ispar

Soru

Merhaba Tebernüs bey,ben Ispar is merkezinin gelecegini merak ediyorum.Acaba orada bir gelisme olurmu? Tesekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2013 | 22:41 Abdullah Özüberk 574 Kişi okudu

almira rezidans

Soru

merhabalar almiradan 1 adet 3+1 daire aldım ve daireler neredeyse bitti buraya kadar sorun yok asıl sorun tapu yok bununla ilgili bilginiz varmı acaba bana bu konuda yadımcı olursanız cok sevinirim biz hiçbir yerden bilgi alamıyoruz her seferinde elimiz boş kalıyor

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Nisan 2013 | 09:28 gökhan yıldırım 574 Kişi okudu

Yatirim Arsayami Konutami

Soru

sayin Kireçci Benim esen yurtta 180 metrekare arsam var.merkezi yerde 230 bin nakitim var karar vermekte zorlaniyorum konut projelerinden konutmu alayim yoksa kendi arsama insaatami basliyayim insaata baslarsam elimdeki nakitlen nekadarini basaririm

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mart 2013 | 12:01 aydin apaydin 574 Kişi okudu

arsa

Soru

serdar bey merhaba.ÖNCELİKLE BİLGİNİN EN ÇOK PARA ETTİĞİ BİR ZAMANADA BU KADAR BİLGİYİ BEDAVA PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN HERKES ADINA TEŞEKKÜR ETMEK İSTİYORUM. ATA SANAYİ DİBİNDE K.ÇİĞLİ MAH.DE TERKLERİ YAPILMADAN 153M2 TERKLİ 132 M2 ARSAM VAR. ŞIRNAK'TA GÖREVLİ OLDUĞUMDAN ARAŞTIRMA YAPAMADIM.2 KAT İMARI OLAN ARSAMI SATMAK İSTİYORUM ANCAK NE KADAR OLABİLECEĞİNİ BİLMİYORUM.ELDE TUTMAK MI YOKSA SATMAK MI DAHA UYGUN.CEVABINIZ SATMAKSA 100-120 BİN TL PAHALIMI UCUZMU. SAYGILARIMLA

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2013 | 20:57 mustafa yıldız 573 Kişi okudu

arnavutkoyde yatırım ?

Soru

arnavutkoyde uzun vadelı yatırım yapabilecegim dusuk butcelı tarla almak istiyorum nerden almalıyım ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Aralık 2012 | 00:00 abdullah ozveren 573 Kişi okudu

Ispartakule ev secimi 2

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Önceki soruma hızlı cevabınız için teşekkürler. Konut nasıl alınır yazınızı tekrar okudum. Oturum amaçlı ev almak istiyoruz, hemen teslim Olimpos sitesi bize cazip geliyor. Kıyaslama için Unikonutu sormuştum, Unikonuttan vazgeçtik. Son durumda aşağıdaki alternatiflerden hangisi daha mantıklıdır. 1-) Olimpos 147 m2 275.000 TL 10. kat GD cephe m2f: 1.875 TL 2-) Olimpos 130 m2 240.000 TL 8. kat KD cephe m2f: 1.846 TL 3-) Olimpos 176 m2 275.000 TL 14. kat GB cephe m2f: 1.562 TL. Eşim ve ben Ispartakuleyi seviyoruz. Ispartakulenin geleceğini nasıl görüyorsunuz.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2012 | 13:52 Ömer Bodur 574 Kişi okudu

İnnovia Ispartakule

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, İyi çalışmalar dilerim. Yaklaşık 2 hafta önce İnnovia ıspartakule projesinden Brüt 103 m2, Net 74,8 m2 12. Kat Kuzey Doğu Cephesinden 224000 TL ye ev aldık. Ödeme şekli ise 50000 TL peşin,1 sene sonra Aralık ayında 24000 TL,2. senenin Aralık ayında 44792 TL ve Ayda 2173 TL olmak üzere 48 ay taksit olacak. Bu daireyi oturum amaclıdan ziyade yatırım amaclı düşünüyoruz. Sizce 5 sene içerisinde söz konusu yerin prim durumu ne olur? Ayrıca 3. Köprünün ve devamındaki yolların yapılmasında TEM trafiğinde ne gibi değişiklikler olur? Bu yolların yapılması ıspartakulede prim avantajı doğurur mu? Şimdiden teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Aralık 2012 | 05:31 Cem AKARTUNA 573 Kişi okudu

Ne zaman kentsel donusum olacak ??

Soru

Kurtçimento yolu lalecık sokakta oturan bır mahalle mülk sahibiyim. Hisseli tabu oldugumuz ıcın bıze dogalgaz verılmıyor , sobalı evde yasıyoruz kentsel donusum bıze ne zaman gelecek buyuk sehırden yıkım ıznı ımzalanmıstır dıye duyumlar var ne kadar dogru bılmıyoruz , ama kentsel donusum hısselı tabu oldugu ıcın bıze yararı olur mu ? sorumu cevaplarsanız çok sevinirim iyi günler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2012 | 10:33 Mesut Çeçen 573 Kişi okudu

Libadiye

Soru

Merhaba libadiye caddesinde yatirim yapmak orta vadede karlimidir

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2012 | 21:22 Filiz kaynak 573 Kişi okudu

rami toptancılar çarşısı

Soru

merhaba tebernüş kireçci bey rami toptancılar şarşısı kaya şehire taşınacak diyorlar ama hiç bi falyet ortada yo bu bi dedikadumu olursada nezaman olur bilgilendirirseniz sevinirim ii gunler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2012 | 15:28 ademtari 574 Kişi okudu