Ofton 1+1 arasında kalmış durumdayım. Hangisine yatırım yapabileceğime nasıl karar vermeliyim. Bilgilendirirseniz sevinirim. Bir emlakçı bana "m2'si 3000 dolardan fazla ödüyorsan birşey kazanamazsın" dedi. Bu sizce ne kadar doğru? Ve siz bu seçeneklerden hangisini tavsiye edersiniz? Başka bir projeye bakmamı tavsiye edermisiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 19:27 Alpay Sarili 576 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey daha öncede size Fatih İnşaat White Cit

Soru

Merhaba Tebernüş bey daha öncede size Fatih İnşaat White City Maltepe proje resimlerini çekmeniz ile ilgili olarak ricada bulunmuştum. Maltepe bölgesinde sürekli olarak yeni resimler yayınlıyorsunuz fakat bu proje ile ilgili olarak resimlere yer vermediniz. Bunun ayrı bir sebebi varmıdır yoksa yoğunluktan dolayımı olmuyor. Eyer sizin içinde bir sakıncası yoksa yurt dışında olmamdan dolayı projenin son halini çok merak ediyorum rica etsem bir dahaki bu bölgede uçuşunuzda bu projeden de görüntüler alabilirmisini. Şimdiden teşekkürler Gamze Güzel

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 11:43 Gamze GÜZEL 576 Kişi okudu

tebernüş bey,1+1 dairelerin kira çarpanı bakımından değerl

Soru

tebernüş bey,1+1 dairelerin kira çarpanı bakımından değerlendirildiğinde iyi yatırım olduğunu görüyoruz,ancak son dönemdeki muazzam arz,kira rakamlarını aşağıya yöneltmeyecek midir?yoksa hala arz açığı olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2010 | 18:46 mehmet aslan 576 Kişi okudu

Merhaba, sizi düzenli olarak takip etmeye çalışıyorum. Konut

Soru

Merhaba, sizi düzenli olarak takip etmeye çalışıyorum. Konut fiyatlarının ederinden yüksek olduğu konusuna genelde evlilik çok nitelikli konut az gibi argümanlarla cevap veriyorsunuz.Yakın tarihte konut fiyatlarının belirli bir periyot balon vasfına bürünerek yükselmemesi pek görülmemiş bir durum. Japonyada amerikada dubaide ispanya da en son olarakta irlanda da konut balonu patladı, istesekte istemesekte konut balonumuz bizimde olacak. Soru şu an içinde miyiz. Bence değiliz ama farkedemeyeceğimiz kadar hızlı gireceğiz ve ağır bedeller ödeyeceğiz.Özel sektör çalışanlarının haytlarının 10 yılını bir ev için ipotek etmeleri gerçekten çok korkunç bir durum ve balon patladığında, hem işlerini kaybedecekler hem de konutları değer kaybedecek sermayesini kurtarmayacak...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2010 | 17:58 Hakan Yılmaz 576 Kişi okudu