Merhaba tebernüş bey, daha öncede sorulmuş ama projeden bilg

Soru

Merhaba tebernüş bey, daha öncede sorulmuş ama projeden bilgim yok demişssiniz(bak.sorumehmet gören-18 nisan).Sorum şu beylikdüzü real arkasında şu an proje halinde olan marmarapark avm karşısında yapılacak olan 738 ada 4 parseldeki inşaat ile ilgili. Projeyi zannedersem miran yapı(nuri can çelebi) üstlenmiş.Brüt 110 metrekare daire 75bin lira. Bu konuda fikriniz nedir? Yatırım amaçlı almayı düşünüyorum. Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mayıs 2011 | 19:16 Ramazan Kurtköy 573 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey. Öncelikle bizi aydınlattığınız içi

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Öncelikle bizi aydınlattığınız için teşekkür ediyorum. Tarla ve arazi sorularını ve cevaplarınızı okuyorum. Bende silivri tarafında arazi almayı planlıyordum 12ay öncesine kadar,çok araştırdım ama satılık olan arazilerin sorunlu bölgeler olduğunun farkına vardım. İyi bölgeleri kimse satmıyor.Sel gelen bölgeleri filan satıyorlar ve çok para istiyorlar.2B ile ilgili kanun düzenlemeleri çıktı ,çalışmalar yapılıyor ve istanbulda bir deprem gerçeği var. Bence kentsel dönüşüm ile kadıköy,üsküdar,erenköy,göztepe,bostancı gibi eski ilçeler yıkılıp tekrar kurulacak. Buralar daha kıymetli olacak.Yeni anayasa ile böyle birşey olursa 2b ve buradaki araziler istanbulun 25 senelik konut talebini karşılayabilir mi?. Yada kaç senelik konut talebini karşılar?Buralar dururken kim silivriye gider?O sıcağı,düz ovayı,kumlu toprağı kim tercih eder? Silivriden pahalı fiyatlarla arazi alanlar pişman olacaklar mı? Mutlu olanlar sadece emlakçılar ve tarlaları parselleyip yolları bile arsalar satılsın diye kendileri yapan ,park yapan, belediye gibi çalışan harita mühendisleri mi olacak?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2011 | 16:24 FATİH KARTCI 573 Kişi okudu

Tebernus bey merhaba. Istwest projesinde 2+1 ve 1+1 ler neredeyse

Soru

Tebernus bey merhaba. Istwest projesinde 2+1 ve 1+1 ler neredeyse tukenmis. 4+1, 10. kat havuz manzarali 209 m2 bir daire icin bugun verdikleri fiyat 821.000. Sizce Istwest bu fiyatlardan hala yatirim yapmaya uygun mu, bu dairenin 2. elde satisi bu fiyatin altini gorur mu? Tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 18:14 Adnan Aksoy 573 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,DAP Burgu kulelerinden 9. katta şehir man

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,DAP Burgu kulelerinden 9. katta şehir manzaralı 1+1(67 m2) aldık 255bin TL ve %30'dan daha fazla peşinat verdiğimden dolayı geri kalanı da 36 aya vadesiz olarak böldüler. Aslında prim yapması durumunda otomatik olarak kazançlı çıkacağım bir satın alma oldu.Ama buradaki konsept nasıl olacak açıkçası şimdi birazda merakta kaldım. Satış ofisinde şunu biliyorum Cumartesi gittiğimde 6.kat 244bine daire varken Pazartesi bu satılmıştı.. Bu kadar hızlı satıyorlar ise ya bu satışçıların başarısı ya da gerçekten tuacak bir proje.bunu almadan önce Elit Perla Palas'a da gittim. Orası da 6 ay gibi bir süre öncesinde satışa çıkmasına rağmen tüm daireler satılmış durumda. Sizin görüşleriniz nedir DAP Burgu ile ilgili? tüm yorumlarda yatırım olarak düşünülüyorsa 1+1 alın dediğinizi düşündüğümden 1+1 olarak karar kıldık.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2011 | 08:47 Hakan AYDIN 573 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Şerifali\'de kapalı açık otoparkı, ha

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Şerifali'de kapalı açık otoparkı, havuzu, spor alanları, çocuk parkı vb. bulunan tek binada 150 m2 3+1 bir daire satın almayı düşünüyoruz. 300 bin tl isteniyor. Daire daha yeni ve şu anki kira getirisi 1200 TL 11. katta ve manzarası güzel önü gayet açık. Tavsiye eder misiniz? Bir çok yönü hoşumuza gitti ancak çok merkezi ve gelişmiş gelmedi. Şerifalinin geleceğini nasıl görüyorsunuz? İyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2011 | 22:59 Gül Yiğitoğlu 574 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba sitenizi beğeni ile takip ediyorum ve ba

Soru

tebernüş bey merhaba sitenizi beğeni ile takip ediyorum ve başarılar dşlerim,benim sorum şu olacak ıspartakule bölgesini takip ediyorsanız ağaaoğlu ve bizimevlerin önüne yakında bir alışveriş merkezi yapılacakmış nasıl bir alışveriş merkezi olacak kim yapacak ve ne zaman tamamlanacak oradaki iş yerleri satılacakmı bilgi verirseniz sevinirim şimdiden cevabınız için teşekkür ederim başaraılar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2011 | 20:54 selim koca 574 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Sitenizi bir müdavimi olarak ev alma sür

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Sitenizi bir müdavimi olarak ev alma sürecim boyunca ki yaklaşık 1 yıl araştırdıktan sonra karar verebildim sizin tavisyelerinizi de hesaba katarak geçtiğimiz hafta Ispartakule Koza Sitesinden (yola yakın etap) yatırım amaçlı 1+1 daire satın aldım (73 m2).Bugün sitenize baktığımda Ispartakule ile ilgili bir projeden bahsediyorsunuz bu oldukça sevindirici bir gelişme ama umarım bu AVM olmaz,evet bölgede alışveriş yapacak bir alan eksikliği aşikar ama daha kompakt yapıda bir merkez iş görebilir kanısındayım zaten yakın zamanda Akbatı,Mall of Istanbul gibi devasa alışveriş merkezleri bölgede yapılmaya başlayacak evet otomobil ile bile 20 dakkika sürecek bu mesafeler yakın sayılmaz ama bölgeden AVM den ziyade umarım ofis blokları olan bir merkez inşa edilir,yada İstanbul Üniversitesi Beyazıt kampüsü bölgeye taşınıp Toki ile takas yapılabilir,Beyazıttaki binada otel kompleksi yapılabilir,özel bir hastane inşası da oldukça değer katan bir çalışma olacaktır. Bence bölgenin prim yapması açısından AVM den ziyade ofisplaza,hastane ve üniversite çok daha etkili olacaktır. AVM ile ilgili olarak Halkalıda bitecek olan Marmaray Temapark'a ulaşıp burdan Mall of Istanbul ve Ağaoğlu Ayazmanın altından geçerek Ispartakuleye ulaşabilir ve burdan Hadımköy yönünde devame eder ve Almanyadakiler gibi Banhoff benzeri metro istasyonu inşa edilebilir burada bu hat ve tem boyunca uzayacak kuzey metro hattı hatta Bağcılar İkitelli metrosunun kolu uzanıp buraya bir merkez durak olarak kullanabilirler bu yerlatındaki devasa istasyon içinde de günlük alışveriş için dükkanlar inşa edilebilir.AVM bölge için elbette çok öenmli ama müjdeniz umarım bir ofis kompleksihastaneüniversite olacaktır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mart 2011 | 18:21 Emre Özkan 574 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey,Benimde Tuzla Orhanlıda kamulaştırma

Soru

Selamlar Tebernüş Bey,Benimde Tuzla Orhanlıda kamulaştırma şerhi konmuş bir arsam varTaşınmaza kamulaştırma şerhi konması mealen ,ey özel sektör buradan artık size hayır yok demekken.Yine Kamulaştırma şerhi konmuş bir taşınmazın ,şerh konduktan sonrada satılabilmesinde bir mani olmaması, şerh konmuş taşınmaza yatırımcı müşteri gelmeyeceğine göre, mealen; rantçılara satabilirsiniz bizce bir mahzur yoktur demekken.Tapulara kamulaştırma şerhi konması Kasım 2010 .Kasım'ın sonuydu ama, hadi onu saymayalım. şu an Mart 2011 e girdiğimize göre ,üç ay geçmiş.daha kaç ay geçeceğine dair somut bir bilgi yok.TOKİ kamulaştırma yapacağını bizle beraber öğrendiyse bile ,Üç aydır değer tespit komisyonu kurulup ta taşınmazların değer tespitleri yapılmamış. atla deve değil kurumun kendi değer tespiti en nihayetinde, beğenmeyen olursa değer tespiti için mahkemeye gider zaten.Sizin bildiğiniz Erdoğan Bayraktarın fırsatçılara göz açtırmayacağını belirtmişsiniz. (Demir Önder Bey'in sorusuna verdiğiniz cevap)Bugün itibariyle TOKİ 'ye gidip ben pazarlık da yapmayacağım , ne fiyat veriyorsanız kabulum yeterki ne takdir ettiyseniz onu verin de deseniz, TOKİ sizi elleri boş gönderecektir.Rantçıya satmak serbest.Sizin bildiğiniz Erdoğan Bayraktar ın fırsatçılara göz açtırmayacağını belirtmişsiniz ama.Ben topluyorum öyle çıkmıyor.Değerli yorumlarını rica ederiz¦Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 18:09 Serkan KANLI 573 Kişi okudu

bu dönem(2011 Şubat sonu) konut kredi oranları ve emlak fiyatl

Soru

bu dönem(2011 Şubat sonu) konut kredi oranları ve emlak fiyatları açısından değerlendirildiğinde ev almak için uygun bir dönem mi?Ataşehir küçükbakkalköyle Polat güneyçamda bir daire için niyetimiz var 270.000 tl diyor beklemeli miyiz? ileri ki dönemler hakkındaki öngörünüzü merak ediyorum.saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 20:10 emre karatepe 573 Kişi okudu