İyi günler fi life dan 1+1 54 metre kare ev aldım ancak ekonom

Soru

İyi günler fi life dan 1+1 54 metre kare ev aldım ancak ekonomik durumum ailem kalabalık olduğu için biraz sallantıda ev hariç tapu masrafı belediye giderleri vs. toplamda ne kadara mal olur fi yapıya sorduğumda tutarsız oluyor cevapları sizin bir bilginiz var mı acaba... teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 15:33 SADIK GÜNERİ 565 Kişi okudu

İlginiz için çok teşekkür ederim, konuyu devam ettirmek içi

Soru

İlginiz için çok teşekkür ederim, konuyu devam ettirmek için bu şekilde eski mesajları devam ettiriyorum, inşallah sıkıntı olmaz.Şu anda yapılan inşaatta balkonlar küçük 2,85 m2 civarında, 1 ve 2. etaptakinde 4,20 m2.İşin kötü tarafıda satış yaparlarken tıpa tıp aynı olacak demeleri.Ana sayfalarındaki garden city III ile ilgili resimleride aldatıcı.- 19 Mayıs 2011, Perşembe 104919 -Tebernüş Kireçci Merhaba... Tamer Bey ile görüştüm... Söylediğinize çok şaşırdı... Aynı kalıpları kullanıyoruz... "Balkonun küçük olması mümkün değil" dedi...Fatih ÇETİN Merhaba Tebernüş bey, Garden city 3. etaptan 2+1 (122m2) daire almıştım. aldığım zaman dairelerin 1 ve 2. etaptakiler gibi olacağı söylenmişti. Hatta tıpa tıp aynı olacağını soylediler. Fakat geçenlerde gezmeye gittiğimde balkonlarını küçülttüklerini gördüm.Tamer bey e sorma fırsatınız olurmu neden boyle bir şey yapmışlar. Proje resimlerinde olsun, ozyurtlar ana sayfasına koydukları resimde olsun, 3.etap balkonları 1 le 2 deki gibi gozukuyor, fakat inşaata bakıldıgında balkonlar cok kücük bırakılmış.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2011 | 23:54 Fatih ÇETİN 565 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar. Diğer projelerede bu kadar vakit ayı

Soru

Tebernüş bey merhabalar. Diğer projelerede bu kadar vakit ayırıyor ve yorumlar yapıyormusunuz bilemiyorum ama Nish Adalar ile ilgili bizlerin meraklarını gideriyorsunuz, sizi okadar benimsedikki ve bu proje ile ilişkilendirdikki aramızda size Tebernish Kireçci demeye bile başladık, kusurumuza bakmayın ) Yorumları okudum, son yorumlara baktığımda havuzun büyük olma meselesi var bu konuda bencede bu kadar az kullanılacak bir ünitenin böyle büyük olmasına gerek yok, zaten 1 kapalı 5 havuz olacak toplamda. Ahmet bey bizlere kulak versede bu sevdadan vazgeçseler. Yerine çocuklarımız için oyun alanı veya oturup dinlenebileceğimiz alan haline getirseler, m2 çok büyük çünkü, yorumlarda 3000 m2 den bahsediliyor. Bir arkadaşımız size bir soru yöneltmiş,benzin istasyonu meselesi dikkatimi çekti, acaba araştırabildinizmi ? Okul inşaatının yanına istasyon yapılacak olması ne derece doğrudur bu konuda bizi aydınlatabilirmisiniz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 19:21 Seyfi Mühürdar 566 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba ,oncelikle engineer bilgileriniz icin cok te

Soru

Tebernus Bey merhaba ,oncelikle engineer bilgileriniz icin cok tesekkur ederiz...biz istwest projesini beklerken tesaduf satis ofisinin isiklarini gorunce ugradik ve studio daire havuz cepheli 38. M2 evi 127 milyara aldim.simdi bu fiyatlari gorunce zamlarla birlikte saskinligimizi engelleyemiyoruz sizinde dediginiz gibi aidatlari nasil olacak yonetim ne sekilde olacak bilemiyoruz fakat sizin gibi uzman birinden fikir almak istiyoruz sizce biz iyi mi yaptik bitince ne kadar satabilcez ki acaba , ayni anda loung 2den 1+1 66m2 141 milyara ev aldik.ikisi hakkinda sizin fikirleriniz nedir bu dogrultuda iyi bir yatirim yapmismiyiz sizce.... Tecrubelerinizden faydalanmak ve icimize su serpmek istiyoruz ) simdiden cok tesekkur ederim....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 22:47 Ruzgar yilmaz 565 Kişi okudu

İyi günler Tebernüş bey. Ben de nish adalarla ilgili cevaplar

Soru

İyi günler Tebernüş bey. Ben de nish adalarla ilgili cevaplarınızı okudum ve havuz problemini burdan öğrendim. Katalogda projenin değiştiğini farketmiştik biz de ama sebebinin bu yüzden olduğunu bilmiyorduk. Aslında sorum depolarla ilgili ama havuzla ilgili ben de oranın gelecekteki bir sakini olarak birşey söylemek istiyorum. O kadar para verip nasıl ödesek diye yollar araştırıp giriyoruz projeye, ki herkes böyledir, o zaman o havuzlar herkesin hakkı. Biz çağdaşız burda şöyle girilir beğenmiyorsan git başka yere diye yazanlar bencilliklerine doymasınlar. Saçmaladıklarının farkında olmayanlara yazık!! Başka laf söylemeye bile değmezler. 1 kapalı havuz var orası bari kadın-erkek ayrı yapılabilir. Her kesimden insan varsa onlar da her kesime hitap etmeliler. Çağdaşlık budur işte! İletirseniz sevinirim. Malum sizin söylemeniz başka, biz ulaşamayız zaten) Depolarla ilgili olarak da alırken evi bize böyle birşeyden hiç bahsetmediler. 2+1c den aldık her dairenin depo büyüklüğü aynı mı bir de nerde oluyor depolar? Şimdiden teşekkür ederim cevabınız ve çalışmalarınız için..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Nisan 2011 | 14:08 Merve Çetin 566 Kişi okudu

Tebernüş Bey, İyi Akşamlar, ilk proje duyumları mutlaka emla

Soru

Tebernüş Bey, İyi Akşamlar, ilk proje duyumları mutlaka emlakkulisi.com'da) yayınlanır eminim ancak bir sorum olacaktı, bugün yapılacak konut projeleri ile ilgili bir haber okudum. Bunlardan biri de (bu bölge ile yakından ilgilendiğim için) Alibeyköy Akşemsettin Mahallesi'ndeki Gül İnşaat'ın almış olduğu Veysel Karani Camii'nin yanındaki 13 dönümlük arsaya yapılacak proje..(ki bunun arazi ihalesinin haberi Emlakkulisinde var) Gül İnşaat'ı aradım ancak henüz belli olmadığı söylendi.. Sizin bir duyumunuz var mı? Buraya konut mu planlanıyor? Ya da ne zaman yapılacak ya da ticari olarak mı düşünülüyor ? Şimdiden Teşekkürler.. Avrupa Konutları TEM 2 dediğiniz gibi zamana yayılan bir proje.. Bakırcı Yapı'nın da Küçükköy de Nisan'da satışa çıkaracağı konutlar hakkında da gelişme yok (

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2011 | 20:39 Tarık Arda 566 Kişi okudu

Merhaba tebernus bey, yakın zamanda bir takipcinize avcılar aca

Soru

Merhaba tebernus bey, yakın zamanda bir takipcinize avcılar academia apart ı tavsiye etmissiniz. m2 fiyatlarının uygun oldugunu ve avrupan konutları TEM benzeri prim potansiyeli oldugunu belirtmissiniz. Bu primi teslim sırasında mı yapmasını bekliyorsunuz. Ayrıca hangi daire tipini tavsiye edersiniz yatırım amaclı. Tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2011 | 23:30 bulent avcılar 565 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey ,Malumunuz yeni yapılan sitelerde sit

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey ,Malumunuz yeni yapılan sitelerde site yönetimleri metazori olarak yönetim planı gereği 3-5 yıl gibi sürelerde sitede kalarak yönetimi sürdürüyorlar . Bu süreç sanki gereklilik olarak gösterilmekte .Oysa satılan dairelerin garanti süreleri boyunca sadece teknik personel istihdam etseler ve diğer site hizmetlerinden olan güvenlik,temizlik ,peysaj v.b. gibi işleri site sakinlerinden oluşan bir yönetime baştan verseler çok daha sağlıklı olur .Site sakinlerinden oluşan bu yönetim derhal piyasada yüzlerce olan ve rekabetçi ortam oluşturan profesyonel site yönetim şirketleriyle anlaşsa inanın site aidatları yarı yarıya düşer. Bu perspektifte yüklenici ,müteahhit firmadan garanti süresince zaten ücretsiz olan hizmetler alınır ve bu sürenin bitiminde ise eğer makul bir fiyatlandırma yapılırsa teknik hizmet alınmaya devam edilir . Bu mantıklı yönetim sistemini hiç bir müteahhit firma yapmıyor .Sizde diyorsunuz ki bazı firmalar hariç birçok diğer firma iyi niyetli olarak adil yönetim yapmaya özen gösteriyor .Ben şahsen bu düşüncenize katılmıyorum . Adil yönetim sadece ve sadece demokratik katılımla olur yoksa metazori yönetim planlarıyla değil . Ben yine şahsen tüm firmaların bu işten rant sağladığını düşünüyorum .Bu rant öyle azımsanacak bir rakam da değil ( tüm siteler düşünüldüğünde ) aylık milyar dolarlar civarında . Bu tatlı pastayı hiç bir müteahhit firma kaptırmak istemiyor . Hülasa , Eğer bir inşaat firması gerçekten dürüst ve adilse daha sitenin tesliminde siteyi en fazla 6 ay yönetmeli akabinde ise kat maliklerinden bir yönetim oluşturarak derhal yönetimi devretmelidir . Ancak bu şekilde insanlar kendi evlerinde kiracı olmaktan kurtulurlar . Bu modeli uygulayacak bir tane bile müteahhit firma gösteremezsiniz ,ozaman da dürüst firmalardan söz edemezsiniz .Yaşam konforu fahiş aidatla yükselmez aksine mutlu site sakinleriyle yükselir bunun bedeli ise inanın şu anda sitelerdeki adatların yarı parasına çok rahat elde edilir . Nasıl mı ? Bizde alınan teklifler bile var . Ama yönetim planı gereği 2 kat fazla aidata ve çok daha az hizmete mahkumuz . Son söz Zaman herşeyi değiştirir . Müşterinizi asla aldatmayın. Siz unutursunuz ama müşteriniz asla unutmaz .Bu teklifimin kat mülkiyeti kanunlarına girmesi ve ülke genelinde yapılan bu talanın sona ermesi dileğiyle .Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Nisan 2011 | 13:04 sadık cidal 565 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, benim sorum ihlas inşaatın ıspartakule

Soru

merhaba tebernüş bey, benim sorum ihlas inşaatın ıspartakuledeki projesinde bizimevler 2 fiyatı bölgedeki diger projelere göre fiyatları neden bu kadar yüksek bu soruyu satış ofisine sordum fiyatlarımız ucuz yanıtını aldım 4 + 1 daire için 490.000 tl istiyorlar şimdi bu fiyattan almış olsam 3 yıl sonra aynı fiyata satabilirmiyim diye düşünüyorum.sizin yorumunuzu merak ediyorum.saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Nisan 2011 | 09:46 Emre Tuna 566 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden ya

Soru

merhaba tebernüş bey çok zor bır durumdayım.daha önceden yazmıştım ağaoğlu my city daırem var.ama aldığım daıre 89 mt kare ve bu 4 kışılık bunun ıkısı çoçuk ve kuçuk yeterli değil gıbı duruyor.bız burayı oturmak için aldık. benım daha cok hayalım her zaman ya denıze karşı yada çoçuklarımın dırek toprak çime basması mustakıl vılla.bunun için bahceşehır eston dahıl olmak uzere tum projelerı gezdık ama lokasyonlar merkeze uzak .eşimde ısrarla bahçelievlerde 130 mt kare fıyat olarak 600.000 tl burayı almamızı ama ben bunun bu fıyatı görmüş bır dairenın çok pahalı olduğunu ısrar etmekteyım.bekleyıp nısh ataköy almak daha mantıklı olduğunu düşünmekteyım.tabıı aslında içime sınen mustakıl vılla yeşil alanı bol böyle bır proje tavsıye edebılmısınız.my city 600.000 tl 130 mt kare pahalımı.bırde my world dairem var. anderemoda merkez bankası durum ne aşamada.nish adalar ataköy son durum nedir.ve ağaoğlunun bahçelievlerdeki 2. arsaya konut yapılacakmı bılgınız varmı.bırde my city 89 mt kare satıp 130 mt kare almakmı yoksa dairemı satmayıp kiraya verıp yenıden kredi çekip almakmı daha avantajlı olur 89 mt kira getirisi 1.300tl ve topraktan aldım. şimdiden teşekkür ederim iyi geceler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mart 2011 | 00:34 selçuk güler 565 Kişi okudu